CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: YgBenar

[Tempatan] PMX menyampaikan Perutusan Negara secara langsung di semua saluran media tempatan pada jam 9.00 malam ini.Apakah?

  [Copy link]
Post time 22-5-2024 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa summary perutusan pmx tu? Adakah sama spt perutusan pm2 yg terdahulu yg blh dikategorizedkan sbg angin yg lalu? Tarak kesan significant. Ko ckp kat wartawan je pun da cukup
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-5-2024 08:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by adm7 at 22-5-2024 08:18 AM

Tahniah. Satu tindakan yang berani dan patut dipuji.
Suka atau tidak memang patut dihapuskan sebab subsidi pukal memang tak relevan sbb orang kaya dan warga asing pun dapat sama. Lagipun terlalu banyak subsidi dan bantuan kerajaan menyebabkan ramai rakyat manja dan mengada-ngada.

Yang bagusnya dilakukan oleh pemimpin PKR, idola macai-macai bingai. Jadi takdala kot ahli politik bangsat turun berguling-guling atas jalan menghasut rakyat.
Tahniah papanon. Cuma aku harap kerajaan kaji hapuskan pencen ahli politik yang tak munasabah. Kesian kat macai penat berguling-guling atas jalan, kena cota, kena penjara tapi subsidi kena potong manakala idola seronok dapat jawatan, dapat elaun, dapat imbuhan, dapat pencen.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 21-5-2024 09:57 PM
Str amender?

Sumbangan Tunai Rahmah
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Skuau replied at 21-5-2024 11:07 PM
maksudnya 'UNTUNG' kat diesel tu depa 'sedekah' kat rakyat le???

Mahazalim dengan Mahafiraun tersenyum sinis

Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 21-5-2024 10:33 PM
Usaha tangga kejayaan...

Tak lama lagi tu nak capai level 10

LevelTacang
22The Big Boss>599,999
21Oldtimer    >299,999
20Legenderer    100,000 - 299,999
19Emperor         70,000 - 99,999
18Master          60,000 - 69,999
17Superior        50,000 - 59,999
16Conqueror       40,000 - 49,999
15Gladiator       30,000 - 39,999
14Fighter         20,000 - 29,999
13Challenger      15,000 - 19,999
12Defender        10,000 - 14,999
11Highlander        7,000 - 9,999
10Survivor          5,000 - 6,999
09Adventurer        4,000 - 4,999
08Honour            2,000 - 3,999
07Revolutioner      1,000 - 1,999
06Pioneer              800 - 999
05Minder               600 - 799
04Keeper               400 - 599
03Senior               100 - 399
02Junior                 60 - 99
01Beginner                 0 - 59
00Troublemaker           <0
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:27 AM From the mobile phone | Show all posts
kotakbaju replied at 21-5-2024 11:04 PM
Wahh punya la iols godek2 cari level tacang dalam ni tapi tak jumpa2. Thanks kaka tinot

LevelTacang
22The Big Boss>599,999
21Oldtimer    >299,999
20Legenderer    100,000 - 299,999
19Emperor         70,000 - 99,999
18Master          60,000 - 69,999
17Superior        50,000 - 59,999
16Conqueror       40,000 - 49,999
15Gladiator       30,000 - 39,999
14Fighter         20,000 - 29,999
13Challenger      15,000 - 19,999
12Defender        10,000 - 14,999
11Highlander        7,000 - 9,999
10Survivor          5,000 - 6,999
09Adventurer        4,000 - 4,999
08Honour            2,000 - 3,999
07Revolutioner      1,000 - 1,999
06Pioneer              800 - 999
05Minder               600 - 799
04Keeper               400 - 599
03Senior               100 - 399
02Junior                 60 - 99
01Beginner                 0 - 59
00Troublemaker           <0
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 22-5-2024 09:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Bila Mat Sastra asyik ulang2 economic/entrepreneurship/industrial "ecosystem"........mesti dasyat pemahaman dia tentang ekonomi/bisnis. Last2 nak hapuskan sabsidi minyak rupanya.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
kotakbaju replied at 21-5-2024 11:04 PM
Wahh punya la iols godek2 cari level tacang dalam ni tapi tak jumpa2. Thanks kaka tinot

You are welkam.. lengkali gugel jahh..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-5-2024 09:52 AM | Show all posts
ntahla semua sembang kencang je mmg jahanam dah tanah airku ni... takut pikir pasal masa depan anak cucu kita nanti
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 22-5-2024 09:25 AM

Jauh lagi perjalanan iols yach..
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 10:02 AM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 22-5-2024 09:22 AM
Sumbangan Tunai Rahmah

Ok tengkiu

Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 22-5-2024 09:27 AM

Thanks kakakakiku
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
adm7 replied at 22-5-2024 08:15 AM
Tahniah. Satu tindakan yang berani dan patut dipuji.
Suka atau tidak memang patut dihapuskan sebab s ...


tableh la adek..marhein 'kena mati' la demi kelangsungan hidup politikus,t20,kapitalis.....
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
anony-mous replied at 21-5-2024 10:45 PM
Awal2 ada ckp psal ni. Terus tukar tgk benda lain

Yer beria sangat nak tengok..sekali itu jer..tak sampai dua minit guwe tutup TV..
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 02:16 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-5-2024 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Sembang. Kalau betul nak tarik subsidi golongan maha kaya, hapuskan sekali elaun-elaun Menteri yang taguna tu, - elaun minyak, elaun keraian, elaun pembantu rumah dll yang jumlahnya berpuluh ribu sebulan. Gaji dah berpuluh ribu pekejadah nak subsidi2 lagi pak Menteri woiiii


Hipokrit
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 04:15 PM | Show all posts
bila nak start laksanakan harga diesel yg baru?
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
totokreturn. replied at 22-5-2024 04:15 PM
bila nak start laksanakan harga diesel yg baru?

Tunggu hari perutusan baru yg akan diberitahu tarikhnya....pmxbakal kembali  sibuk ..esok dah nak ke japang ada nikkei simposium keew apo....
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 04:32 PM | Show all posts
stingergrumpy replied at 22-5-2024 04:22 PM
Tunggu hari perutusan baru yg akan diberitahu tarikhnya....pmxbakal kembali  sibuk ..esok dah nak  ...

tak lama lagi ron 95 pulak kan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 18440 Replies : 17
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 221486 Replies : 3933
[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - Jung Eun Ji, Lee Jung Eun, Choi Jin Hyuk
Rahah[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - J
Views : 3787 Replies : 32
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 34474 Replies : 102
Harry-Meghan kantoi lagi
manopHarry-Meghan kantoi lagi
Views : 19122 Replies : 12
Update: Ada  yang menjumpai anak lipas dan rambut di dalam makanan yang dibeli di kantin sebaliknya Kiosk Lebih Murah Dan Bersih’ – Pelajar Pertahankan Cikgu Jual Pelbagai Makanan Di Sekolah
YgBenarUpdate: Ada yang menjumpai anak lipas d
Views : 28369 Replies : 88
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31677 Replies : 215
Teka kerja apa
TomyamPutehTeka kerja apa
Views : 12573 Replies : 67
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92243 Replies : 874
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 20460 Replies : 339

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 08:11 AM GMT+8 , Processed in 0.064707 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list