CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 214843|Reply: 2513

[KOLEKSI]Cerita-cerita Mistik bersama Hantu Killer Part 3

   Close [Copy link]
Post time 28-6-2012 03:00 PM | Show all posts |Read mode
Ok la, kene buat rumah lain la pulak


Ok ......


Mula mula nak cerita kenapa kita masih boleh disihir dan diganggu jin


Adakah disebabkan tuhan tak sayang?
Adakah disebabkan tuhan sayang lalu menguji?
Adakah sebab kita tak de pendinding?
Adakah sebab kita tak cukup ibadah?
Adakah sebab kita memang layak disihir? kosong pulak tuh!
Adakah sebab..... apa apa je lah



Ramai juga forumer disini mengadu tetiba kene serangan ghaib akibat bergurau senda secara kasar diforum..... persoalannya benarkah serangan yg dijangkakan tu dari forumer yg di guraui diforum itu ataupun dari forumer lain atau mungkinkah juga dari dampingan sendiri yg menyamar dan mengaku milik lawan guraunya itu?

Ada juga yg takat sr iaitu membaca baca tulisan pun terkene serangan jin akibat dari pembacaan yg entah dari siapa...


persoalannya ialah, kenapa masih boleh diserang jin walhal rasanya dah cukup amalan pendinding diri tu semua diamalkan???



Last edited by medangmru on 28-10-2013 07:33 PM

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-6-2012 03:02 PM | Show all posts
check in...
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:03 PM | Show all posts
check in as SR sajorkk..hehe
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-6-2012 03:08 PM | Show all posts
Al-israk:

65           Sesungguhnya hamba-hambaKu (yang beriman dengan ikhlas), tiadalah engkau (hai iblis) mempunyai sebarang kuasa terhadap mereka (untuk menyesatkannya); cukuplah Tuhanmu (wahai Muhammad) menjadi Pelindung (bagi mereka)
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:10 PM | Show all posts
beriman dengan ikhlas...

susahnya nak betul2 ikhlas, buat sesuatu hanya kerana Allah.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-6-2012 03:11 PM | Show all posts
Maknanya disini, kalau kita ni jin masih boleh mendekat, masih boleh masuk badan, masih boleh menyakitkan, masih boleh membisikkan kejahata, dan masih boleh apapun yg boleh, maknanya kita tu masih bukan dalam golongan mukhlisin iaitu orang orang yg ikhlas...


Senang kata kalau bab ghaib ni tak de NURR la
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 28-6-2012 03:25 PM | Show all posts
Petang semalam 27/6/2012 aku dibawa oleh sesaorang untuk merawat seorang pesakitnya yg kerasukan dihutan

yg kerasukan itu warga indon, lelaki lombok siap bertatoo, badan tegap.....

Ceritanya bermula malam sebelumnya tu, dia tidur dihutan tu untuk kerja kerja clearing hutan, dia berdua dengan seorang rakannya dari burma...  mereka buat khemah dibawah pokok yg agak rimbun dan terang@bersih, malam tu siap terang benderang sebab ada generator, tapi dia tak dapat tidur...


Sepanjang malam terdengar bunyi tangisan budak budak dan perempuan, siap berkata 'mak, mak, habislah rumah kita, ada orang nak rampass

Paginya dah terang gitu, dia gi kencing kat semak, tetiba dia terasa ada orang pukul dari belakang dengan amat kuat sampai terjelepuk jatuh.. dan terus tak leh bangun.

Dia dapat jerit je, lalu rakannya mencari cari dan mengangkatnya....  dan sampai ke petang terus tak boleh bangun

Aku sampai dalam kul 6.00 lalu jumpa dia bawah pokok sawit terbarin, duduk pun tak mampu.... aku zasst sikit lalu gi tempat khemah.... aku zasst seluruh hutan tu.... hehe, hantu kan degil, peduli apa aku, aku kan hantu jugak

Lepas tu balik, bawa dia duduk sebelah aku balik jb..... dalam perjalanan aku zasst la apa yg patut... singgah makan di kota tinggi... dah boleh jalan dan makan... alhamdulillah

Budak tu biasa bukak hutan kat pahang tak de apa apa, kat sini belukar kecik jek dah tombang, lagipun dia selalu cakap besar... kata bosnya la... hehe
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:27 PM | Show all posts
emmm tajuk yang menarik..

jom bincang secara natural....

saka sendiri yg mengaku dr orang lain??? bole jek..
maklum laa tujuan jin nk sesat kan manusia..so dituduh sana..dituduh sini..
yang bertepuk tangan..golongan depa laa..

sebb dah berjaya lagakan manusia..

