Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
135914
View
821
Reply

[KAJI SELIDIK FORUM] Anda SOKONG siapa dalam PRU ke 13?

  [Copy link]

Author: Fujiwara       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 11-6-2011 09:51 PM | Show all posts

Stephen Chow berkempen untuk 1 Malaysia! (BM subtitle available)



Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-6-2011 01:08 PM | Show all posts


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-6-2011 11:31 PM | Show all posts
http://www.facebook.com/pages/Fa ... yat/115294051829466



50,088
people like this 14/6/2011 11.23pm


http://www.facebook.com/pages/Fa ... 89328933830?sk=wall



75,605
people like this14/6/2011 11.24pm
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-6-2011 11:26 PM | Show all posts

BN berjaya memperbodohkan rakyat





Malaysia, Petrol : RM 2.90
Malaysia pengeluar ke-27 di dunia.
Qatar, Petrol : RM 0.75
Qatar pengeluar ke-22 di dunia.
Oman, Petrol : RM1.00
Oman pengeluar ke-28 di dunia.
Egypt @ Mesir, Petrol : RM 1.06
Egypt pengeluar ke-29 di dunia.
Iran, Petrol : RM 0.35
Iran pengeluar ke-8 di dunia..

Terima Kasih Muhyidin~! RAKYAT DIDAHULUKAN...
Tanhiah Najib Razak,
Kerana berjaya memperbodohkan rakyat yang dah semakin cerdik
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2011 12:50 AM | Show all posts
Post Last Edit by mujako at 18-6-2011 00:54
Ya Allah Ya Tuhan ku.....
kalau pemerintahan BN baik untuk rakyat Engkau kekalkan lah....

andai  ...
TeRasKiLo Post at 22-3-2011 09:10



    Ini adalah cara yang paling tepat sekali.... malang sekali susah nak jumpa orang yang praktik cara ni... yang dia suka... "itu neraka,itu tak betul ,itu rasuah,itu tak boleh jadi saksi,sokong belah situ kafir dan macam2 lagi lah....

kan senang minta pada Allah...Allah pun suka hamba2 nya memohan padanya...

Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2011 12:49 AM | Show all posts
kalo hari ni anwart bersumpah dia tak meliwat dan tak pasak amoi cina tu...
esok aku pangkah PR..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-6-2011 09:00 PM | Show all posts

BN berjaya memperbodohkan rakyat lagi!

kalo hari ni anwart bersumpah dia tak meliwat dan tak pasak amoi cina tu...
esok aku pangkah PR..
hujan Post at 22-6-2011 00:49














Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2011 12:15 AM | Show all posts
BN berjaya memperbodohkan rakyat lagi!

Fujiwara Post at 22-6-2011 21:00



erkkk..BN pulak yg kene..
kan karpal singh yg kata dulu ada bukti sahih mengatakan anwart meliwat..kes liwat v1998
skang dia plak g bela anwart kata tak liwat...kes liwat v2010

PR dah perbodohkan ko ni sebenarnya!!!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-6-2011 01:10 PM | Show all posts








Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-6-2011 09:12 PM | Show all posts
erkkk..BN pulak yg kene..
kan karpal singh yg kata dulu ada bukti sahih mengatakan anwart mel ...
hujan Post at 23-6-2011 00:15








Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2011 01:09 AM | Show all posts
kalo hari ni anwart bersumpah dia tak meliwat dan tak pasak amoi cina tu...
esok aku pangkah PR..
hujan Post at 22-6-2011 00:49

akal singkat umno... yg penting sumpah tak liwat.
sumpah nak pakai pakaian rasmi
sumpah nak pakai songkok tinggi

tang rasuah, gadai maruah negara, gadai agama dan bangsa semua abaikan....
sbb setakat telaga minyak, batu putih, tanah johor gadai kat org hal remeh
serah rahsia2 negara pada konsultan luar (konon tujuan bantu tadbir) hal kecik
bagi i.c biru pada pendatang asing benda remeh... janji ahli umno bleh bertambah.
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2011 05:36 PM | Show all posts
Fujiwara Post at 22-6-2011 21:00


Kalau fitnah atau tak betul, saman kawannya tu..( Dato Shazly )
Buktikan yang video dari CCTV itu palsu.
Buktikan yang CCTV kat hotel yg menunjukkan kehadirannya pada masa tersebut adalah palsu.
Sumpah laknat menafikan yg beliau bukan pelaku dlm video tersebut.

Jika tidak, letak jawatan, beri peluang orang lain menerajui PR. Bersihkah diri dulu dari segala tuduhan .
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2011 07:05 PM | Show all posts
pakatan rakyat         yeeeh.
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2011 04:33 PM | Show all posts
Reply 5# donbotak


   
kalau nak blajar agama g dok masjid.......

kalau nak pembangunan sokong bn..........

kalau nak duduk bercerita kat kedai kopi pasal kekayan orang.......undi Parti Ajaran Sesat!


kalau nak baca posting sampah,  nah bacalah antara cth2 posting spt di atas, sure menyampah
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2011 05:15 PM | Show all posts
Post Last Edit by donbotak at 28-6-2011 17:24
Fujiwara Post at 24-6-2011 09:12 PM



    tgk sendiri...........haaa...



