CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 8649|Reply: 54

Komando disyaki cuba rogol remaja perempuan 15 tahun ditahan

[Copy link]
Post time 22-5-2024 05:09 PM | Show all posts |Read mode






KUALA LANGAT – Seorang remaja perempuan bawah umur melalui detik cemas apabila nyaris menjadi mangsa rogol lelaki kenalannya yang dikenalinya menerusi sebuah aplikasi dalam talian di Telok Panglima Garang  pada 10 Mei lalu.


Ketua Polis Daerah Kuala Langat, Superintenden Ahmad Ridhwan Mohd Nor @ Saleh berkata, tindakan suspek yang dipercayai seorang komando itu telah disedari bapa mangsa selepas menemui lelaki itu bersembunyi di sebalik pintu bilik rumahnya.


Katanya, polis telah menerima laporan daripada seorang individu kira-kira 1.38 petang mengenai kejadian tersebut.


“Siasatan awal polis mendapati kejadian berlaku kira-kira 5 pagi apabila individu berkenaan mendapati suspek berada di dalam rumahnya sebelum bertindak menangkap lelaki tersebut.


“Suspek mengaku telah memasuki rumah berkenaan dengan tujuan untuk melakukan hubungan intim dengan anak gadisnya yang berumur 15 tahun,” katanya menerusi kenyataan malam tadi.


Bertindak atas maklumat aduan itu, Ahmad Ridhwan berkata, sepasukan anggota polis telah berjaya membuat tangkapan ke atas suspek selepas kejadian.


“Siasatan polis mendapati suspek merupakan seorang penjawat awam berusia 29 tahun yang bertugas di Ulu Kinta, Perak,” ujarnya.


Polis membuka kertas siasatan di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan iaitu kesalahan jenayah rogol.


“Suspek telah dibebaskan dengan jaminan polis selepas tempoh remannya tamat bagi melengkapkan kertas siasatan untuk tindakan lanjut.


“Jika disabitkan kesalahan boleh dipenjara tidak kurang daripada lima tahun dan tidak lebih daripada 20 tahun dan hendaklah kenakan hukuman sebat,” ujarnya.


Sumber – MalaysiaGazette
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-5-2024 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
astaga. seramnya baca berita ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 06:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Hebat gak apak budak pompuan tu...boleh tangkap komando ...btw anak dia pun gelenyar...smpi jantan boleh masuk bilik sembunyi blakang pintu
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
laki tu mabuk kepayang ke sampai sanggup menyelinap masuk rumah awek. awek bawah umur pulak tu. pastu maybe kena buang komando pulak. cemanala ko pikir bebenda ni takkan kantoi.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Bkn mmg dh rape 2kali ke before that...punyala xguna punya polis
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak syg kerjaya dan masa depan. Berfikir menggunakan kepala bana. Gitu lah noks
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 22-5-2024 09:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Remaja tu tak melalui detik cemas sbb dia yg ajak laki tu dtg rumah. Cemas lagi kantoi dgn ayah. Yg komando pon tak cukup komando sbb kantoi, dah la bdk bwh umur.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 09:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Budunya. Ko nk cari awek cari la yg cukup umo, So takde la ko kena statutory rape kalau having sex. Curi2 msk rumah aweks yg da cukup umo paling2 ko kena pukul separuh mati jah. Tua2 pun pikir masih pakai kepala bawah.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-5-2024 10:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Komando apa camni
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
L.U.S.M replied at 22-5-2024 06:27 PM
Bkn mmg dh rape 2kali ke before that...punyala xguna punya polis

Kenapa pulak “xguna punya polis”???
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 10:36 PM | Show all posts
Kesian kalau kena buang. Nak dapat tauliah bukan senang.

Babi betul bohsia birah bawah umur tu.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 10:45 PM | Show all posts
Kiahlemau: Hebat gak apak budak pompuan tu...boleh tangkap komando ...btw anak dia pun gelenyar...smpi jantan boleh masuk bilik sembunyi blakang pintu

Troy dulu tumbang pun berebut pasal perempuan.

Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 10:46 PM | Show all posts
mawardia replied at 22-5-2024 01:20 PM
Tak syg kerjaya dan masa depan. Berfikir menggunakan kepala bana. Gitu lah noks

komando ni nak jatuh hukum susah sikitsebab takut berpaling tadah.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Buat malu komando je boleh senang2 kena tangkap
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2024 11:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan nye kes rogol....tapi anak kau yang buka pintu bilik dan pintu kangkang.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2024 03:22 AM From the mobile phone | Show all posts
komando tu umur brapa plak??
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-5-2024 04:59 AM From the mobile phone | Show all posts
hokeypokey replied at 23-5-2024 03:22 AM
komando tu umur brapa plak??

Suspek 29…cikaro form 3…cikcur kt umh sndr..kantoi dgn apak twist cerita letew..masak la suspek tu kne blk kem..
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2024 05:02 AM From the mobile phone | Show all posts
L.U.S.M replied at 22-5-2024 06:27 PM
Bkn mmg dh rape 2kali ke before that...punyala xguna punya polis

Dah knp polis tu plak xguna noks?oberdos ke ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2024 06:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm biase.
Boh sia tkantoi ngn apak sendri bwk jantan masuk umah klem nk kne rogol.
Choi!
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2024 07:35 AM | Show all posts
L.U.S.M replied at 22-5-2024 06:27 PM
Bkn mmg dh rape 2kali ke before that...punyala xguna punya polis

lelaki bila nafsu beraja 2/3 akalnya hilang
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-6-2024 01:06 AM GMT+8 , Processed in 0.108246 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list