CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 13447|Reply: 17

#Ajl38: Neelofa Pencen Awal, Minta Netizen Ramal Siapa Menang - "Haha, Tahun Ini Bersara. Korang ‘Propose’ Lah."

[Copy link]
Post time 1-3-2024 11:22 AM | Show all posts |Read mode






Setiap tahun, selebriti dan usahawan popular Neelofa tidak pernah terlepas daripada meramal siapa juara Anugerah Juara Lagu (AJL).





Terbaharu, Neelofa tampil membalas satu ciapan yang ditulis seorang individu di aplikasi X mengenai ramalan AJL 38.


"Salam Neelofa, ramalan untuk AJL 38 tahun ini?"


"Masih menunggu (ramalan daripada Neelofa) ini."


Menjawab pertanyaan tersebut, Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor memaklumkan bahawa dirinya sudah bersara daripada berbuat demikian.


Neelofa juga berseloroh meminta wargamaya melakukan sendiri ramalan pemenang menerusi ruangan komen ciapannya itu.


"Haha, tahun ini bersara. Korang ‘propose’ lah."


  



Sekadar info, AJL 38 akan bersiaran langsung dari Axiata Arena, Bukit Jalil dan akan ditayang di saluran TV3, jam 9 malam, pada 3 Mac ini.


Untuk rekod, Neelofa meraih perhatian apabila ramalannya untuk melihat Aina Abdul dan Alif & The Locos mendapat tempat di Anugerah Juara Lagu ke-37 (AJL37) menjadi kenyataan apabila Aina dinobatkan sebagai juara manakala Alif & The Locos meraih tempat ketiga.


Sumber: Aplikasi X/OhBulan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-3-2024 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
benda ni pun nk up. ingat dia ahli nujum ke? menyampah asyik cite dia je ada dkt forum ni. meluat!
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
ini bukan nujum pak belalang..ni nujum mak billie..dah berniqob tu sudah2 la duniawi tiap kali ajl nak kena tanya dia ke sapa menang..tololwer tak pernah tak merepek merapu meraban
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 12:21 PM | Show all posts
@CARI-HBZ

Mende sampah ape ko bukak ni?
Ko paham ke gosip tu ape?
Semua bod ko bukak sampah
Dapat bodo2 je gaji buta
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
irvene replied at 1-3-2024 03:24 AM
benda ni pun nk up. ingat dia ahli nujum ke? menyampah asyik cite dia je ada dkt forum ni. meluat!

.
.
.
setuju...
bila citer psl dia semua sampah....
nanti gunakan anak....anak dia dh katam quran dah kot?
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
knp tak up pasal inai expired dia tu..
mcm2 benda busuk baca ps inai dia
awat tak de siapa yg bukak psl lahanat npd ni aniaya org
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 1-3-2024 02:09 PM | Show all posts
apabila lobenak memuja jahlop ibarat sami.....
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 02:17 PM | Show all posts
sebenarnya sbb tahun ni mmg samar2 sgt, tak nampak bayang sape yg paling afdal jd juara. sbb tu jah ni pon taknak teka. kalo salah, nampak mcm dah takde power, kan kan?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-3-2024 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku mesti teringat lopa pakai baju pink power rangers..

Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
DUNYA DUNYA DUNYA practice what you preach bitch
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Haris mmg takkan bergambar dgn sskjp kan
Marah sungguh haris tak habis lagi
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 03:16 PM | Show all posts
Takut salah, kang maluuuuu. Sejenis tak boleh salah
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 03:21 PM | Show all posts
yg bertanya tu pun...
jenis hamak artis reply twitt ko ke?
gelinye laa siap tag...
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 03:40 PM | Show all posts
noh gamba dgn kek tu, bulu mata mascara ke extension.. ke filter jah, kemain taknak kalah tak mcm org berniqob ye
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2024 03:05 PM | Show all posts
hantu bungkus makin tenggelam ke dasar lautan..boleh tunggang kuda laut pulak lepas ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2024 04:17 PM | Show all posts
dah macam sotong worldcup tu pulak ye pandai buat ramalan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-3-2024 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
idolat sape ni? terkangkang terkoyak

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2024 06:53 PM From the mobile phone | Show all posts
irvene replied at 9-3-2024 02:30 PM
idolat sape ni? terkangkang terkoyak

tgh buat taichi ker tuuu?..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 3012 Replies : 5
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 218164 Replies : 3941
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31677 Replies : 215
Update: Ada  yang menjumpai anak lipas dan rambut di dalam makanan yang dibeli di kantin sebaliknya Kiosk Lebih Murah Dan Bersih’ – Pelajar Pertahankan Cikgu Jual Pelbagai Makanan Di Sekolah
YgBenarUpdate: Ada yang menjumpai anak lipas d
Views : 28295 Replies : 85
Teka kerja apa
TomyamPutehTeka kerja apa
Views : 12573 Replies : 67
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92243 Replies : 874
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 20460 Replies : 339
Ketua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci  Mengaku Peraturan Penjarakan Sosial 6 kaki ‘Hanya Rekaan, Tanpa Bukti Saintifik’.Anda terpedaya?
YgBenarKetua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci
Views : 29797 Replies : 237
K-VARIETY SHOW
RahahK-VARIETY SHOW
Views : 228021 Replies : 1342
“Saya menceraikan anda, saya menceraikan anda, dan saya menceraikan anda,”  Puteri Kerajaan Dubai Tenang Umum Ceraikan Suami Melalui Instagram
YgBenar“Saya menceraikan anda, saya menceraika
Views : 52173 Replies : 49

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 12:55 AM GMT+8 , Processed in 0.383919 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list