Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
68135
View
283
Reply

KOLEKSI FOTO : BAYI & KANAK-KANAK

[Copy link]

Author: dilaOHdila       Show all posts   Read mode

Post time 30-9-2012 10:09 PM | Show all posts
tepek satu

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2012 11:16 PM | Show all posts
moyas posted on 30-9-2012 08:24 PM
da besa....umur baper?

Dah 4 tahun 9 bulan 24 hari dah hari ni.

Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2012 11:20 PM | Show all posts
cmf_blingblings posted on 30-9-2012 09:50 PM
amboi, tangan gebu sapa dok pegang dagu hero tecik tu...

Tangan Mama dia la tu aka Isteri tercinta


Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 12:21 AM | Show all posts
arish9867 posted on 30-9-2012 10:09 PM
tepek satu

alahai cute sgt...kalau anak sy dulu wajib terus berendam...
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 12:22 AM | Show all posts
kawaq posted on 30-9-2012 11:20 PM
Tangan Mama dia la tu aka Isteri tercinta

Kau org utara ke En Kawaq? Kau pernah dengar cerita pasal tangan ?...
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 12:47 AM | Show all posts
cmf_blingblings posted on 1-10-2012 12:22 AM
Kau org utara ke En Kawaq? Kau pernah dengar cerita pasal tangan ?...

Kedah. Cerita tangan apa?
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 02:29 AM | Show all posts
kawaq posted on 1-10-2012 12:47 AM
Kedah. Cerita tangan apa?

cite mlm2 meremang bulu roma...esok sianglah
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 02:11 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 02:15 PM | Show all posts
kawaq posted on 30-9-2012 11:16 PM
Dah 4 tahun 9 bulan 24 hari dah hari ni.

mcam da usia 6 taun la
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 06:09 PM | Show all posts
moyas posted on 1-10-2012 02:15 PM
mcam da usia 6 taun la

Tak lahhh 4 tahun lebih ja tu. Optical ilusion kot tapi kalu 6 tahun x tau la mcm mana, sbb 4 tahun pun dah makan hati hari2 layan depa punya karenah.
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 06:37 PM | Show all posts
cmf_blingblings posted on 1-10-2012 02:29 AM
cite mlm2 meremang bulu roma...esok sianglah

tunggu cerita tangan ni
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 08:41 PM | Show all posts
kawaq posted on 1-10-2012 06:37 PM
tunggu cerita tangan ni

hahhahah, sib baik peringat

mcm ni, dulu-dulukan ada org kampung masuk hutan, pastu tak balik berbulan2, kawan2  susah hati tengok dia kurus kering..tapi dia baik2 jah, dia kata dia dah kahwin dengan pompuan cantik, jumpa dlm hutan. Mcm2 org kg mailah intip nak tengok rupa bini dia tp susah nak nampak sbb dia sorang jah yg nampak...suara ja dengar, lemah lembutlah...diapun bgtaulah bini dia dari keturunan orang bunian, org biasa tak boleh nampak kecuali suami dia/. kawan2 ni nak sgt tengok rupa bini tu...satu hari bini dia setujulah tunjukkan diri...sekali dia cuma tujuk lengan jah...putih gebu melepak2...melelehlah mamat2 tu semua...tu baru tangan..orgnya mmg tak dapat tengoklah...

itulah ceritanya...nak sambungan kena tanya mak saya...lupalah..kekekekkek
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 10:12 PM | Show all posts
cmf_blingblings posted on 1-10-2012 08:41 PM
hahhahah, sib baik peringat

mcm ni, dulu-dulukan ada org kampung masuk hutan, pastu tak balik b ...

Mcm tu pun boleh  hahahaha
Kalu org bunian saya x penah jumpa walaupun selalu masuk hutan dulu2.
Tapi masa kecik2 (tgh buas kata org Kedah), pernah sekali kena ligan ngan Tanglung aka Penanggal. Tu masa tahan taut waktu malam dlm pukol 11 (nak tangkap haruan besaq kononnya) kita guna la umpan katak hidup, rupa2nya makanan favourite tanglung ni katak. apa lagi, saya ngan member kena ligan la . Org kata lari tak cukup tanah masa tu. Nasib baik sampai kat kawasan kampung menatang tu tak ikut dah...demam gak tiga hari gara2 takut.. Biasa la masa tu baru umoq saya dlm 10 tahun, mesti takut punya....

Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 11:39 PM | Show all posts
kawaq posted on 1-10-2012 06:09 PM
Tak lahhh 4 tahun lebih ja tu. Optical ilusion kot  tapi kalu 6 tahun x tau la mcm mana, sbb  ...

maybe pasai body frame dia kowt. tue yg moy misinterpretation. btw kulit dia mulus cam ibunya
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 11:42 PM | Show all posts
kawaq posted on 1-10-2012 10:12 PM
Mcm tu pun boleh  hahahaha
Kalu org bunian saya x penah jumpa walaupun selalu masuk hutan dulu2 ...

lama sungguh tak dengar org sebut "tahan taut" ni peberet arwah tok kat T.Batu ja ni..cucuk2 tepi batas, pastu tunggu. tp tok sy suka sauk anak ruan yg merah tu buat kerabu...
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 11:53 PM | Show all posts
cmf_blingblings posted on 1-10-2012 11:42 PM
lama sungguh tak dengar org sebut "tahan taut" ni peberet arwah tok kat T.Batu ja ni..cucuk2 tepi  ...

Kalu lau ni rasanya tak tergamak nak sauk anak ikan ruan yg merah2 tu, kejam. Tapi kalu dulu memang best gila la kalu jumpa anak2 ikan yg tak bedosa tu, sauk guna pukat bilis, pas tu bawak balik rumah suruh mak buat paih/pais (ntah mcm mana nk eja)
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2012 11:57 PM | Show all posts
kawaq posted on 1-10-2012 11:53 PM
Kalu lau ni rasanya tak tergamak nak sauk anak ikan ruan yg merah2 tu, kejam. Tapi kalu dulu meman ...

jgn cakaplah pasai kejam, kalau hidangpun aku tak makan punya...telur ikan darat buat bakaq dlm daun pisang pernah makan?
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2012 12:01 AM | Show all posts
moyas posted on 1-10-2012 11:39 PM
maybe pasai body frame dia kowt. tue yg moy misinterpretation. btw kulit dia mulus cam ibunya{:thu ...

Memang si Nabil ni besaq sikit (ikut abah dia kot), Dulu pun kena keluaq kot "tingkap" sbb masa dekat nak due dah 4 kilo berat dia, mama dia pulak kecik jaaaa.
BTW tak ada la mulus sgt, gambar bukan bleh percaya sgt, standard kulit org Melayu kita laaa, nak putih tara mana sgt noooo.
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2012 12:03 AM | Show all posts
kawaq posted on 2-10-2012 12:01 AM
Memang si Nabil ni besaq sikit (ikut abah dia kot), Dulu pun kena keluaq kot "tingkap" sbb masa de ...

hehehe gambo anak nomot 1 napa x tepek?. tur lak body frame mengikut sapa?
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2012 12:13 AM | Show all posts
Yang first tu pompuan, camera shy gila2 punya...(pemalu mcm abah dia kot)
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.087513s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list