Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
42679
View
111
Reply

Mana lebih laju antara kereta Proton ini?

[Copy link]

Author: hayrin86       Show all posts   Read mode

Post time 7-8-2012 02:47 PM | Show all posts
tp yg betul2 boleh terbang ialah vios
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2012 04:42 PM | Show all posts
sy pun tak pasti mana yang lebih kaju
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 02:28 AM | Show all posts
idadzira posted on 7-8-2012 11:54 AM
cuba ko buat poll antara keta produa dgn keta proton mana lebih laju. hehehe jawapan nyer mesti ler  ...

betul ke?

kalo pikap mmg diakui myvi power...he.he.top tak tau la, wa penah bwk myvi cecah 140kmh...pastu tak leh gi dah..

tak silap myvi ada model 1.0 kan? skrg 1.3 dgn 1.5..pergh berdesup la myvi 1.5 ni..

wa pun berkenan dgn myvi ni...
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 01:58 PM | Show all posts
tekan full pedal kmpm laju....wakakakak... tp ikut logik hukum akal yg 2.0 mst lg lju dr 1.6 kan kan kan...
aku bwk persona...x prnh a cecah 200km/j tp dlm 160-180km/j tu leh a g...hehee
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 02:25 PM | Show all posts
fiedodido posted on 8-8-2012 01:58 PM
tekan full pedal kmpm laju....wakakakak... tp ikut logik hukum akal yg 2.0 mst lg lju dr 1.6 kan kan ...

mula2 akupun fikir mcm tu gak, apa sangatla satria neo 1.6....
tak sangka pula satria neo ni laju tak hengat...betul ckp org satria neo jgn main2...lajuuuuuuuu...
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 02:29 PM | Show all posts
jawapan dia rxz first model....warghhhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 02:30 PM | Show all posts
baru prasan avatar tt...
tt ni anti betul dgn amylia ek...
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 02:36 PM | Show all posts
fiedodido posted on 8-8-2012 01:58 PM
tekan full pedal kmpm laju....wakakakak... tp ikut logik hukum akal yg 2.0 mst lg lju dr 1.6 kan kan ...

Betolla....maksimum pesona standad kedai mcm aku punye bleh naik pun 190kmh je..Walaupun masih ade space, xmau naik lg dah..

Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 04:20 PM | Show all posts
apsal sume orang dok cerita tentang laju je ni?

TT tanya tentang kaju. KAJU. Jadi, ulas la tentang kaju. TT, kaju tu ape? kajul ke? ke tajul?
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2012 10:15 AM | Show all posts
INSPIRA KOT.
TP AKU VOTE SATRIA..
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2012 12:46 PM | Show all posts
INSPIRA!!!leh kasi cucuk rapat dgn emblem MITSU hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2012 02:22 PM | Show all posts
kalau wira buruk taun 1994 tu dah tukar enjin GSR Turbo camane lak? ...
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2012 09:36 PM | Show all posts
zulka posted on 9-8-2012 02:22 PM
kalau wira buruk taun 1994 tu dah tukar enjin GSR Turbo camane lak? ...

tu belum Saga buruk sumbat VR4 lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2012 01:39 AM | Show all posts
maibih xtreme la yg paleng laju.............
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2012 11:24 AM | Show all posts
apsal seby tak masuk list?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2012 10:51 AM | Show all posts
satria la laju...takat preve baru brape tak sampai 160hp???

satria ce tengok banyak atas jalan peti ais besar-besar untuk sejukkan kuda yang beratus ekor dalam bonet dia tu..ekekekekekeke
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2012 12:03 PM | Show all posts
wira la bebbbbbb
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2012 10:11 PM | Show all posts
kaju ke keju?
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2012 06:40 PM | Show all posts
satria neo 1.6
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2012 04:24 PM | Show all posts
zulka posted on 8-8-2012 02:25 PM
mula2 akupun fikir mcm tu gak, apa sangatla satria neo 1.6....
tak sangka pula satria neo ni laju ...



neo standard xde toyol leh pegi 220kmj..
kira ok la kan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.110508s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list