CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: maklukpenggoda

[Dunia] Mawla warga Peranchis-Algeria, bukan Mahgribi

  [Copy link]
Post time 28-2-2024 07:28 AM | Show all posts
Selayaknya lah. sama spesis macam yebit dan setazah kentut faraj.


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-2-2024 09:20 AM | Show all posts
muka floles patutla ramai percaya.

Iman tak dapat diwarisi.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 09:26 AM | Show all posts
kawan aku,anak Rasul relek je x kecoh pun,
supian Bin Rasul,
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 10:05 AM | Show all posts
asal bersarban terus kena sembah..
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Zep replied at 28-2-2024 07:28 AM
Selayaknya lah. sama spesis macam yebit dan setazah kentut faraj.

Brp byk agaknya diorang ‘derma’ duit kat scammer ni ya
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
copy_paste replied at 28-2-2024 09:26 AM
kawan aku,anak Rasul relek je x kecoh pun,
supian Bin Rasul,

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 28-2-2024 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Zep replied at 28-2-2024 07:28 AM
Selayaknya lah. sama spesis macam yebit dan setazah kentut faraj.

Tazah kentot farajjjjjj
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 10:33 AM | Show all posts
rakyat malaysia kan.. memang senang kena scam
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 28-2-2024 11:06 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak ada siapa ke yang ambil potongan rambut dia?

Potongan kuku dia untuk minum air rebusannya?
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Lebai memang senang untuk di bodohkan.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 11:31 AM | Show all posts
FOTHER-MUCKER replied at 28-2-2024 11:09 AM
Tak ada siapa ke yang ambil potongan rambut dia?

Potongan kuku dia untuk minum air rebusannya?

ntah2 ada yang amik bnde2 dia
buat simpan
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Rupa macam lecturer aku asal tepeng anak mok
Kawen dengan omputih dok kat Lithuania ke mana ntah
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 10:19 PM | Show all posts
Zep replied at 28-2-2024 07:28 AM
Selayaknya lah. sama spesis macam yebit dan setazah kentut faraj.


Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan dah kata setad setazah ni semua yang jenis fail masa PMR, so main tibai aje ambik course agama. Tu pasal lembam. Kalau bijak, dah lama masuk sains
Reply

Use magic Report

Post time 29-2-2024 12:08 AM From the mobile phone | Show all posts
FOTHER-MUCKER replied at 28-2-2024 11:09 AM
Tak ada siapa ke yang ambil potongan rambut dia?

Potongan kuku dia untuk minum air rebusannya?

Ada. Ada sorang porumer terpaling zikir dah rendam gambar minum.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-2-2024 01:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka kemek mcm katak pisang ni yg Acik2 gundu desperado kata melting melting tu??
Harkkkhhhtuiiih! Yih Yih geli!!!
Reply

Use magic Report

Post time 29-2-2024 01:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Siapa yg bawak dia ni masuk ke Malaysia?
Reply

Use magic Report

Post time 29-2-2024 03:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa kata benak dia? JAKIM, Maghribi dh nafikan ni ha
Reply

Use magic Report

Post time 29-2-2024 08:47 AM | Show all posts
cemne la boleh terpdeaya dengan rupa mamat ni. aku tengok pun rasa nak muntah. btw ada lagi ke waris nabi di muka bumi ini?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

26-5-2024 02:30 PM GMT+8 , Processed in 0.073917 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list