Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
123
Return to list New
20838
View
61
Reply

mslh lebihan isi daging pada tmpt jahitan

[Copy link]

Author: mama-zara    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 24-11-2016 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
biskutsusu replied at 24-11-2016 12:04 PM
saya tinggal di ipoh
tu la, masa cek dulu, doktor ada bagi pilihan, nak operate untuk buang atau  ...

Murah tu brapa..hehe.. Dlm thn ni gk ke sis kena
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2016 03:07 PM | Show all posts
Ozi replied at 24-11-2016 02:13 PM
Murah tu brapa..hehe.. Dlm thn ni gk ke sis kena

murah tu, macam bayar harga cek dengan bayar harga antibiotik je. dalam 50++ kali pertama pergi
dan kali kedua, i terus amik ubat je. jadi klinik caj harga ubat je

kejadian ni waaaaaaaaaaay back in 2009.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2016 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
biskutsusu replied at 24-11-2016 03:07 PM
murah tu, macam bayar harga cek dengan bayar harga antibiotik je. dalam 50++ kali pertama pergi
d ...

Hehe.. Masa ada isi lebih tu kena pantang makan x sis cam seafood n telur tu.. Saya sampai skang x brani nak makan lagi seafood n telur. Takut bernanah
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2016 01:18 PM | Show all posts
takde pantang2. semua pun makan je
hehehhehe
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2016 03:30 PM From the mobile phone | Show all posts
biskutsusu replied at 25-11-2016 01:18 PM
takde pantang2. semua pun makan je
hehehhehe

Hahaha.. serius sis? X gatal ke? X nanah ke? Tangga sis naik x? Opis saya tingkat atas.. Berhenti dah keja sbb takut naik tangga..  
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2016 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
biskutsusu replied at 25-11-2016 01:18 PM
takde pantang2. semua pun makan je
hehehhehe

Yg isi tumbuh tu bsr x sis? Mmg dkt laluan keluar ank ke?
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:08 PM | Show all posts
Ozi replied at 25-11-2016 03:31 PM
Yg isi tumbuh tu bsr x sis? Mmg dkt laluan keluar ank ke?

tak gatal. tapi rasa ngilu bila bergerak ( bukan sepanjang masa )bila rasa sakit, sakit la
bila tak rasa apa, nak berlari2 keliling rumah pun boleh je
tak nanah takde apa

isi tu tak besar sangat
tu yang boleh makan antibiotik je untuk dia hilang sendiri
agaknya kalau besar, kena operate la kot



Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2017 04:46 PM From the mobile phone | Show all posts
biskutsusu replied at 24-11-2016 03:07 PM
murah tu, macam bayar harga cek dengan bayar harga antibiotik je. dalam 50++ kali pertama pergi
d ...

Klinik mn awk pergi?
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2017 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
biskutsusu replied at 24-11-2016 12:04 PM
saya tinggal di ipoh
tu la, masa cek dulu, doktor ada bagi pilihan, nak operate untuk buang atau  ...

Ipoh pergi klinik mn?
Pls help..
Takut juga nk operation
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2017 02:06 PM | Show all posts
Emshi replied at 28-3-2017 04:48 PM
Ipoh pergi klinik mn?
Pls help..
Takut juga nk operation

ar-riduan

Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2017 04:10 PM | Show all posts
maaf nak tau, mcm mana boleh ada lebihan daging tu ea?? tengah tunggu hari ni dan x pernah berlaku pada saya sendiri?
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 01:10 AM From the mobile phone | Show all posts
mama-zara replied at 27-4-2012 10:27 AM
Post Last Edit by mama-zara at 27-4-2012 10:32

Reply 13# leynaleona

Boleh x nak tau krim ape?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058097s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list