tp saka??? aku ada saka ke?? mak ayah aku ok jek solat.. alim..
atok nenek aku ?? org alim..terkenal seluruh kampung..
moyang aku?? entah!!
datuk moyang aku?? pun entah!!

jeng3x..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-6-2012 03:32 PM | Show all posts
Petang semalam 27/6/2012 aku dibawa oleh sesaorang untuk merawat seorang pesakitnya yg kerasukan dih ...
hantukiller Post at 28-6-2012 15:25



   menarik citer ni.. pe kesudahan wak...
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:36 PM | Show all posts
cane die leh jd lembik mcm tu? ape yg merasuk die?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-6-2012 03:37 PM | Show all posts
Alah, hantu hantu hutan je

banyak jugak kat dalam badan dah masuk
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:40 PM | Show all posts
rumah baru?
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:42 PM | Show all posts
Reply 12# misslivina


    yer rumah baru..sila masuk..jgn malu2...
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:43 PM | Show all posts
tp x mengaruk ek wt?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-6-2012 03:45 PM | Show all posts
saka sendiri yg mengaku dr orang lain??? bole jek..
maklum laa tujuan jin nk sesat kan manusia..so dituduh sana..dituduh sini..
yang bertepuk tangan..golongan depa laa..
safamm Post at 28-6-2012 15:27
bukan saka je, pendamping lainnya pun sama.....  asal saja ada peluang nak menghancurkan perpaduan manusia, depa akan masuk jarum



Tapi ramai juga pesakit dari forum, jin dalam tubuhnya adalah jin dari forumer lain, terutama forumer yg sakit, selalunya akibat pesakit tu merekemenkan forumer lain yg sakit tu agar dirawat oleh hk yg hantu tu..... faham tak ayat ni?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-6-2012 03:46 PM | Show all posts
tp x mengaruk ek wt?
JulietTheOrange Post at 28-6-2012 15:43
tak la, dah lembik, siap kene papah camne nak ngaruk? kikiki
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-6-2012 03:47 PM | Show all posts
Reply  misslivina


    yer rumah baru..sila masuk..jgn malu2...
myakayina Post at 28-6-2012 15:42


ye...dah masuk dah ni. dah landing pun. buat macam rumah sendiri..... tunggu tuan rumah buat air oren.wak.....air mana wak? dahaga bebenor dah ni.jauh dari kl datang ke jb
kalau ada samperit ke tat nenas ke.....
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:48 PM | Show all posts
bukan saka je, pendamping lainnya pun sama.....  asal saja ada peluang nak menghancurkan perpaduan m ...
hantukiller Post at 28-6-2012 15:45



   ok...lepas ni tobat xnak rekemen wak kat sesiapa dah. fullstop
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-6-2012 03:49 PM | Show all posts
ye...dah masuk dah ni. dah landing pun. buat macam rumah sendiri..... tunggu tuan rumah buat air ...
misslivina Post at 28-6-2012 15:47
hehehe, kuih??? sendiri bawa sendiri makan
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2012 03:50 PM | Show all posts
Reply 15# hantukiller

huhu... sokong stetmen ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Ada pramugari dan pramugara terpaksa berkongsi bilik, termasuk ‘tidur’ bersama juruterbang..Video klip “Darkside Pramugari” cemarkan imej kru kabin – NUFAM.Akan buat laporan pulis
YgBenarAda pramugari dan pramugara terpaksa ber
Views : 56443 Replies : 145
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 33599 Replies : 96
Gambar iklan produknya pun.. Iklan Produk Wanita Keluaran Nilofa Guna Foto "Double-Meaning" Buat Ramai Kurang Senang
akido_kidoGambar iklan produknya pun.. Iklan Produ
Views : 57315 Replies : 398
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92065 Replies : 845
Konsert Qalam Noraniza Idris
Lulu_717Konsert Qalam Noraniza Idris
Views : 13565 Replies : 87
Nora Danish - Nedim Nazri Aziz Sah Bercerai | Lagi Update Berita - post #133
kakasotong2Nora Danish - Nedim Nazri Aziz Sah Berce
Views : 117551 Replies : 819
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 205763 Replies : 3740
Ketua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci  Mengaku Peraturan Penjarakan Sosial 6 kaki ‘Hanya Rekaan, Tanpa Bukti Saintifik’.Anda terpedaya?
YgBenarKetua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci
Views : 29489 Replies : 225
“Saya menceraikan anda, saya menceraikan anda, dan saya menceraikan anda,”  Puteri Kerajaan Dubai Tenang Umum Ceraikan Suami Melalui Instagram
YgBenar“Saya menceraikan anda, saya menceraika
Views : 2222 Replies : 0
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 84158 Replies : 3757

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-7-2024 02:30 AM GMT+8 , Processed in 0.073516 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list