"ini bukan pasal anwar....ini pasal scene" hahahah..........takdak sapa pun cakap dia tu anwar.......
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-6-2011 09:18 PM | Show all posts

Video seks: Hati nurani saya jelas, kata Johari

tgk sendiri...........haaa...


"ini bukan pasal anwar....ini pasal scene" hahahah... ...
donbotak Post at 28-6-2011 17:15


http://www.malaysiakini.com/news/168280

Ahli Majlis Tertinggi PKR Johari Abdul menolak dakwaan penulis blog pro-Umno bahawa beliau meminta wang bagi tugas menyakinkan ahli parlimen Pakatan Rakyat supaya menonton video seks yang didakwa membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.


"Hati nurani saya jelas, kata Johari yang juga ahli parlimen Sungai Petani, apabila ditemui di lobi parlimen hari ini.

Johari hari ini dituduh oleh blog Papagomo cuba mendapatkan RM100,000 sebagai 'bayaran pelincir' bagi menjalankan tugas itu.

Penulis blog itu juga menuduh beliau cuba meminta RM1 juta bagi setiap ahli parlimen yang berjaya yang dipujuknya menonton video itu.

Papagomo tidak membekalkan bukti bagi mempertahankan dakwaannya tetapi hanya menyiarkan klip video yang memaparkan Johari menonton video seks berkenaan dengan kumpulan trio 'Datuk T'.

Beliau dilihat sedang bergurau dengan kumpulan Datuk T dan bergelak ketawa sepanjang klip dua minit itu.

Adalah dipercayai klip video berkenaan dirakamkan pada 21 Mac di sebuah hotel di Kuala Lumpur, hari yang sama Datuk T menayangkan video itu kepada sekumpulan wartawan dan editor terpilih di Hotel Carcosa Seri Negara.


Datuk T adalah nama samaran yang sebelum ini digunakan oleh ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bendahari PERKAS Datuk Shuaib Abdul Lazim.

Ditanya mengapa beliau sebegitu tenang semasa tayangan itu, Johari berkata beliau rasa 'rileks' kerana merasakan sesuatu yang tidak kena.

Saya suspek yang saya dirakamkan sebab itu saya banyak tersenyum, jelasnya.

Lebih-lebih lagi, kata Johari, beliau mengenali Rahim sejak zaman mereka bersama di Umno manakala Shuib adalah bapa saudaranya.

Saya seorang MP lah bagaimana harus saya bertindak? Patutkah saya menanggis? soalnya lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2011 11:51 PM | Show all posts
Ahli Majlis Tertinggi PKR Johari Abdul menolak dakwaan penulis blog pro-Umno bahawa beliau m ...
Fujiwara Post at 28-6-2011 21:18


Kalau fitnah atau tak betul, saman kawannya tu..( Dato Shazly )
Buktikan yang video dari CCTV itu palsu.
Buktikan yang CCTV kat hotel yg menunjukkan kehadirannya pada masa tersebut jugak adalah palsu.
Sumpah laknat menafikan yg beliau bukan pelaku dlm video tersebut.

Jika tidak, letak jawatan, beri peluang orang lain menerajui PR. Bersihkah diri dulu dari segala tuduhan .
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2011 10:51 PM | Show all posts
semua ini langsung tidak boleh percaya lagi...
abis la negara ni...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-7-2011 09:23 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2011 09:55 AM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-7-2011 11:48 PM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2011 07:44 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2011 10:00 PM | Show all posts
kalau pr boleh janji jika menang pru13 boleh hantor balik kaum cin** dan Ind** balik benua depa aku sokong pr 100%
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2011 12:10 PM | Show all posts
Post Last Edit by devil_fruit at 11-7-2011 12:59
Ini adalah cara yang paling tepat sekali.... malang sekali susah nak jumpa orang yang prak ...
mujako Post at 18/6/2011 00:50


Memang lah Allah suka kepada Hamba nya yan memohon....
Tetapi Nasib sesuatu kaum tu takkan berubah jika kaum itu sendiri yang tak nak kan perubahan...

Kalo ko nak kan akhlak muda-mudi sekang nie jadik baik (etc takder zina, takde pembuangan anak dll) ko kenelah hapuskan konsert-konsert yang melalaikan...artis-artis yang mendedahkan aurat...tempat-tempat maksiat yang berleluasa...barulah akhlak muda-mudi kita jadi baik semula...

Lepas tu ko mohon lah pada Allah untuk membantu ko dalam usaha ko mencegah kemungkaran...barulah betul kelakuan ko sebagai Mukmin sejati...

Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2011 12:57 PM | Show all posts
sokong BN dpt tgk video lucah kat carcosa
roy3 Post at 22-3-2011 23:15



    AKU SOKONG BN DAPAT TGK VIDEO LUCAH...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.086650s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list