CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: stingerkaypoh

[Politik] Pesta Aloha di Terengganu wow, meriah!

  [Copy link]
Post time 22-5-2024 06:59 PM | Show all posts
nak hiburan cukuplah dengan yahanana sahaja...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-5-2024 07:32 PM | Show all posts
slavehunter replied at 22-5-2024 03:34 PM
Itu emosi pengundi jer......
Secara reality nye pesta ker festival or party ni semua sejak zaman d ...

tapi PAS marah konsert penyanyi luar negara kat Bukit Jalil
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 07:33 PM | Show all posts
terma2nkondisi2 replied at 22-5-2024 04:03 PM
pasni dtg acik2 porem tripleid, alesandra, apoo komen dlm tred ni bagaikan ingin memberitahu kepada  ...

apa ko merepek ni..

ini kan Negeri PAS
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 07:36 PM | Show all posts
terma2nkondisi2 replied at 22-5-2024 03:44 PM
ni ape yg chegu bard cakap

--------------------

konsert Pesta Loy Krathong di Bachok mcmana?



Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Sejak bila menjadi kesalahan dari segi undang2 rakyat Malaysia khususnya org Islam di Malaysia tak boleh berhibur?
Ikut depa la nak join disco train ka, pulau ka. Itu dosa peribadi mereka. Tak libatkan mana2 wang rakyat.
Ini siap nak siasat org2 Islam yg join. Nak charge atas akta apa?
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 07:43 PM From the mobile phone | Show all posts
terma2nkondisi2 replied at 22-5-2024 03:48 PM
kelakar sungguh walanon2 bersungguh2 menyerlahkan kebongokan masing2 cuba sedaya upaya utk mempertah ...

Dey, la ni aku nak tanya hg. Hg setuju ka dak disko & pesta aloha ni? Klu hg x setuju dgn disko keretapi tu, yg aloha ni pun hg kena kutuk jugak la.

Bukannya klu buat kat selangor hg kutuk, klu buat kat terengganu hg puji.

Yg taik politik tu hg sebenarnya. Org lain buat haram. Hg buat halal.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 22-5-2024 08:49 PM | Show all posts
laen kali jgn mengata org...kan dah kena jajahan sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:18 PM From the mobile phone | Show all posts
masuk dah sekor2 babi walanon bagi komen

drpd komen masing2 dah nampak kebongokan yg amat pekat namun masing2 tak malu menampakkan kebongokan masing

takpa..meh kita reply satu2
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-5-2024 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Ala... Non muslim nak beehibur parti kabaret x bley.... Melayu buat movie kat pantai pakaian dan kelaku non hado boley plaaaaaakkk...
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts
pengecatbintang replied at 22-5-2024 07:33 PM
apa ko merepek ni..

ini kan Negeri PAS

merepek ape ko ni bodoh

kalau yg ni dpt restu kelulusan kerajaan negeri, maknanya yg ni adalah bodoh

tapi yg pastinya sah2 yg pasal gerabak tren tu pun bodoh

kalau yg ni dpt restu kelulusan pas, dgn islam kulu kilirnya, maknanya pas tu bodoh la

tapi yg pastinya, anwar ibrahim dgn islam dan madaninya kulu kilir, tup tup ada parti pesta dlm gerabak tren, maknanya anwar ibrahim tu bongok la... sama bongok mcm ko walanon pemujanya
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:28 PM From the mobile phone | Show all posts
pengecatbintang replied at 22-5-2024 07:36 PM
konsert Pesta Loy Krathong di Bachok mcmana?

again

hujah bodoh

satu pesta parti kat sini, satu pesta parti kat sana.. kalau dua2 dpt restu kelulusan penguasa yg bertanggungjawab, dgn si penguasanya dok islam kulu kilir, maknanya mmg bodoh dan bongok

ko ni mmg jenis bongok tak reti nak hujah pertahankan pihak politik dan politikus yg ko taksub tu eh?
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:36 PM From the mobile phone | Show all posts
terma2nkondisi2 replied at 22-5-2024 09:24 PM
merepek ape ko ni bodoh

kalau yg ni dpt restu kelulusan kerajaan negeri, maknanya yg ni adalah bo ...

Dey, yg bg kelulusan disco keretapi tu ktmb. Tapi hg salahkan PMX atas alasan KTMB adalah GLC & under MoF.

