JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
12949
View
87
Reply

[INFORMASI] rahsia awek cina badan langsing

[Copy link]

Author: eltoro       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-10-2012 08:26 PM | Show all posts |Read mode
Telan telur cacing untuk kurus


XIAMEN - Ramai mahasiswi di China sanggup menelan telur cacing gelang supaya mereka kelihatan langsing ketika sesi temuduga, lapor sebuah akhbar.


Tindakan ekstrem itu dilakukan berikutan kesukaran untuk mendapatkan pekerjaan bagi golongan wanita di bandar raya ini, wilayah Fujian, tenggara China.
Telur-telur itu menetas di dalam perut dengan cacing-cacing gelang memakan zat makanan di dalam perut sekali gus menjadikan mereka kurus tanpa senaman atau diet.
CACING gelang hidup di dalam perut manusia dan boleh memudaratkan kesihatan.
Namun, pakar-pakar kesihatan memberi amaran cara tersebut boleh memudaratkan kesihatan.

Di China, wanita yang langsing memiliki lebih peluang untuk mendapatkan pekerjaan terutamanya di bandar-bandar besar di negara itu.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 08:33 PM | Show all posts
sggp tu telan semata2 nk kurus...nk muntah tgk gbr cacing..
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 08:56 PM | Show all posts
Tak sanggup aku nak kurus dgn cara mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 09:08 PM | Show all posts
mak aii tengin berbenor....dorang ne...nak kurusnya pasal sggup telan telur cacing tu...
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 09:21 PM | Show all posts
Erkkkkkkkkk.. Gelinyaaaaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 09:32 PM | Show all posts
Even nk diet pun, kyra takkan snggup ambil jln mudah mcm ni..
Adeh nk termuntah blik fries yg sdang ku kunyah ini
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 09:40 PM | Show all posts
hisk jijik nye tgk gmbr cacing tu. terbayang meleset2 cacing tu dlm perot
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 10:16 PM | Show all posts
nak kurus punya pasal, apa pun sanggup makan, walau pun memudaratkan badan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 10:17 PM | Show all posts
kalu cacing kerawit bekesan taks...
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 10:24 PM | Show all posts
Boleh dapat penyakit pulak kalau dah banyak sangat cacing yang diternaknya nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 11:04 PM | Show all posts
pergh risky giler!
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 11:06 PM | Show all posts
meremang bulu tengkok tgk gambo cacing lam usus tu..
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2012 11:42 PM | Show all posts
yo ko
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2012 12:41 AM | Show all posts
telan la sekali telur cacing kerawit..package!
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2012 01:09 AM | Show all posts
gila ke apa rasanya aku rela gemuk daripada telan telur cacing tu
takde kesan sampingan ke kalau dah banyak sangat cacing dalam perut tu nanti..
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2012 01:10 AM | Show all posts
euwwwwww

gilaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2012 11:27 AM | Show all posts
bela pet dlm perot.. selalu dgr org de cacing perot kembung hihi
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2012 11:55 AM | Show all posts
eeeuuuwwwwwww....
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2012 12:09 PM | Show all posts
teringat kecik2 dulu kalo erk erk keluar cacing, mula la mak bg makan obat cacing. pastu sekor2 keluar. geli dowh.
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2012 12:19 PM | Show all posts
orang kat china selamba makan bender2 cam nih. kala jengking pon derang buat satay
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055885s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list