CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: YgBenar

[Tempatan] PMX menyampaikan Perutusan Negara secara langsung di semua saluran media tempatan pada jam 9.00 malam ini.Apakah?

  [Copy link]
Post time 25-5-2024 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Jalan terus papanon.
Potong subsidi pukal.
Biar rakyat berhemat dalam berbelanja.
Tak da la habiskan untuk benda bodoh dan tak berfaedah.
Duit pun takda la asik kena scam dgn bangla, roghinya , warga malaysia yang suka buat cerita sedih mintak simpati.
Terbaik papanon
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-5-2024 09:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Knp Sabah & swk dikecualikan? Takut diorg tarik balik sokongan ke? Nuart ni ckp x serupa bikin
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2024 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Firenzza replied at 25-5-2024 09:02 PM
Knp Sabah & swk dikecualikan? Takut diorg tarik balik sokongan ke? Nuart ni ckp x serupa bikin

Anvvar Avraham sebut dalam perutusan:

Sabah dengan Sarawak majoriti guna diesel, takkan semenanjung punya harga diesel dinaikkan dah menyusahkan orang Sabah dan Sarawak kena ikut semenanjung punya masalah
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2024 07:31 AM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 25-5-2024 09:40 PM
Anvvar Avraham sebut dalam perutusan:

Sabah dengan Sarawak majoriti guna diesel, takkan semenanju ...

Pulak dah.......habis tu kt sjung pun ramai org pakai diesel gak sapa2 nk subsidi kena isi form....yg mahakaya je x dpt.....moral of the story kt sbh swk xde org kaya xde pati ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2024 10:03 AM | Show all posts
ekonomi bertambah baik kann..
kena la naik kan semua lagi tinggi..
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2024 09:05 AM | Show all posts
green~tea replied at 24-5-2024 05:45 PM
Ko tak payah merajuk sangat lah.. ada lagi geng yang patut merajuk hahahahaha

Sabah serawak kot.. ...

hahaha.....haish....masalahnya aku bawak kete diesel ni....
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 27-5-2024 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Naik kan aje apa nak naik pun. Next PRU nanti pandai2 la mengundi. Kalau suka kena kencing undi lagi kerajaan sedia ada ni. Simple
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2024 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
xy_daen replied at 27-5-2024 12:23 PM
Naik kan aje apa nak naik pun. Next PRU nanti pandai2 la mengundi. Kalau suka kena kencing undi lagi ...

Yg suka kena kencing Anwar ni ramai sangat. Almaklumlah, air kencing imam mahdi ni barokah.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-5-2024 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
xy_daen replied at 27-5-2024 12:23 PM
Naik kan aje apa nak naik pun. Next PRU nanti pandai2 la mengundi. Kalau suka kena kencing undi lagi ...

MELAYU DAH SEMAKIN BIJAK sekarang ni...BUKTI...PRK KKB-Tripleid.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 12:28 AM GMT+8 , Processed in 1.440463 second(s), 33 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list