Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
32338
View
141
Reply

Adakah Hitler Seorang yg jahat dan zalim..??

[Copy link]

Author: slippergombak       Show all posts   Read mode

Author
Post time 30-10-2012 10:09 AM | Show all posts |Read mode


1. Hitler adalah seorang yang sangat menjaga maruahnya, apabila beliau mandi,tidak boleh sesiapa pun melihat beliau mandi apatah lagi apabila beliau berbogel. Beliau juga tidak gemar memakai pewangi di badannya.

2. Dengan kod etika ketenteraan yang menebal dalam jiwa Hitler, Hitler tidak pernah menanggalkan kotnya di depan orang awam walau apa pun berlaku.

3. Pada 1923, Dr. Sedgwick iaitu Penasihat Akhbar kepada Hitler menasihatkan beliau untuk membuang gaya misai kontot. Hitler dengan nada selamba menjawab,

Jangan risau tentang misaiku ini,jika sekarang bukan trend fesyen, ia akan menyusul kemudian hari kerana disebabkan aku mengayakannya.

4. Hitler adalah pemidato terbaik yang pernah dilahirkan di muka bumi. Setiap syarahan beliau akan memukau jutaan orang yang datang menyaksikannya. Tiada siapa dapat menandingi beliau pada masa itu termasuk pemimpin daripada negara-negara musuh. Hitler gemar menggunakan pelbagai gaya untuk memeriahkan ceramah beliau seperti memerli perkataan Say Heii yang selalu digunakan oleh cheerleader di Amerika Syarikat. Seluruh penonton ketawa dan teruja sepanjang ceramah beliau.

5. Hitler adalah satu-satunya pemimpin pada WWII yang mengamalkan budaya makanan yang sihat. Beliau adalah seorang Vageterian, tidak minum arak serta merokok. Miskipun usia beliau pada ketika WWII boleh dikatakan sudah melebihi 50-an,tubuh beliau tetap mantap dan terampil. Berbeza dengan pemimpin Britain, Winston Churcill dan pemimpin Russia, Joseph Stalin.!

Meskipun berumur lewat 50-an, beliau masih kelihatan segak dan aktif

6. Hitler adalah seorang yang bergitu mengagumi ISLAM, dalam satu petikan ucapannya, beliau berkata:

You see, its been our misfortune to have the wrong religion. Why didnt we have the religion of the Japanese, who regard sacrifice for the Fatherland as the highest good? The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness.

Hubungan Hitler dengan Mufti daripada Palestin, Sheikh Hj. Amin al-Husaini adalah tersangat akrab. Beliau juga menubuhkan satu divisen khas bagi umat Islam iaitu Batalion Hadzar yang berkhidmat di rantau Balkan.

7. Meskipun dikutuk oleh banyak media Yahudi yang menceritakan profil kehidupan awal Hitler yang dikatakan sebagai seorang budak dungu dan lembap, beliau sebenarnya memiliki IQ setinggi 141,hampir setaraf dengan Albert Eistein.!

8. Hitler pada penghujung usianya iaitu ketika 56 tahun mengalami penyakit yang biasa bagi seorang tentera iaitu Parkinson. Dikatakan, rakaman beliau yang terakhir ketika mengadakan kawad cam untuk Hitler Youth di Berlin melihatkan tangan kiri beliau yang terketar-ketar.

9. Hitler adalah seorang yang penyayang. Meskipun media Yahudi selalu melabelkan Hitler sebagai seorang yang layak digelar Iblis adalah seorang yang bergitu menyayangi binatang terutamanya anjing dan kucing. Semasa WWI(perang dunia pertama) menjumpai anjing yang digelar Little Fox. Hitler mengajar Little Fox dengan pelbagai teknik bagi menghiburkan rakan askarnya yang lain. Ketika Little Fox hilang seperti seorang hilang semangat dan murung buat beberapa ketika.

