CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 9279|Reply: 115

[Tempatan] Suami 'kantoi' curang, pukul isteri baru habis pantang

  [Copy link]
Post time 20-6-2024 12:22 PM | Show all posts |Read mode
Edited by ainiz81 at 20-6-2024 02:16 PM

Di tomoinya bini baru lepas pantang

Port Dickson: Polis membuka kertas siasatan berhubung dakwaan seorang suami dipercayai memukul isterinya selepas lelaki itu 'kantoi' curang di sebuah hotel di sini, baru-baru ini. Ia susulan tular satu video berdurasi 31 saat di Facebook yang memaparkan seorang lelaki memukul seorang perempuan di sebuah hotel di sini, semalam. Ketua Polis Daerah Port Dickson, Superintendan Aidi Sham Mohamed berkata, pihaknya mendapat maklumat mengenai video tular itu, pada 3 petang semalam. Beliau berkata, siasatan mendapati video itu membabitkan suami isteri, masing-masing berusia 37 dan 38 tahun, dan dipercayai berlaku pada pada 9.50 pagi, 24 Mei lalu.


Katanya, punca kejadian dipercayai kerana si suami curang dan mendaftar masuk di sebuah hotel. "Akibat kejadian ini, mangsa (iaitu isterinya), seorang perempuan Melayu mengalami kecederaan di bahagian pipi dan sakit di beberapa anggota badan."Satu laporan polis sudah dibuat oleh mangsa mengenai insiden itu (pada 30 Mei lalu) dan polis sudah membuka satu kertas siasatan di bawah Seksyen 323/18A Akta Keganasan Rumah Tangga 1994," katanya. Mengulas lanjut, Aidi Sham berkata, menurut sumber Facebook, suami kepada wanita itu dipercayai curang dan mendaftar masuk di hotel berkenaan."Menurut sumber, isterinya yang habis pantang dan wanita itu pergi sendiri ke bilik hotel itu, dan terjadilah pergaduhan antara mereka sehingga insiden mangsa dipukul suaminya itu," katanya.Dalam pada itu, polis menasihati orang awam supaya tidak berkongsi video itu kerana ia boleh mengganggu siasatan dan mendatangkan kegusaran awam.


**Mommy delete bideo**




This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-6-2024 02:16 PM | Show all posts
Mohon sembelih jantan keperet ni
Sembelih dulu hadek dia sesiap
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga cepat kena angkut ngn pdrm jantan tak guna ni
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-6-2024 02:19 PM | Show all posts
yoppoy replied at 20-6-2024 02:16 PM
Mohon sembelih jantan keperet ni
Sembelih dulu hadek dia sesiap

cuba uols cari bideo dia pukul tu... tersangat la Vav*k mamat ni
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-6-2024 02:20 PM | Show all posts
AcikCleaner replied at 20-6-2024 02:18 PM
Semoga cepat kena angkut ngn pdrm jantan tak guna ni

soon to be.. tapi dia buat ni bulan lps lagi
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 02:23 PM | Show all posts
lain kali bawa sekali jabatan agama klu nak kantoikan pasangan. xde nya pasangan nak bagi alasan dah
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 20-6-2024 02:23 PM | Show all posts
pokokmeranti replied at 20-6-2024 02:23 PM
lain kali bawa sekali jabatan agama klu nak kantoikan pasangan. xde nya pasangan nak bagi alasan dah

itulah smpai tercabut tudung isteri tu...ganas betul
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga berjaya tuntut segalanya dr jantan ni.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-6-2024 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Org bekeluarga x tunjuk contoh yg baik kpd org bujang
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
jahat nyaaa...
semakin kurang lelaki baik skrg sbbtu makin ramai penyondol
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-6-2024 02:24 PM | Show all posts
CoffeeOverdose replied at 20-6-2024 02:24 PM
Semoga berjaya tuntut segalanya dr jantan ni.

nmpak mcm tak berduit jek
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Masuk penjara please
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-6-2024 02:25 PM | Show all posts
ninja boy replied at 20-6-2024 02:24 PM
Org bekeluarga x tunjuk contoh yg baik kpd org bujang

ramai bujang terlajak sb takut benda cmni la
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-6-2024 02:26 PM | Show all posts

iols pun tnggu je ni tgk apa jadi kat jans ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
ainiz81 replied at 20-6-2024 02:24 PM
nmpak mcm tak berduit jek

Yang penting tuntut dlu.. ahahaha..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-6-2024 02:27 PM | Show all posts
CoffeeOverdose replied at 20-6-2024 02:27 PM
Yang penting tuntut dlu..  ahahaha..

iols dlu tak tuntut pun masa cerai...sbb buang masa je turun naik mahkamah jika jans tu pokai
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-6-2024 02:28 PM | Show all posts
Jantan x boleh pakai ni, semoga mendapat hukuman yang setimpal
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2024 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
ainiz81 replied at 20-6-2024 02:20 PM
soon to be.. tapi dia buat ni bulan lps lagi

Laaa, yeke...baru viral la video ni ye..
Harap kena angkut la cepat² lepas dah viral ni, kesian bini baru lepas pantang kan
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-6-2024 02:30 PM | Show all posts
Supersirap replied at 20-6-2024 02:28 PM
Jantan x boleh pakai ni, semoga mendapat hukuman yang setimpal

Aminnnnn
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-6-2024 02:30 PM | Show all posts
AcikCleaner replied at 20-6-2024 02:28 PM
Laaa, yeke...baru viral la video ni ye..
Harap kena angkut la cepat² lepas dah viral ni, kesian b ...

baru pagi ni uols
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 07:29 AM GMT+8 , Processed in 0.571401 second(s), 52 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list