Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
137997
View
2513
Reply

[KOLEKSI]Cerita-cerita Mistik bersama Hantu Killer Part 3

   Close [Copy link]

Author: hantukiller       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-6-2012 03:00 PM | Show all posts |Read mode
Ok la, kene buat rumah lain la pulak


Ok ......


Mula mula nak cerita kenapa kita masih boleh disihir dan diganggu jin


Adakah disebabkan tuhan tak sayang?
Adakah disebabkan tuhan sayang lalu menguji?
Adakah sebab kita tak de pendinding?
Adakah sebab kita tak cukup ibadah?
Adakah sebab kita memang layak disihir? kosong pulak tuh!
Adakah sebab..... apa apa je lah



Ramai juga forumer disini mengadu tetiba kene serangan ghaib akibat bergurau senda secara kasar diforum..... persoalannya benarkah serangan yg dijangkakan tu dari forumer yg di guraui diforum itu ataupun dari forumer lain atau mungkinkah juga dari dampingan sendiri yg menyamar dan mengaku milik lawan guraunya itu?

Ada juga yg takat sr iaitu membaca baca tulisan pun terkene serangan jin akibat dari pembacaan yg entah dari siapa...


persoalannya ialah, kenapa masih boleh diserang jin walhal rasanya dah cukup amalan pendinding diri tu semua diamalkan???



Last edited by medangmru on 28-10-2013 07:33 PM

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:02 PM | Show all posts
check in...
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:03 PM | Show all posts
check in as SR sajorkk..hehe
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-6-2012 03:08 PM | Show all posts
Al-israk:

65           Sesungguhnya hamba-hambaKu (yang beriman dengan ikhlas), tiadalah engkau (hai iblis) mempunyai sebarang kuasa terhadap mereka (untuk menyesatkannya); cukuplah Tuhanmu (wahai Muhammad) menjadi Pelindung (bagi mereka)
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:10 PM | Show all posts
beriman dengan ikhlas...

susahnya nak betul2 ikhlas, buat sesuatu hanya kerana Allah.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-6-2012 03:11 PM | Show all posts
Maknanya disini, kalau kita ni jin masih boleh mendekat, masih boleh masuk badan, masih boleh menyakitkan, masih boleh membisikkan kejahata, dan masih boleh apapun yg boleh, maknanya kita tu masih bukan dalam golongan mukhlisin iaitu orang orang yg ikhlas...


Senang kata kalau bab ghaib ni tak de NURR la
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-6-2012 03:25 PM | Show all posts
Petang semalam 27/6/2012 aku dibawa oleh sesaorang untuk merawat seorang pesakitnya yg kerasukan dihutan

yg kerasukan itu warga indon, lelaki lombok siap bertatoo, badan tegap.....

Ceritanya bermula malam sebelumnya tu, dia tidur dihutan tu untuk kerja kerja clearing hutan, dia berdua dengan seorang rakannya dari burma...  mereka buat khemah dibawah pokok yg agak rimbun dan terang@bersih, malam tu siap terang benderang sebab ada generator, tapi dia tak dapat tidur...


Sepanjang malam terdengar bunyi tangisan budak budak dan perempuan, siap berkata 'mak, mak, habislah rumah kita, ada orang nak rampass

Paginya dah terang gitu, dia gi kencing kat semak, tetiba dia terasa ada orang pukul dari belakang dengan amat kuat sampai terjelepuk jatuh.. dan terus tak leh bangun.

Dia dapat jerit je, lalu rakannya mencari cari dan mengangkatnya....  dan sampai ke petang terus tak boleh bangun

Aku sampai dalam kul 6.00 lalu jumpa dia bawah pokok sawit terbarin, duduk pun tak mampu.... aku zasst sikit lalu gi tempat khemah.... aku zasst seluruh hutan tu.... hehe, hantu kan degil, peduli apa aku, aku kan hantu jugak

Lepas tu balik, bawa dia duduk sebelah aku balik jb..... dalam perjalanan aku zasst la apa yg patut... singgah makan di kota tinggi... dah boleh jalan dan makan... alhamdulillah

Budak tu biasa bukak hutan kat pahang tak de apa apa, kat sini belukar kecik jek dah tombang, lagipun dia selalu cakap besar... kata bosnya la... hehe
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:27 PM | Show all posts
emmm tajuk yang menarik..

jom bincang secara natural....

saka sendiri yg mengaku dr orang lain??? bole jek..
maklum laa tujuan jin nk sesat kan manusia..so dituduh sana..dituduh sini..
yang bertepuk tangan..golongan depa laa..

