Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
108147
View
2171
Reply

Khas untuk Awak

 Close [Copy link]

Author: iDputera       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 12-4-2011 02:41 AM | Show all posts
..alangkah bertuahnya jika kita mampu untuk semua perkara...
cmf_sweetLove Post at 1-4-2011 08:36


seperkara yg awak patut tahu...
ada perkara lain itu bukan untuk kita.........
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-4-2011 02:46 AM | Show all posts
`..semuga awak akan tetap memujanya tanpa berpaling pada yang lain..
cmf_sweetLove Post at 1-4-2011 08:45


siapalah kita untuk menentukan semua itu......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-4-2011 02:48 AM | Show all posts
awak..
kebahagiaan selalu nampak kecil
bila kita mendapatkannya
tapi cuba biarkan kebahagi ...
cmf_sweetLove Post at 1-4-2011 11:46


kebahaagian kita
bersama waktu yang membawa bersama awak2
menempuh angin yang berlalu
sekedar untuk menyapa rindu.......
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2011 03:41 PM | Show all posts
bila waktu kita tidak cibuk..
kita datang
mencari awak2
yg semuanya dh tergolek...........:lo ...
iDputera Post at 12-4-2011 02:38



apa nak wat
time awak cibuk..awak2 awak tak cibuk
masa awak tak cibuk..
awak2 awak plak cibuk...
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2011 03:46 PM | Show all posts
apa yg udah tu awak......
odah ker.....
iDputera Post at 12-4-2011 02:39



tersedak odah awk sebut nama dia...

`..awk sihat?
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2011 03:48 PM | Show all posts
seperkara yg awak patut tahu...
ada perkara lain itu bukan untuk kita.........
iDputera Post at 12-4-2011 02:41



mungkin bukan milik kita untuk masa ini
mungkin juga akan menjadi kepunyaan kita satu hari nanti...
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2011 03:49 PM | Show all posts
siapalah kita untuk menentukan semua itu......
iDputera Post at 12-4-2011 02:46



~!..hanya mampu merancang..
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2011 03:50 PM | Show all posts
kebahaagian kita
bersama waktu yang membawa bersama awak2
menempuh angin yang berlalu
sekedar ...
iDputera Post at 12-4-2011 02:48



rinduku dibawa angin lalu..
Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2011 04:01 PM | Show all posts
Post Last Edit by cmf_sweetLove at 12-4-2011 16:04



awak..
terima kasih kerana
pernah memberikan sedikit warna dalam hidup ni.....
walaupun sedikit..
impaknya cukup besar...

awak..walau apa pun...
kita tetap kena bangkit meneruskan hari2 mendatang
dengan penuh senyuman..
esok pasti ada tetapi
esok belum pasti untuk kita
beringat-ingatlah untuk menghadapi
esok yang pastikan mendatang
dan berhati-hati dengan harapan..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-4-2011 01:01 AM | Show all posts
apa nak wat
time awak cibuk..awak2 awak tak cibuk
masa awak tak cibuk..
awak2 awak plak cib ...
cmf_sweetLove Post at 12-4-2011 15:41


awak pun tahu
awak, kita dan awak2 memang selalu cibuk...
teman2 pula selalu menyibuk
tak bole nmpk orang lain senang.....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-4-2011 01:09 AM | Show all posts
tersedak odah awk sebut nama dia...

`..awk sihat?
cmf_sweetLove Post at 12-4-2011 15:46


tu lah awak..
orang yang tak der di ingat2 kan.....


`sihat spt lazimnya.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2011 01:11 AM | Show all posts
awak...
kita nk berbicara juga
tp dh ngantuk la plk.......   


' jumpa lg yer id n da geng...   
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-4-2011 01:13 AM | Show all posts
mungkin bukan milik kita untuk masa ini
mungkin juga akan menjadi kepunyaan kita satu hari n ...
cmf_sweetLove Post at 12-4-2011 15:48


mengapa awak, susahnya kita memiliki jika kita sudah suka......
sedangkan kita tak tahu dia pula bagaimana...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-4-2011 01:15 AM | Show all posts
awak...
kita nk berbicara juga
tp dh ngantuk la plk.......   


' jumpa lg yer id n da  ...
putrihanglipo Post at 13-4-2011 01:11


awakkkkk...lamanya awak hilang...
terimakasih awak kerana sudi lagi kerumah ini...

slmt beradu yer awak...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-4-2011 01:20 AM | Show all posts
~!..hanya mampu merancang..
cmf_sweetLove Post at 12-4-2011 15:49


kita pula hanya mampu memandang awak dari jauh.....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-4-2011 01:22 AM | Show all posts
rinduku dibawa angin lalu..
cmf_sweetLove Post at 12-4-2011 15:50


awak merindu siapa ni.....

`apalah erti rindu bagi kita andainya ia hanya sebagai angin yang berlalu..
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2011 09:00 AM | Show all posts
tu lah awak..
orang yang tak der di ingat2 kan.....


`sihat spt lazimnya.....
iDputera Post at 13-4-2011 01:09



...yang jauh di ingat..yang dekat di intai2  

`..alhamdulilah syukur
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2011 09:02 AM | Show all posts
mengapa awak, susahnya kita memiliki jika kita sudah suka......
sedangkan kita tak tahu dia pul ...
iDputera Post at 13-4-2011 01:13



yg susah boleh dipermudahkan
berterus terang lebih baik dari memendam rasa..
mudah2an tidak bertepuk sebelah saja...
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2011 09:06 AM | Show all posts
kita pula hanya mampu memandang awak dari jauh.....
iDputera Post at 13-4-2011 01:20




awak nampak ke tu..
ntah2 salah orang...
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2011 09:19 AM | Show all posts
awak merindu siapa ni.....

`apalah erti rindu bagi kita andainya ia hanya sebagai angin ya ...
iDputera Post at 13-4-2011 01:22



  
sibuk nk tau je awak nie...

`...merindu pada yang tak sudi..jadi biarlah ia pergi bak angin yang berlalu...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.083244s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list