Hitler dirakam memberi makan kepada seekor anak rusa. Tidak adil jikalau mengadili Hitler sebagai Penjahat sepanjang zaman kerana ramai lagi pemimpin lain yang kejam lagi zalim. Malahan kejadian Holocoust masih boleh dipertikai.

Dan normal bagi setiap peperangan, mesti akan melibatkan nyawa. Jadi tidak adil kalau dikatakan Hitler ini seorang pembunuh kerana pemimpin negara lain seperti Britain,Russia, dan Amerika Syarikat juga menyebabkan banyak nyawa melayang. Malah Amerika Syarikat menyebabkan Bandar Hiroshima dan Nagasaki hancur lebur disebabkan bom Atom.!

10. Hitler adalah seorang yang pandai melukis. Masa lapang beliau diisi dengan melukis pelbagai pemandangan. Selain itu, tulisan tangan Hitler adalah bergitu cantik seperti feminine. Seorang psikologi bernama Carl Jung menyatakan:

11. Tinggi Hitler adalah 179cm atau 5 kaki 8 inci. Beliau tidaklah sekecil mana seperti yang digembar-gemburkan oleh majalah-majalah dan media-media Yahudi.


Single Polls, Total 242 Users voted
 
5.79% (14)
 
2.89% (7)
 
91.32% (221)
 

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-10-2012 10:10 AM | Show all posts
yahudi pada pandangan hitler...

Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 10:26 AM | Show all posts
zaman dah berubah,skrg ni hitler x dianggap zalim kerana ade yg lebih zalim dari dia pada zaman skrg ni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-10-2012 10:33 AM | Show all posts
copy_paste posted on 30-10-2012 10:26 AM
zaman dah berubah,skrg ni hitler x dianggap zalim kerana ade yg lebih zalim dari dia pada zaman skrg ...

hitler dianggap zalim dicanang oleh yahudi melalui amerika kerana membunuh yahudi yg membawa kerosakan kepada semua manusia terutama islam....

amerika tak dianggap zalim dan jahat pula memusnahkan negara afganistan, iraq kerana mahukan minyak atas alasan islam ganas... membiarkan penduduk palestin diganyang sebebasnya... menakluk negara2 seluruh dunia atas nama kebebasan....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-10-2012 10:39 AM | Show all posts



























Kredit:

Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 10:41 AM | Show all posts
slippergombak posted on 30-10-2012 10:33 AM
hitler dianggap zalim dicanang oleh yahudi melalui amerika kerana membunuh yahudi yg membawa keros ...

sbb tu aku dah x percaya propoganda dan media barat,selama ni kita percaya hitler jahat rupenye itu semua tipu jerk,
mcm skrg ni media kata penganut ajaran islam adalah ganas?

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-10-2012 10:55 AM | Show all posts
copy_paste posted on 30-10-2012 10:41 AM
sbb tu aku dah x percaya propoganda dan media barat,selama ni kita percaya hitler jahat rupenye it ...

media adalah salah satu alat propaganda yg paling berkesan untuk menipu dan merosakkan fikiran rakyat.... media baru internet adalah pemusnah kepada agen2 propaganda yg selama ini menjadi pegangan....


contoh:-

cuba tanya makcik makcik kampung hulu2 tentang pembangkang di negara kita... jawapan:- pembangkang perosak negara, pembangkang komunis, pembangkang nak hancurkan negara, pembangkang teruk dan jahat, pembangkang nak jual gadai negara, pembangkang sama jerk ngan yahudi....

bila ada media baru internet.. kita bleh baca owhh malaysia neagra demokrasi... pemerintah dan kerajaan adalah penting,,... + & - adalah penting di negara demokrasi...2-2 untuk membela rakyat, nak memajukan negara........

nampak tak!
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 11:36 AM | Show all posts
bagi aku Hitler seperti Vladimir Putin..watak baik yg direka barat dan zionist sebagai jahat....
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 11:44 AM | Show all posts
Hitler geng Islam sebab politik...bukan sebab dia kagum....Divisyen Handschar dianggotai orang Bosnia dan Croat yang bermusuh dengan Serb...jadi Hitler tak payah susah2 nak tinggalkan garison besar tentera Jerman kat Yugoslavia

Bila Hitler berucap semua orang ketawa? Yang datang tu semua ahli Parti NAzi....presiden bagi speech kan?

