Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
104115
View
2171
Reply

Khas untuk Awak

 Close [Copy link]

Author: iDputera       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 14-4-2011 12:37 AM | Show all posts
...yang jauh di ingat..yang dekat di intai2  

`..alhamdulilah syukur
cmf_sweetLove Post at 13-4-2011 09:00


kalau awak dekat kita nk intai2 juga......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-4-2011 12:43 AM | Show all posts
yg susah boleh dipermudahkan
berterus terang lebih baik dari memendam rasa..
mudah2an tidak  ...
cmf_sweetLove Post at 13-4-2011 09:02


yang susah mungkin senang pada orang lain
tapi kita tak nak lah menyusahkan awak dan awak2 dengan memendam rasa ker apa ker.....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-4-2011 12:45 AM | Show all posts
awak nampak ke tu..
ntah2 salah orang...
cmf_sweetLove Post at 13-4-2011 09:06


awak kat sanun mungkin tak nampak
tetapi awak2 lain kat sinin terpandang juga......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-4-2011 12:55 AM | Show all posts
sibuk nk tau je awak nie...

`...merindu pada yang tak sudi..jadi biarlah ia per ...
cmf_sweetLove Post at 13-4-2011 09:19


kita kan suka ambil tahu......  awak ni..

`di antara pagi dan senja, di antara kemesraan awak dan awak2 yang tak terbilang ertinya....
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2011 03:13 PM | Show all posts
kalau awak dekat kita nk intai2 juga......
iDputera Post at 14-4-2011 00:37



   .....






























gataiiiii....
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2011 03:14 PM | Show all posts
yang susah mungkin senang pada orang lain
tapi kita tak nak lah menyusahkan awak dan awak2 deng ...
iDputera Post at 14-4-2011 00:43



saperlah tu yg memendam rasa yerk...:re:

kasih..sayang..suka duka dan benci adalah mainan perasaan...
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2011 03:17 PM | Show all posts
awak kat sanun mungkin tak nampak
tetapi awak2 lain kat sinin terpandang juga......
iDputera Post at 14-4-2011 00:45



nak suh someone pandang2 jeling2 la awak kat sanun...
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2011 03:18 PM | Show all posts
kita kan suka ambil tahu......  awak ni..

`di antara pagi dan senja, di antara kemesraan aw ...
iDputera Post at 14-4-2011 00:55



..suka ngan sikap suka ambil tahu awak tu...



`...menghitung detik2 untuk berlari ke sana
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-4-2011 02:26 AM | Show all posts
.....


gataiiiii... ...
cmf_sweetLove Post at 14-4-2011 15:13



masa ni baru jer kita intai awakk.......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-4-2011 02:31 AM | Show all posts
saperlah tu yg memendam rasa yerk...

kasih..sayang..suka duka dan benci adalah mainan p ...
cmf_sweetLove Post at 14-4-2011 15:14


kita tanya awak ni..
patut ker kita memendam rasa pada seseorang....  sedangkan
kita tidak tahu apa yg difikirkannya...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-4-2011 02:36 AM | Show all posts
nak suh someone pandang2 jeling2 la awak kat sanun...
cmf_sweetLove Post at 14-4-2011 15:17


awak jangan berani2 taw...
nnti kita bom `someone` awak tu.......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-4-2011 02:38 AM | Show all posts
..suka ngan sikap suka ambil tahu awak tu...

`...menghitung detik2 untuk berlari ke  ...
cmf_sweetLove Post at 14-4-2011 15:18


dgn orangnya tak suke ker.......

`seperti buih2 dilaut, jika dpt dianyam menjadi hamparan utk awak.......
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2011 08:34 AM | Show all posts
masa ni baru jer kita intai awakk.......
iDputera Post at 15-4-2011 02:26



cam la kita percaya sangat ngan kata2 awak tu....
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2011 08:36 AM | Show all posts
kita tanya awak ni..
patut ker kita memendam rasa pada seseorang....  sedangkan
kita tida ...
iDputera Post at 15-4-2011 02:31



awak..
kita jawab ni..

mmg tak wajar memedam rasa...seeloknya berterus terang tapi jika orang di pendam perasaan itu terasa ada kelainan sikap pada yang memendam rasa sewajarnya juga bertanya,..

bole ke gitu erk...:re:
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2011 08:37 AM | Show all posts
awak jangan berani2 taw...
nnti kita bom `someone` awak tu.......
iDputera Post at 15-4-2011 02:36




kita berani je sbb awak tahu siapa 'someone' tu...
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2011 08:41 AM | Show all posts
dgn orangnya tak suke ker.......

`seperti buih2 dilaut, jika dpt dianyam menjadi hamparan  ...
iDputera Post at 15-4-2011 02:38





tentulah suka....


`....petikan daku bintang-bintang menjadi penghias kerongsang malamku...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-4-2011 12:34 AM | Show all posts
cam la kita percaya sangat ngan kata2 awak tu....
cmf_sweetLove Post at 15-4-2011 08:34



ada kita suruh awak percaya......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-4-2011 12:38 AM | Show all posts
awak..
kita jawab ni..

mmg tak wajar memedam rasa...seeloknya berterus terang tapi jika ...
cmf_sweetLove Post at 15-4-2011 08:36


awak menjawab yer.......
tapi kan awak, masalah akan mula bila dua2 tidak bertanya.....     

`bole jer..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-4-2011 12:43 AM | Show all posts
kita berani je sbb awak tahu siapa 'someone' tu...
cmf_sweetLove Post at 15-4-2011 08:37


awak cam berani jer..
nmpk tikus dh kecut perut.......


`sape ekk someone tu...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-4-2011 12:47 AM | Show all posts
tentulah suka....


`....petikan daku bintang-bintang menjadi penghias kerongsang m ...
cmf_sweetLove Post at 15-4-2011 08:41


sebagai teman untuk suka2 jer....
bukan utk teman tapi mesra yer awak.......


`nnti kita petik bintang dan letak didepan rumah awak.....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
3.141372s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list