sebb dah berjaya lagakan manusia..

tp saka??? aku ada saka ke?? mak ayah aku ok jek solat.. alim..
atok nenek aku ?? org alim..terkenal seluruh kampung..
moyang aku?? entah!!
datuk moyang aku?? pun entah!!

jeng3x..
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:32 PM | Show all posts
Petang semalam 27/6/2012 aku dibawa oleh sesaorang untuk merawat seorang pesakitnya yg kerasukan dih ...
hantukiller Post at 28-6-2012 15:25



   menarik citer ni.. pe kesudahan wak...
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:36 PM | Show all posts
cane die leh jd lembik mcm tu? ape yg merasuk die?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-6-2012 03:37 PM | Show all posts
Alah, hantu hantu hutan je

banyak jugak kat dalam badan dah masuk
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:40 PM | Show all posts
rumah baru?
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:42 PM | Show all posts
Reply 12# misslivina


    yer rumah baru..sila masuk..jgn malu2...
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:43 PM | Show all posts
tp x mengaruk ek wt?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-6-2012 03:45 PM | Show all posts
saka sendiri yg mengaku dr orang lain??? bole jek..
maklum laa tujuan jin nk sesat kan manusia..so dituduh sana..dituduh sini..
yang bertepuk tangan..golongan depa laa..
safamm Post at 28-6-2012 15:27
bukan saka je, pendamping lainnya pun sama.....  asal saja ada peluang nak menghancurkan perpaduan manusia, depa akan masuk jarum



Tapi ramai juga pesakit dari forum, jin dalam tubuhnya adalah jin dari forumer lain, terutama forumer yg sakit, selalunya akibat pesakit tu merekemenkan forumer lain yg sakit tu agar dirawat oleh hk yg hantu tu..... faham tak ayat ni?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-6-2012 03:46 PM | Show all posts
tp x mengaruk ek wt?
JulietTheOrange Post at 28-6-2012 15:43
tak la, dah lembik, siap kene papah camne nak ngaruk? kikiki
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:47 PM | Show all posts
Reply  misslivina


    yer rumah baru..sila masuk..jgn malu2...
myakayina Post at 28-6-2012 15:42


ye...dah masuk dah ni. dah landing pun. buat macam rumah sendiri..... tunggu tuan rumah buat air oren.wak.....air mana wak? dahaga bebenor dah ni.jauh dari kl datang ke jb
kalau ada samperit ke tat nenas ke.....
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:48 PM | Show all posts
bukan saka je, pendamping lainnya pun sama.....  asal saja ada peluang nak menghancurkan perpaduan m ...
hantukiller Post at 28-6-2012 15:45



   ok...lepas ni tobat xnak rekemen wak kat sesiapa dah. fullstop
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-6-2012 03:49 PM | Show all posts
ye...dah masuk dah ni. dah landing pun. buat macam rumah sendiri..... tunggu tuan rumah buat air ...
misslivina Post at 28-6-2012 15:47
hehehe, kuih??? sendiri bawa sendiri makan
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:50 PM | Show all posts
Reply 15# hantukiller

huhu... sokong stetmen ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 04:07 PM | Show all posts
emmm tajuk yang menarik..

jom bincang secara natural....

saka sendiri yg mengaku dr orang lain ...
safamm Post at 28-6-2012 15:27



    kenapa orang cakap org yg ada saka ni selalunya tak solat. betul ke?

dah la mesia ni survey cakap 80% muslim tak cukup solat 5 waktu. ramai tu.
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 04:10 PM | Show all posts
kenapa orang cakap org yg ada saka ni selalunya tak solat. betul ke?

dah la mesia ni su ...
sesenjek Post at 28-6-2012 16:07



   ada jugak org yg solat tak pernah tinggal... tp ada saka tanpa disedari..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-6-2012 04:11 PM | Show all posts
kenapa orang cakap org yg ada saka ni selalunya tak solat. betul ke?

dah la mesia ni su ...
sesenjek Post at 28-6-2012 16:07
Tak juga, malah ramai yg warak warakpun banyak sakanya
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 04:14 PM | Show all posts
selalunya akibat pesakit tu merekemenkan forumer lain yg sakit tu agar dirawat oleh hk yg hantu tu..... faham tak ayat ni?
hantukiller Post at 28-6-2012 15:45



   aku paham sesangat...
klu orang lain tak tau laa paham ke idok..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-6-2012 04:18 PM | Show all posts
Berbalik pada isu, kenapa kita masih boleh jin tembusi

sapa berani komen?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056543s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list