Oh sebab hitler suka anjing dengan kucing maka dia penyayang la ye? OKlah jangan tanya Yahudi, kita tanya 20 juta orang Rusia yang mati sebab serangan Hitler, termasuk mereka yang awalnya menyambut ketibaan tentera Jerman sebagai pembebas dari cengkaman komunis, tapi dilayan sama aje sebagai 'sub-human'.
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 12:03 PM | Show all posts
4. Hitler adalah pemidato terbaik yang pernah dilahirkan di muka bumi. Setiap syarahan beliau akan memukau jutaan orang yang datang menyaksikannya. Tiada siapa dapat menandingi beliau pada masa itu termasuk pemimpin daripada negara-negara musuh. Hitler gemar menggunakan pelbagai gaya untuk memeriahkan ceramah beliau seperti memerli perkataan Say Heii yang selalu digunakan oleh cheerleader di Amerika Syarikat. Seluruh penonton ketawa dan teruja sepanjang ceramah beliau.


Say hei?? kepalaotak mu. haha
SIEG HEIL la. aduii artikel di atas diragui kesahihan sbb prkataan SIEG HEIL pun tak tahu
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 12:15 PM | Show all posts
slippergombak posted on 30-10-2012 10:55 AM
media adalah salah satu alat propaganda yg paling berkesan untuk menipu dan merosakkan fikiran rak ...

dan mereka kata internet xleh dipercayai hahahahahaha sebab diorg x tau guna internet so tinggallah mereka yg ketinggalan menyokong ameno hahahahhaha

Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 12:19 PM | Show all posts

yup....sblom ni pong penah bace artikel ni....tu bukan say heii tp sieg heil.....'hail victory'...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-10-2012 12:32 PM | Show all posts
copy_paste posted on 30-10-2012 12:15 PM
dan mereka kata internet xleh dipercayai hahahahahaha  sebab diorg x tau guna internet so tin ...

dorang tau guna internet.. tapi mereka tak dapat melawan fakta yg terbuka luas.... sebab dah biasa dengan propaganda saatu arah sahaja....itulah kuasa media...

dulu2 masa kecik2 kita hnya tahu hitler jahat nak mampus.... sebab tgk tv, suratkhabar nazi suka suki bunuh semua org.... bila dah ada internet dan beberapa fakta dapat disebarkan... maka ia dijelaskan siapa sebenar yg jahat....



Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 02:07 PM | Show all posts
panjang citer dia nie....ermmmm dari konspirasi sampailah yang benar benar belaka...panjang.....
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 02:10 PM | Show all posts
etika rambut wermarch aku ikut...dan aku pas pada rakan2 aku, sebab diaorang punya lagi detail sangat detail, siap size dan ukuran
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 05:29 PM | Show all posts
perrrghhh.. hitler baik.. pencacai x nak pulak cakap mahathir baik mcm hitler walaupun sifat mahmudah nye lebeh ketare
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 05:59 PM | Show all posts
ya kee hitler baik.....aku penah terbaca konon-kononnya hadis riwayat abu hurairah tentang keadaan akhir zaman......antaranya menyebut 'hirr' iaitu hitler sebagai seorang tokoh yg zalim yg dimurkai Allah........hmmm......mgkn hadis palsu kot......aku pun tak tau......... Last edited by Yustan on 30-10-2012 06:01 PM

Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 06:05 PM | Show all posts
Imam Ibn Hajar menulis di dalam Fathur Bari bahawa Saidina Abu Hurairah mengetahui nama-nama para amir, raja dan ayah mereka.


Abu Hurairah pada mulanya menyembunyikan ilmunya mengenai hal itu kemudian menyampaikannya menjelang kematiannya kerana takut dosa di atas perbuatan menyembunyikan ilmu.


