CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: CARI-Author

[Tempatan] Nak Letak TV Dekat Kubor, Roh Bakalan Bangkit Keluar Persis The Ring?

  [Copy link]
Post time 3-3-2024 07:56 AM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 1-3-2024 06:56 PM
Dulu kecik2 aku takut tengok kubur. Bila dah kertu aku ghasa kubur ni bagi aku rasa tenang dan mel ...


Kg meols kubur adalah pot dating
Tersorok & bukan kt laluan yg sebok ngn kenderaan.
Ni waktu meols sek ren la yer.. Kawan² yg masih budak² dh pandei menggelis.
Ajk meols temankn p detim
Depa detim meols dok jauh tangkuk ank ikan kt kalbot kubur
Hadooiii
La ni xdak dh kot
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-3-2024 11:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Teringin nak tengok rumah agam arwah taib ni, dengan kubur dia.

Tak rasa seram ke eh, rumah besor2 then ada kubur owner kat situ kenapa tak kebumi kat tanah perkuburan je?
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 12:35 PM | Show all posts
ada jew kubur tepi rumah, tepi kedai makan kat area kg, skang kubur dah organized.ramai je dtg lawat tak kira masa dan tak rasa seram sbb kubur disusun cantik, kemas dan bersih. org yg takut kubur ni nampak sangat jarang ke kubur dan tak sedar dunia ini hanya sementara dan kita semua pun akan ke kubur.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 2-3-2024 06:02 PM
Bukan ke deyols tak sabar2 nak bapak tiri mati?

Terpaling sangat rindu arwah bapak tiri. Tak paya ...

Dia mkn burger lap mulut dgn duit
Nk tayang duit lettew
Macam jakun je
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Janda anak 1 rupanya si ketek besor tu ye..
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts
supernaturalee replied at 2-3-2024 05:13 PM
Pop corn jugek
Nk tonton movie sesame khennnn kata nyeh

Ada thread kt ci ni dulu iols baca mcm tu lah
Letak kerusi meja dlm kubur
Kemain dia hias cantik2 dlm kubur tu hahaha



Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 3-3-2024 04:48 PM | Show all posts
sharlenetexas replied at 3-3-2024 01:02 AM
Bukan ke deyols tak sabar2 nak bapak tiri mati?

Terpaling sangat rindu arwah bapak tiri. Tak paya ...

bapak tiri punyalah naik hangen dgn pangai anak tiri, siap keluarkan pistol dan kejar nak tembak ereb kaaann... kalau bawak perangai takda tamadun, jin pun surrender
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
dani-rox replied at 3-3-2024 04:48 PM
bapak tiri punyalah naik hangen dgn pangai anak tiri, siap keluarkan pistol dan kejar nak tembak : ...

Ganasnya bila bergaduh.


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-3-2024 04:49 PM | Show all posts
krustykrab replied at 3-3-2024 02:40 PM
Janda anak 1 rupanya si ketek besor tu ye..

bukan satu. dua anak dari dua bekas somi.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Mengade...ni kalau suruh kait buah sawit mesti tak boleh.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
kotakbaju replied at 3-3-2024 11:08 AM
Teringin nak tengok rumah agam arwah taib ni, dengan kubur dia.

Tak rasa seram ke eh, rumah besor2 ...

Kat kampung kitorng bersepah je kubur tepi rumah.
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2024 09:40 AM | Show all posts
kotakbaju replied at 3-3-2024 11:08 AM
Teringin nak tengok rumah agam arwah taib ni, dengan kubur dia.

Tak rasa seram ke eh, rumah besor2 ...

mcm sekolah cina plak.. dlm kwsn sekolah ada kubur penaung ke sapa ke tah yang berkait dgn sekolah cina tu.. masa kecik2 aku ada kawan dok kat kuarters kjaan jalan belfield..dekat dgn skjc..boleh nampak kubur cina kat sekolah tu dr rumah dia.. dia plak cerita blh dgr hantu cina melompat kat situ malam2... zaman filem hantu cina mendonia masa tu.
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2024 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
kucingitam replied at 4-3-2024 09:40 AM
mcm sekolah cina plak.. dlm kwsn sekolah ada kubur penaung ke sapa ke tah yang berkait dgn sekolah ...

Ooo memang mana2 sekolah cina ada kubur kat dalam sekolah tu ke

Uih seram tu boleh nampak hantu cina kat kubur kalau tengok dari rumah dia
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2024 09:33 AM | Show all posts
kotakbaju replied at 4-3-2024 06:19 PM
Ooo memang mana2 sekolah cina ada kubur kat dalam sekolah tu ke

Uih seram tu boleh nampak hant ...

kebanyakan sk cina ada kubur..tapi part hantu cina tu toksah la percaya..itu auta drg zaman kanak2 je tu...but still seram la..dah la kawasan tu mmg sunyi...rumah kuarters tu pun mmg stail banglo lama.
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2024 02:04 PM | Show all posts
Sayangi dan hargailah ibu bapa yang masih ada lagi
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

27-5-2024 06:19 AM GMT+8 , Processed in 0.141044 second(s), 35 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list