Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
32247
View
303
Reply

KampongGrill <----- Tak Semegah Mana Pong...!

  [Copy link]

Author: saudagarkampong       Show all posts   Read mode

Post time 4-12-2011 11:41 PM | Show all posts
saya tak penah jumpa tuan... sambung lagi.. sambung lagi... rasa macam buku novel pun ada...
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2011 09:04 AM | Show all posts
SaudagarKampong
saudagarkampong Post at 3-12-2011 03:22


kemana hilangnya kekuatan? atau memandang rendah pada keupayaan diri sendiri?

survival saudara menjadi pemangkin kpd ramai readers. Banyak silent followers setia menunggu.


pengongsian saudara secara tidak langsung menjadi ibadah krn menjadi sumber inspirasi dan motivasi.


1. bagi yg baru berniaga - mereka akan dapat mengagak apa yg bakal ditempuh
2. bagi yg dah berjaya - mereka menjadi bangga krn lahirnya seorang lagi survival dlm berniaga
3. bagi yg hampir terduduk - tulisan saudara menjadi pendorong bila mereka sedar "mereka tidak berseorangan disana"  
   
sayangkan bakat penulisan yg ada... ini adalah satu peluang bagi saudara mencipta satu revolusi.

kalau tak pun --- endingkan secara gentleman - dan terbitkan sahaja novel saudara di pasaran terbuka.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2011 01:01 PM | Show all posts
hehe..sy org kuang, dok kat batu 17 1/2..tp la nie dah brhijrah p penang..juz nenek je dok situ lg..time raye blik la kg..rasenye pernah mkn di kedai TT tu..xsangka lak..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2011 05:15 PM | Show all posts
hehe..sy org kuang, dok kat batu 17 1/2..tp la nie dah brhijrah p penang..juz nenek je dok situ lg.. ...
its_ok Post at 5-12-2011 13:01

dah ada kedai rupanya... maju2...... dari tepi jalan, skrg dah ada kedai.. semuanya bermula dgn nasi lemak......
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.072350s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list