Ini adalah atsar yang diriwayatkan oleh Sayyidina Abu Hurairah, Sayydina Ibn Abbas, dan Sayydina Ali bin Abi Thalib.
Dia berkata pada orang-orang disekelilingnya :
Aku di beritahu oleh Rasulullah s.a.w mengenai peperangan-peperangan yang terjadi di akhir zaman. Maka orang-orang berkata : Beritahukanlah kepada kami, tidak mengapa semoga ALLAH memberikan pahala yang lebih baik. Maka beliau pun berkata :

Pada dekad-dekad hijriyah setelah 1300 tahun dan hendaklah kalian menghitung beberapa dekad kemudian, Raja Romawi berpendapat bahawa Perang Dunia yang melibatkan seluruh dunia pasti terjadi maka ALLAH mengkehendaki peperangan baginya.
Tidak lama masa berlalu, satu dekad dan satu dekad lagi berkuasalah seorang lelaki dari negara yang dipanggil Jirman (Jerman), ia mempunyai nama hirr (kucing), ia ingin menguasai dunia dan memerangi semua negeri bersalju dan kaya, maka ia berada di dalam murka ALLAH. Setelah berlangsung tahun-tahun api, dia dibunuh secara hina oleh rahsia Rusy atau Rus.

Pada dekad-dekad hijriyah setelah 1300 tahun, hitunglah lima atau enam, Mesir akan diperintah oleh seorang lelaki yang digelar sebagai Nashir, oran-orang Arab menyebutnya sebagai syuja ul arab (Pemberani Orang Arab), ALLAH menghinakannya dalam sebuah peperangan dan sebuah peperangan lagi; dia tidak mendapat kemenangan.
ALLAH mengkehendaki untuk memberikan kemenangan bagi Mesir, kemenangan sejati bagi-Nya, pada bulan yang paling dicintai-Nya dan milik-Nya, maka Pemilik Rumah dan Bangsa Arab menyenangkan Mesir dengan Asmar Sada, ayahnya Anwaru Minhu C lebih bercahaya daripada dia, akan tetapi dia membuat perjanjian damai dengan pencuri-pencuri Masjidil Haram di negeri yang penuh duka.
Dan di Iraq Syam, ada lelaki yang sangat kejamdanSufyani, pada salah satu daripada kedua matanya ada kasal, kelopak mata yang turun sedikit.
Namanya diambil daripada pecahan kata shidam dan dia shaddam liman aradhahu (penghancur bagi siapa saja yang menentangnya, dunia berkumpul menyerangnya di (Kut) kecil yang dimasukinya dan dia tertipu. Tidak ada kebaikan di dalam diri Sufyani kecuali dengan Islam. Dia adalah orang yang baik dan jahat dan kecelakaan bagi pengkhianat al-Mahdi al-Amin.
Pada dekad-dekad hijriyah setelah 1400 tahun, hitunglah dekad itu dua atau tiga akan muncul al-Mahdi al-Amin (pemimpin yang mendapat petunjuk dan dapat dipercayai), memerangi seluruh dunia, bersatu memeranginya ialah orang-orang yang sesat (Nasrani), orang-orang yang dimurkai (Yahudi), serta orang-orang yang keterlaluan dalam kemunafikannya di negeri Isra dan Miraj dekat gunung Mageddon.  
Akan keluar menghadapinya Ratu Dunia dan tipu muslihat, penzina namanya (Amerika). Ia merayu dunia pada hari itu dalam kesesatan dan kekafiran. Yahudi ketika itu berada di puncak ketinggian, menguasai Al-Quds dan kota suci.
Seluruh negeri datang dari laut dan udara kecuali kecuali negeri-negeri salju yang sangat dingin dan negeri-negeri panas yang sangat panas. Al-Mahdi melihat bahawa seluruh dunia sedang membuat tipu muslihat terhadapnya dan yakin bahawa ALLAH boleh membuat tipu muslihat yang lebih rumit.

