CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 9924|Reply: 9

[Politik] Saya ambil duit BERSATU? Ini adalah dakwaan terpelik di dunia

  [Copy link]
Post time 18-4-2024 08:40 PM | Show all posts |Read mode
Edited by maklukpenggoda at 18-4-2024 09:59 PM

KOTA BHARU: Datuk Seri Tuan Ibrahim Tuan Man menafikan dakwaan mengatakan beliau antara pemimpin PAS mengambil duit BERSATU seperti tular di aplikasi TikTok, sejak malam tadi.

Sambil menyifatkan dakwaan itu adalah terpelik di dunia, Timbalan Presiden PAS itu turut memaklumkan perkara berkenaan tiada dalam pengetahuannya.

"Saya tidak tahu berhubung dakwaan ini…Saya ambil duit BERSATU? Ini adalah dakwaan terpelik di dunia.

"Setakat ini saya tidak terima maklumat berhubung perkara ini. Saya akan tengok dulu dakwaan ini," katanya ketika ditemui pada Majlis Sambutan Aidilfitri anjuran PAS Kelantan, di sini, hari ini.

Semalam tukar rakaman perbualan suara di aplikasi Tiktok yang mendakwa Tuan Ibrahim menjadi individu pertama dari PAS mengambil wang milik BERSATU selain Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Muhammad Sanusi Md Nor.

Individu yang membuat dakwaan terhadap Tuan Ibrahim itu didakwa adik kepada Setiausaha Agung BERSATU, Datuk Seri Hamzah Zainuddin.

Menerusi rakaman itu, lelaki berkenaan mendakwa dia sebagai saksi empat mata yang melihat kejadian berkenaan.

https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2024/04/1236255/timbalan-presiden-pas-nafi-dakwaan-ambil-duit-bersatu












This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-4-2024 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Ooo patutlah nucy kata dia boleh beli sendri palisade sampai 2 bijik.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2024 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Saman le klu tak betul....
Apa lah nk ckp yg paling pelik didunia?....
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2024 09:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Perikatan Nasional ke…Panyakauan Nasional ?

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2024 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts
fitnah dulu, bukti kemudian. bukti apa bukti.. kami saja nk fitnah je- walanontaik
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2024 01:06 AM From the mobile phone | Show all posts
hmmlantakko replied at 18-4-2024 11:11 PM
fitnah dulu, bukti kemudian. bukti apa bukti.. kami saja nk fitnah je- walanontaik

Funny kan tapi yg ramai kena saman fitnah astu kalah dr parti walauntits.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 19-4-2024 04:21 AM From the mobile phone | Show all posts
hmmlantakko replied at 18-4-2024 11:11 PM
fitnah dulu, bukti kemudian. bukti apa bukti.. kami saja nk fitnah je- walanontaik

Yg buat dakwaan ni adik hamzah zainuddin.reti baca ke idok
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2024 11:01 AM | Show all posts
serabut la dorg ni
beli org tu beli org ni
bukan nak memajukan kawasan kampung
sibuk nk kekalkan kuasa jek

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-4-2024 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Lg pelik yg mati² bekap lobai maksum ibarat kalis dosah.
Yg harom tibah halal.
Asalkn orgnya lobai.
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2024 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
hmmlantakko replied at 18-4-2024 11:11 PM
fitnah dulu, bukti kemudian. bukti apa bukti.. kami saja nk fitnah je- walanontaik

un baca la dulu artikel tu. bersatu yg buat dakwaan tu un. lagipon mana lobai dapat duit nak rasuah wallahi saya undi pas kalau bukan dr abahcow?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-5-2024 01:13 AM GMT+8 , Processed in 0.246093 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list