Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
92167
View
2160
Reply

Khas untuk Awak

[Copy link]

Author: iDputera       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 13-4-2011 01:09 AM | Show all posts
tersedak odah awk sebut nama dia...

`..awk sihat?
cmf_sweetLove Post at 12-4-2011 15:46


tu lah awak..
orang yang tak der di ingat2 kan.....


`sihat spt lazimnya.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2011 01:11 AM | Show all posts
awak...
kita nk berbicara juga
tp dh ngantuk la plk.......   


' jumpa lg yer id n da geng...   
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-4-2011 01:13 AM | Show all posts
mungkin bukan milik kita untuk masa ini
mungkin juga akan menjadi kepunyaan kita satu hari n ...
cmf_sweetLove Post at 12-4-2011 15:48


mengapa awak, susahnya kita memiliki jika kita sudah suka......
sedangkan kita tak tahu dia pula bagaimana...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-4-2011 01:15 AM | Show all posts
awak...
kita nk berbicara juga
tp dh ngantuk la plk.......   


' jumpa lg yer id n da  ...
putrihanglipo Post at 13-4-2011 01:11


awakkkkk...lamanya awak hilang...
terimakasih awak kerana sudi lagi kerumah ini...

slmt beradu yer awak...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-4-2011 01:20 AM | Show all posts
~!..hanya mampu merancang..
cmf_sweetLove Post at 12-4-2011 15:49


kita pula hanya mampu memandang awak dari jauh.....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-4-2011 01:22 AM | Show all posts
rinduku dibawa angin lalu..
cmf_sweetLove Post at 12-4-2011 15:50


awak merindu siapa ni.....

`apalah erti rindu bagi kita andainya ia hanya sebagai angin yang berlalu..
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2011 09:00 AM | Show all posts
tu lah awak..
orang yang tak der di ingat2 kan.....


`sihat spt lazimnya.....
iDputera Post at 13-4-2011 01:09



...yang jauh di ingat..yang dekat di intai2  

`..alhamdulilah syukur
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2011 09:02 AM | Show all posts
mengapa awak, susahnya kita memiliki jika kita sudah suka......
sedangkan kita tak tahu dia pul ...
iDputera Post at 13-4-2011 01:13



yg susah boleh dipermudahkan
berterus terang lebih baik dari memendam rasa..
mudah2an tidak bertepuk sebelah saja...
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2011 09:06 AM | Show all posts
kita pula hanya mampu memandang awak dari jauh.....
iDputera Post at 13-4-2011 01:20




awak nampak ke tu..
ntah2 salah orang...
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2011 09:19 AM | Show all posts
awak merindu siapa ni.....

`apalah erti rindu bagi kita andainya ia hanya sebagai angin ya ...
iDputera Post at 13-4-2011 01:22



  
sibuk nk tau je awak nie...

`...merindu pada yang tak sudi..jadi biarlah ia pergi bak angin yang berlalu...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-4-2011 12:37 AM | Show all posts
...yang jauh di ingat..yang dekat di intai2  

`..alhamdulilah syukur
cmf_sweetLove Post at 13-4-2011 09:00


kalau awak dekat kita nk intai2 juga......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-4-2011 12:43 AM | Show all posts
yg susah boleh dipermudahkan
berterus terang lebih baik dari memendam rasa..
mudah2an tidak  ...
cmf_sweetLove Post at 13-4-2011 09:02


yang susah mungkin senang pada orang lain
tapi kita tak nak lah menyusahkan awak dan awak2 dengan memendam rasa ker apa ker.....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-4-2011 12:45 AM | Show all posts
awak nampak ke tu..
ntah2 salah orang...
cmf_sweetLove Post at 13-4-2011 09:06


awak kat sanun mungkin tak nampak
tetapi awak2 lain kat sinin terpandang juga......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-4-2011 12:55 AM | Show all posts
sibuk nk tau je awak nie...

`...merindu pada yang tak sudi..jadi biarlah ia per ...
cmf_sweetLove Post at 13-4-2011 09:19


kita kan suka ambil tahu......  awak ni..

`di antara pagi dan senja, di antara kemesraan awak dan awak2 yang tak terbilang ertinya....
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2011 03:13 PM | Show all posts
kalau awak dekat kita nk intai2 juga......
iDputera Post at 14-4-2011 00:37



   .....






























gataiiiii....
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2011 03:14 PM | Show all posts
yang susah mungkin senang pada orang lain
tapi kita tak nak lah menyusahkan awak dan awak2 deng ...
iDputera Post at 14-4-2011 00:43



saperlah tu yg memendam rasa yerk...:re:

kasih..sayang..suka duka dan benci adalah mainan perasaan...
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2011 03:17 PM | Show all posts
awak kat sanun mungkin tak nampak
tetapi awak2 lain kat sinin terpandang juga......
iDputera Post at 14-4-2011 00:45



nak suh someone pandang2 jeling2 la awak kat sanun...
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2011 03:18 PM | Show all posts
kita kan suka ambil tahu......  awak ni..

`di antara pagi dan senja, di antara kemesraan aw ...
iDputera Post at 14-4-2011 00:55



..suka ngan sikap suka ambil tahu awak tu...



`...menghitung detik2 untuk berlari ke sana
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-4-2011 02:26 AM | Show all posts
.....


gataiiiii... ...
cmf_sweetLove Post at 14-4-2011 15:13



masa ni baru jer kita intai awakk.......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-4-2011 02:31 AM | Show all posts
saperlah tu yg memendam rasa yerk...

kasih..sayang..suka duka dan benci adalah mainan p ...
cmf_sweetLove Post at 14-4-2011 15:14


kita tanya awak ni..
patut ker kita memendam rasa pada seseorang....  sedangkan
kita tidak tahu apa yg difikirkannya...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-4-2011 02:36 AM | Show all posts
nak suh someone pandang2 jeling2 la awak kat sanun...
cmf_sweetLove Post at 14-4-2011 15:17


awak jangan berani2 taw...
nnti kita bom `someone` awak tu.......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-4-2011 02:38 AM | Show all posts
..suka ngan sikap suka ambil tahu awak tu...

`...menghitung detik2 untuk berlari ke  ...
cmf_sweetLove Post at 14-4-2011 15:18


dgn orangnya tak suke ker.......

`seperti buih2 dilaut, jika dpt dianyam menjadi hamparan utk awak.......
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2011 08:34 AM | Show all posts
masa ni baru jer kita intai awakk.......
iDputera Post at 15-4-2011 02:26



cam la kita percaya sangat ngan kata2 awak tu....
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2011 08:36 AM | Show all posts
kita tanya awak ni..
patut ker kita memendam rasa pada seseorang....  sedangkan
kita tida ...
iDputera Post at 15-4-2011 02:31



awak..
kita jawab ni..

mmg tak wajar memedam rasa...seeloknya berterus terang tapi jika orang di pendam perasaan itu terasa ada kelainan sikap pada yang memendam rasa sewajarnya juga bertanya,..

bole ke gitu erk...:re:
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2011 08:37 AM | Show all posts
awak jangan berani2 taw...
nnti kita bom `someone` awak tu.......
iDputera Post at 15-4-2011 02:36




kita berani je sbb awak tahu siapa 'someone' tu...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.060416s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list