Klu ikut logic hg tu, resort kat pulau tu diluluskan kerajaan negeri. So apa2 aktiviti yg depa buat akan jadi kesalahan MB ganu la jugak.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Apoo replied at 22-5-2024 07:43 PM
Dey, la ni aku nak tanya hg. Hg setuju ka dak disko & pesta aloha ni? Klu hg x setuju dgn disko ke ...

soalan bongok.. nak tanya aku setuju ka dak..

sapa nak pegi pesta parti tu pegi je la.. aku kesah ape

"Bukannya klu buat kat selangor hg kutuk, klu buat kat terengganu hg puji." ..bila masa yg aku kutuk kat selangor ka kat mana ka.. deyyy apebende bodoh sangat ko ni.. tibe2 pulak cakap aku kutuk kalau buat kat situ kalau buat kat sini

yg taik politik dan bongok tu adalah walanon2 bodoh yg asyik islam dan madani ya kulu kilir kemudian tak reti nak berhujah pertahankan parti pesta gerabak tren

kepada walanon bodoh.. dgn upkan isu pesta parti kat mana2, itu bukan cara ko pertahankan isu pesta parti gerabak tren bawah kerajaan madani.. nape la korang ni bodoh sangat

islam dan madani kulu kilir.. pehtu boleh pulak ada pesta parti gerabak tren semasa bawah kerajaan madani


Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Apoo replied at 22-5-2024 09:36 PM
Dey, yg bg kelulusan disco keretapi tu ktmb. Tapi hg salahkan PMX atas alasan KTMB adalah GLC & un ...

again

bila masa aku salahkan anwar ibrahim.. aku cuma cakap, bodoh la benda ni jadi bawah kerajaan madani yg asyik islam dan madani kulu kilir

dan bongok juga la walanon2 yg tak tahu nak pertahankan isu ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
walanon2 bodoh bongok ni... diorg ni jenis bongok bodoh tak tahu nak pertahankan isu pesta parti gerabak tren

walanon2 punya logik bodoh mcm ni.. disebabkan nak pertahankan diri dia berak merata tertonggeng2 tu, dia cakap org lain berak merata terloncat2.. maknanya dia sama la bodoh berak merata mcm org yg dia kata tu

yg lagi bongoknya adalah, drpd tulisan diorg ni, seolah2 mcm nak kata aku ni pertahankan pas
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:56 PM From the mobile phone | Show all posts
islam dan madani kulu kilir

tengok2 pesta parti gerabak tren
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-5-2024 09:59 PM From the mobile phone | Show all posts
_blackbird replied at 22-5-2024 12:58 PM
party yg dibuat secara private apesal pulak tak boleh. merapu

Sbb org nk relate kn dgn kes chartered train KTM kot… tu pn private party jugak so lntak dorg lh patutnya
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Hiburan tak salah.

Bila PAS buat memang salah, patut dicop Hendonism
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 10:13 PM | Show all posts
Meriah Carey tersenyum sinis


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan buat kt public pong.  Dah sah2 pulau & private resort.  Nnt org boycott negeri ko, start la kuar fatwa sume kan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Rambut   dalam roti -kek??? HUMAN hair is in your bread, pizza or pastry!
Truth.8Rambut dalam roti -kek??? HUMAN hair i
Views : 10294 Replies : 7
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 221850 Replies : 3936
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 20807 Replies : 22
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 34610 Replies : 103
Update: Ada  yang menjumpai anak lipas dan rambut di dalam makanan yang dibeli di kantin sebaliknya Kiosk Lebih Murah Dan Bersih’ – Pelajar Pertahankan Cikgu Jual Pelbagai Makanan Di Sekolah
YgBenarUpdate: Ada yang menjumpai anak lipas d
Views : 28454 Replies : 89
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92271 Replies : 875
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31692 Replies : 216
[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - Jung Eun Ji, Lee Jung Eun, Choi Jin Hyuk
Rahah[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - J
Views : 3787 Replies : 32
Harry-Meghan kantoi lagi
manopHarry-Meghan kantoi lagi
Views : 19223 Replies : 12
Teka kerja apa
TomyamPutehTeka kerja apa
Views : 12573 Replies : 67

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 09:00 AM GMT+8 , Processed in 0.086547 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list