Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
18113
View
275
Reply

undian mencari MODERATOR BARU bod USAHAWAN

   Close [Copy link]

Author: ctredzuan       Show all posts   Read mode

Post time 22-4-2011 12:02 AM | Show all posts
saya tak sempat nak berfikir apa maksud awak ni zaidi, kenapa sampai nak sampai main2 sumpah nama Allah ni.. awak ingat saya mencari sebab ke apa, sampai menuduh saya tak telus ni? saya takda niat apa2 pun, sbb saya masukkan nama yg betul2 saya terniat nak calon iaitu kak hazel23, wonbin, zidlan sblm ni, tp sesekala saya tengok calon spt Zaidi ni perlu sbb bagus dlm memantau topik, saya harap awak blh terima pencalonan sbb saya yg vote awak, siyes ikhlas
ctredzuan Post at 21-4-2011 23:58


takpelah...kalau awak tak nak buat pengakuan, saya tak paksa...hanya Dia sahaja yang tahu apa ada dalam hati ct...

bab calon tu, memula dulu memang saya amat berminat untuk masuk dicalonkan...tapi, sekarang Dia dah tawarkan hati saya, jadi lebih baik saya tarik diri...
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 12:05 AM | Show all posts
apa kata..kita sama sama Vote CT dan Zaidi...

kirawang Post at 22-4-2011 00:02


takyah le undi aku...membazir undi aje...

nanti kalau aku masuk AF, baru Afundi aku yee...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-4-2011 12:10 AM | Show all posts
takpelah...kalau awak tak nak buat pengakuan, saya tak paksa...hanya Dia sahaja yang tahu apa ad ...
zaidi_MZZ Post at 22-4-2011 00:02



   takde niat apa2 pun.. dan saya ada pm kenapa ada nama2 calon, sbb awak pun berhak utk di undi walau awak taknak jadi MOD, ok.
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 12:16 AM | Show all posts
ini lah org tua2 kata... masa kecik tak nak mampos, bila dah besor menyusahkan org...
dah tua pon mengong hendak nye....
benda kecik pon nak gadoh...... ini lah MELAYU
pantang aku bila msk bod tengok ada org gadoh2 pasal benda yg tak de manfaat....

btw, aku dah vote
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 12:17 AM | Show all posts
Tak mau ganggu proses pengundian sebenarnya. Saya nak pi makan. Tapi saya nak up date dulu. Hehehe kepada semua voters, janganlah mensia-siakan undi anda dengan mengundi saya... sebab saya dah tarik diri, tapi kerana mahukan proses pengundian ini terus berjalan lancar, saya izinkan nama saya di situ aje. Jangan sia-siakan peluang yang ada yea. Hehehe... anyway.. selamat mengundi huhhu.....
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 12:21 AM | Show all posts
Reply 42# zaidi_MZZ
x faham apa yg ada dlm hati n fikiran bro zaidi..
apa yg x telus lg..apa yg sandiwara..apa yg sampai allah dh tunjuk kebenaran..
x baik brperasangka bro..
ikutkn ct x perlu msuk brtanding pun kan sbb mod ace pun dh masuk bgtau dh tolak surat letak jawatn ct kan
tp demi nk puaskn hati bro zaidi,dia berani masukkn nama dia ..
patutnya pilih sorang mod je lg kan...

adoiii..x trcapai akal ku...:re:

anyway..dah vote dah...
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 12:31 AM | Show all posts
Dah vote dgn cemerlang
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 01:14 AM | Show all posts
vote jangan tak vote.
Tapi undi ni bukan undi rahsia; boleh tengok sapa undi sapa.
Sekarang nampak Zidlan jatuh second tapi dia undi sendiri pakai MN dia sekali. Apa lah lu bro...
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 01:35 AM | Show all posts
ct,sebaiknya set terus tarikh akhir undian...biar selesai cepat

Errrr....mana tuan sidry ye??
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 01:38 AM | Show all posts
rasanya zaidi dan ct je calon yang aktif dlm topik ni skrang...mana lg pencalonan lain eh?? tanak berkempen ke? hihihi.....
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 01:39 AM | Show all posts
opsss saudagarkampung ada.....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-4-2011 06:16 AM | Show all posts
ann, aku tak berkempen cuma memantau aja, kalau kalah pun tak apa, hak di tgk forumers kan
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 07:00 AM | Show all posts
Tunaikanlah kewajipan anda
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 07:27 AM | Show all posts
Moderator jgn luper memantau pengundi hantu.
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 08:54 AM | Show all posts
Tapi buat apa, nama tertera, kalau tuan punya badan tak redha...
kirawang Post at 21-4-2011 23:43


ko tarik diri, ct dah kuarkan nama ko...

aku dan saudagarkampong tarik diri jugak, tapi ct tak kuarkan pun nama kitaorg...

tak telus ctredzuan ni...
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 08:57 AM | Show all posts
bila kirawang tarik diri, kan saya dah removed nama dia sbg calon, apa yg tak telus?
ctredzuan Post at 21-4-2011 23:43


saya dan saudagarkampong pun tarik diri jugak...

nape tak kuarkan nama kami bersama kirawang malam tadi...???

tak telus awak ni ctredzuan...
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 09:03 AM | Show all posts
rasanya zaidi dan ct je calon yang aktif dlm topik ni skrang...mana lg pencalonan lain eh?? tanak berkempen ke? hihihi.....
ann_9027 Post at 22-4-2011 01:38


ann...

tak nak masuk bertanding ke...?

leh ganti tempat saya...
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 09:12 AM | Show all posts
ak pung dah vote
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2011 09:41 AM | Show all posts
ann...

tak nak masuk bertanding ke...?

leh ganti tempat saya...
zaidi_MZZ Post at 22-4-2011 09:03



   zaidi.. secara ikhlasnya melalui cara awak saya tahu awak teringinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sangat nak jadi MOD walaupun awak pung pang ckp nak tarik diri ... komplen pasal CT lah... ckp nak terus sumbang idea lah...... ada ke calon lain macam awak .... nak sibuk je tarik diri biarlah... AWAK ADA BERANI KE ? ke takut malu org undi sikit ?
....awak biz apa ye ? mesti selalu gaduh dgn customer ni......................................
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-4-2011 09:57 AM | Show all posts
saya dan saudagarkampong pun tarik diri jugak...

nape tak kuarkan nama kami bersama kirawang  ...
zaidi_MZZ Post at 22-4-2011 08:57



   awak faham ke apa makna tak telus tu? tak telus tu tak jujur atau tak amanah, bukan ke awak juga yg iya2 nak minta semua naik nama jadi calon, kenapa nak tarik diri saat akhir? kenapa bila saya taknak mengundi awak berhak mengutuk saya, kata saya takut akan kekalahan? sudah2 lah zaidi, undian pun dah nak habis, kalau awak nak saya tak jadi mod bgtau jelah kat supermod sebab musababnya. letih nak layan awak ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.094421s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list