Albert Einstein pernah berkata: "Saya tidak tahu dengan senjata apa yang akan digunakan pada Perang Dunia ke 3 tetapi saya tahu pada Perang Dunia ke 4, orang akan berperang dengan batu dan batang kayu."
Dia yakin bahawa seluruh alam adalah milik ALLAH, kepada ALLAH saja semua akan kembali. Seluruh dunia adalah pohon baginya yang akan dikuasai dari ranting hingga akarnya () maka ALLAH melempari mereka dengan anak panah yang paling dahsyat, yang membakar bumi, laut dan langit mereka. langit pun menurunkan hujan yang buruk dan seluruh penduduk bumi mengutuk semua orang kafir di bumi dan ALLAH mengizinkan hilangnya semua kekufuran.{2}

Huraiannya adalah seperti berikut :

Perang Dunia Pertama :
Disebutkan C Pada dekad-dekad Hijriyah setelah 1300 tahun dan hitunglah beberapa dekad yakni kita menghitung beberapa dekad setelah tahun 1300 H. Demikianlah jumlah dekadnya masih kabur. Satu dekad adalah 10 tahun. Dan benar, pada tahun 1914 Masihi atau sekitar tahun 1332 H, terjadilah peperangan. Bererti, jumlah dekad yang masih kabur itu adalah tiga dekad ditambah kira-kira dua tahun lagi.

Perang Dunia Kedua :
Disebutkan C Tidak lama masa berlalu, satu dekad dan satu dekad lagi, berkuasalah seorang lelaki dari negara yang bernama Jirman (Jerman), ia mempunyai nama hirr (kucing), ia ingin menguasai dunia dan memerangi semua negeri dan benar, hanya 20 tahun kemudian (2 dekad bersamaan sebutan Abu Hurairah, satu dekad dan satu dekad lagi) meletuslah Perang Dunia Kedua yang digerakkan oleh as-Sayyid al-Kabir (pemimpin besar atau Hitler). Di Jerman orang memanggilnya Hitler.

Perang Dunia Ketiga :
Disebutkan C Pada dekad-dekad hijriyah setelah 1400 tahun, hitunglah dekad itu dua atau tiga bermaksud peperangan akan terjadi diantara tahun 1420 H hingga 1430 H. Kita sekarang berada pada tahun 1431 H, maka peperangan itu sudah berada diambang pintu, boleh meletus pada bila-bila masa saja.{3}

sumber  http://kebunketereh.com

aku copy dr blog http://ijoks2009.blogspot.com/20 ... n-sadam-husain.html
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2012 08:51 PM | Show all posts
zionis lagi jahat!
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2012 10:43 AM | Show all posts
sejarah di tulis oleh mereka yang menang
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2012 11:20 AM | Show all posts
Hittler baik???? bodohnya sapa yang anggap begitu
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2012 12:15 PM | Show all posts
Kesimpulan, tak der yang baik2...
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2012 09:19 PM | Show all posts
Apa kebaikan Hitler? Bunuh orang Yahudi?
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2012 09:22 PM | Show all posts
alphawolf posted on 30-10-2012 11:44 AM
Hitler geng Islam sebab politik...bukan sebab dia kagum....Divisyen Handschar dianggotai orang Bosni ...

sokong..
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2012 11:18 PM | Show all posts
Pada dekad-dekad hijriyah setelah 1400 tahun, hitunglah dekad itu dua atau tiga akan muncul al-Mahdi al-Amin (pemimpin yang mendapat petunjuk dan dapat dipercayai), memerangi seluruh dunia, bersatu memeranginya ialah orang-orang yang sesat (Nasrani), orang-orang yang dimurkai (Yahudi), serta orang-orang yang keterlaluan dalam kemunafikannya di negeri Isra dan Miraj dekat gunung Mageddon.  

Adakah Imam Mahdi muncul pada perang dunia ke-3?...............

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.059129s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list