Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
91385
View
2160
Reply

Khas untuk Awak

[Copy link]

Author: iDputera       Show all posts   Read mode

Post time 15-4-2011 08:41 AM | Show all posts
dgn orangnya tak suke ker.......

`seperti buih2 dilaut, jika dpt dianyam menjadi hamparan  ...
iDputera Post at 15-4-2011 02:38





tentulah suka....


`....petikan daku bintang-bintang menjadi penghias kerongsang malamku...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-4-2011 12:34 AM | Show all posts
cam la kita percaya sangat ngan kata2 awak tu....
cmf_sweetLove Post at 15-4-2011 08:34



ada kita suruh awak percaya......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-4-2011 12:38 AM | Show all posts
awak..
kita jawab ni..

mmg tak wajar memedam rasa...seeloknya berterus terang tapi jika ...
cmf_sweetLove Post at 15-4-2011 08:36


awak menjawab yer.......
tapi kan awak, masalah akan mula bila dua2 tidak bertanya.....     

`bole jer..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-4-2011 12:43 AM | Show all posts
kita berani je sbb awak tahu siapa 'someone' tu...
cmf_sweetLove Post at 15-4-2011 08:37


awak cam berani jer..
nmpk tikus dh kecut perut.......


`sape ekk someone tu...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-4-2011 12:47 AM | Show all posts
tentulah suka....


`....petikan daku bintang-bintang menjadi penghias kerongsang m ...
cmf_sweetLove Post at 15-4-2011 08:41


sebagai teman untuk suka2 jer....
bukan utk teman tapi mesra yer awak.......


`nnti kita petik bintang dan letak didepan rumah awak.....
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 03:39 PM | Show all posts
awak menjawab yer.......
tapi kan awak, masalah akan mula bila dua2 tidak bertanya..... ...
iDputera Post at 16-4-2011 00:38



   
dua-dua bisu camner nk tanya
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 03:41 PM | Show all posts
awak cam berani jer..
nmpk tikus dh kecut perut.......


`sape ekk someone tu...
iDputera Post at 16-4-2011 00:43



   geli la ngan tikus....
(teringat adegan kelakar kat opis... )


`...resia ku resia ku jua... )
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 03:45 PM | Show all posts
sebagai teman untuk suka2 jer....
bukan utk teman tapi mesra yer awak.......


`nnti kita ...
iDputera Post at 16-4-2011 00:47



   teman suka2 di laman sesawang...


`...kalau kita takde kat umah awak letak atas keta ya...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-4-2011 12:18 AM | Show all posts
dua-dua bisu camner nk tanya
cmf_sweetLove Post at 22-4-2011 15:39


yang kita tahu awak xbisu kan...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-4-2011 12:28 AM | Show all posts
geli la ngan tikus....
(teringat adegan kelakar kat opis... )

`...resia ku r ...
cmf_sweetLove Post at 22-4-2011 15:41


awak ni semua geli.....
tikus geli, kucing geli, atau awak ni memang geli2.....

`kita xder resia apa2 pun..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-4-2011 12:32 AM | Show all posts
teman suka2 di laman sesawang...

`...kalau kita takde kat umah awak letak atas keta ...
cmf_sweetLove Post at 22-4-2011 15:45


suka2 awak yer dah terlalu banyak kenangan yang tumpah di laman ini sejak kemarin...


`tentu penyek keta awak tu nanti....
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2011 04:07 PM | Show all posts
yang kita tahu awak xbisu kan...
iDputera Post at 27-4-2011 00:18



  
bisu tatkala berhadapan dengan awak....kelu lidahku...
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2011 04:09 PM | Show all posts
awak ni semua geli.....
tikus geli, kucing geli, atau awak ni memang geli2.....

`ki ...
iDputera Post at 27-4-2011 00:28



    awak ni...
dh kita geli..nk wat camner...huhuhu


`...awak yg suka berterus terang...
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2011 04:11 PM | Show all posts
suka2 awak yer dah terlalu banyak kenangan yang tumpah di laman ini sejak kemarin...


`tentu ...
iDputera Post at 27-4-2011 00:32



   `kenangan semusim..

...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-4-2011 01:04 AM | Show all posts
bisu tatkala berhadapan dengan awak....kelu lidahku...
cmf_sweetLove Post at 27-4-2011 16:07


amboi awak, kelu lidahku...  macam2 lah awak..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-4-2011 01:11 AM | Show all posts
awak ni...
dh kita geli..nk wat camner...huhuhu

`...awak yg suka berterus terang...  ...
cmf_sweetLove Post at 27-4-2011 16:09


mesti awak anak manja ni....
tak kisah lah awak
kita juga kdg2 geli juga pada suatu perkara lain....


`kita suka pd cahaya yg kesamaran ...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-4-2011 01:17 AM | Show all posts
`kenangan semusim..

...
cmf_sweetLove Post at 27-4-2011 16:11


awak yang ada di sana
atau pun dimana2 awak berada
tahukah awak jika kita coretkan disini
tulis tentang awak dan juga awak2
tentang apa yg kita rasa
tentang apa yang awak dan kita lalui
mesti tidak habis kan awak......
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2011 09:12 AM | Show all posts
amboi awak, kelu lidahku...  macam2 lah awak..
iDputera Post at 28-4-2011 01:04



awak,..
bukankah diam itu lebih baik




diam-diam berisi...
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2011 09:19 AM | Show all posts
mesti awak anak manja ni....
tak kisah lah awak
kita juga kdg2 geli juga pada suatu perkara lain....


`kita suka pd cahaya yg kesamaran ... ...
iDputera Post at 28-4-2011 01:11



cam tak normal je kalau tak geli...


`..jimat elektrik ke?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-4-2011 01:05 AM | Show all posts
awak,..
bukankah diam itu lebih baik

diam-diam berisi...
cmf_sweetLove Post at 28-4-2011 09:12


tapi awak tidak ler sampai jadi pendiam pulak kan....     

`berisi apa awak..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-4-2011 01:09 AM | Show all posts
cam tak normal je kalau tak geli...

`..jimat elektrik ke?
cmf_sweetLove Post at 28-4-2011 09:19


betul tu awak, deria rasa kan...
tapi awak jangan terlebih geli lak yer........


`hepppp....
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2011 02:37 PM | Show all posts
betul tu awak, deria rasa kan...
tapi awak jangan terlebih geli lak yer........


` ...
iDputera Post at 29-4-2011 01:09



  
nasib baik tau....
terlebih hormon kot tu kalau terlebih geli...



`...betul la tu kan...
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2011 02:37 PM | Show all posts
tapi awak tidak ler sampai jadi pendiam pulak kan....     

`berisi apa awak..
iDputera Post at 29-4-2011 01:05



ada masa2 jadi pendiam secara automatik...


`...apa2 je...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-4-2011 01:28 AM | Show all posts
nasib baik tau....
terlebih hormon kot tu kalau terlebih geli...

`...betu ...
cmf_sweetLove Post at 29-4-2011 14:37



hadui awak ni, dh sampai hormon2 lak ni....
yang penting awak , vitamin tu kena makan selalu......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-4-2011 01:31 AM | Show all posts
ada masa2 jadi pendiam secara automatik...

`...apa2 je...
cmf_sweetLove Post at 29-4-2011 14:37


yang ni kita tidak faham lah awak....
awak ada switch manual dgn auto ker....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058087s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list