JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
5456
View
37
Reply

[Tempatan] {10} Geng kangkang curi arak 5 katon celah paha plak!

[Copy link]

Author: tongkatwaran75       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-10-2012 07:08 AM | Show all posts |Read mode

SELVAKUMAR (kiri) dan Michael (tengah) menunjukkan gambar beberapa suspek yang terlibat dalam kegiatan mencuri barangan di sebuah pasar raya di Kuala Lumpur semalam.

KUALA LUMPUR C Guna baju labuh untuk sembunyi barang. Itulah taktik seorang wanita ketika  mencuri lima karton minuman keras di sebuah pasar raya dekat sini baru-baru ini.


Kejadian yang berlaku  pada 27 September lalu di   KK Supermart di Taman Bukit Serdang di sini  dilakukan secara berkumpulan yang turut melibatkan dua lelaki dan seorang kanak-kanak.


Menurut Pengurus Kawalan Keselamatan KK Supermart, S. Selvakumar, kejadian  hanya disedari selepas dia mendapati stok simpanan minuman tersebut berkurangan pada 29 September lalu.


Apabila meneliti semula rakaman televisyen litar tertutup (CCTV), beberapa suspek didapati berpakat mencuri  lima karton minuman keras yang setiap satunya seberat 12 kilogram dan satu pek minuman Milo.


Lebih mengejutkan, rakaman itu menunjukkan barang-barang itu dicuri oleh seorang wanita yang menyembunyikannya di celah paha sebelum dibawa keluar, katanya pada sidang akhbar di Pejabat Biro Pengaduan dan Perkhidmatan Awam MCA di sini semalam.

p/s Kali nie mcm geng gelap plak...1 Msia......

Statistik kategori thread dibuka oleh TW75 pada 18 Okt 2012

1. Ehwal kemasyarakatan -3 threads
2. Pendidikan -1 thread
3. Seks - 0 thread
4. Jenayah - 3 threads
5. Dunia - 0 thread
6. Sukan - 0 thread

7. Ekonomi - 2 threads


jumlah thread -9









Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 07:13 AM | Show all posts
wah wah ni belajar dr youtube lah ni kannnn
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 07:15 AM | Show all posts
power jugak pompuan2 malaysia nie... sure kemut powerrrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 07:33 AM | Show all posts
ni belajar dari geng melayu la ni...
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 07:38 AM | Show all posts
macam mana leh berjalan kepit sambil menahan beban 12kg satu karton arak? jalan pun mesti pelik serupa mr crab
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 08:01 AM | Show all posts
wah kehebatan mrk ni dah layak masuk Guinness World Records!!
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 08:15 AM | Show all posts
Mcm tua je makcik tu..sure jln lembab pon org tak heran..aman sahaja konsepnya jalan terkepit-kepit..
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 08:18 AM | Show all posts
Aku sampai skg masih xpaham mcm mana deolls curi n letak brg2 yg dicuri tu kat celahan tersebut?
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 08:25 AM | Show all posts
Munnalicious posted on 18-10-2012 08:18 AM
Aku sampai skg masih xpaham mcm mana deolls curi n letak brg2 yg dicuri tu kat celahan tersebut?

ko leh try beli 1katon air meneral, pastu jgn pakai spender try tgk melekat x

gigih belajar dari utube

kesian aci tu jd balaci yang togok sah sah laki die ngn kawan jer tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 08:32 AM | Show all posts
mcm2 cara lah dorang ne,,,pompuan tua lak tu...sah2 dah kemaruk nak minum arak ne???  
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 08:33 AM | Show all posts
1 katon logik la jugak, ini 5 katon dok sumbat dalam itu. logik kaa? ke aci tu ulang alik sumbat satu2 bawak keluar.
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 08:50 AM | Show all posts
hebat!!!! kepit yg power
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 08:52 AM | Show all posts
wey tak berat ker aci? kang terjatuh kena kaki jadi cagu, baru tau...
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 09:13 AM | Show all posts
sure minaci nie hebat masa family day nie.....bawa botol minuman celah kangkang.....
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 09:26 AM | Show all posts
take beer

dr celoh kangkang
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 09:40 AM | Show all posts
KK mart tempat pprt membeli belah
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 11:04 AM | Show all posts
habis lah pas ni sape yg minum beer tu menurut kata makcik tu je,
mcm mkn nasi kangkang... yg ni minum beer kangkang  
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 11:53 AM | Show all posts
org tua nie pernah kua dlm youtube curi CPU kat kedai computer sblm nie.. ini sure kawan dgn group 'Susu Kangkang'
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 11:54 AM | Show all posts
apa guna ada CCTV di supermarket jikalau tiada ummah yg tukang perhatikan?


Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2012 11:55 AM | Show all posts
tupaiterbang posted on 18-10-2012 09:40 AM
KK mart tempat pprt membeli belah

yg kes ini ummah pprt estet
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.060476s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list