Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
32429
View
141
Reply

Adakah Hitler Seorang yg jahat dan zalim..??

[Copy link]

Author: slippergombak       Show all posts   Read mode

Post time 1-11-2012 09:38 AM | Show all posts
menarik...
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2012 10:13 AM | Show all posts
Ai baca thread ni semalam.. terpkir2 sampai nak masuk tido.. wow, kagum... the most wanted man on earth, Hitler  M A S U K  Islam.. wow, jasad dia kat seberang negara je.. and wow, dia end up with indon women! Indon kan serumpun bak kata Pak Rais, so ai pun fefeeling camne bunyi dia cakap melayu indon cam nggak dong, iyaa.. mengancam u!

TAPI, penemuan ni mungkin hoax. Tapi cara doktor tu bongkar segala detail & pengalaman memang convincing bagi ai.

Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2012 01:58 PM | Show all posts
he's darn genius leader among leader...
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 10:40 AM | Show all posts
Iblis pun satu ketikanya berdisplin, kuat semangat dan pandai berpidato juga, tidak bermakna Iblis itu baik.

6. Hitler adalah seorang yang bergitu mengagumi ISLAM, dalam satu petikan ucapannya, beliau berkata:

You see, its been our misfortune to have the wrong religion. Why didnt we have the religion of the Japanese, who regard sacrifice for the Fatherland as the highest good? The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness.

Hubungan Hitler dengan Mufti daripada Palestin, Sheikh Hj. Amin al-Husaini adalah tersangat akrab. Beliau juga menubuhkan satu divisen khas bagi umat Islam iaitu Batalion Hadzar yang berkhidmat di rantau Balkan.


Patutlah banyak orang Islam suka sangat dgn Syaitan seekor ini. Perangai serupa dgn Muhammad mereka itu.

Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 10:59 AM | Show all posts
Sephiroth posted on 2-11-2012 10:40 AM
Iblis pun satu ketikanya berdisplin, kuat semangat dan pandai berpidato juga, tidak bermakna Iblis i ...

iblis jadik jahat bile dia berjaye mempengaruhi manusia menyembah batu dan kayu.. seperti anda
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 10:59 AM | Show all posts
unoryah posted on 31-10-2012 09:19 PM
Apa kebaikan Hitler? Bunuh orang Yahudi?

aku sokong hitler ni sbb satu je...dia bunuh yahudi... dan dia sanjung islam....
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 11:20 AM | Show all posts
unekspekted_XII posted on 2-11-2012 10:59 AM
iblis jadik jahat bile dia berjaye mempengaruhi manusia menyembah batu dan kayu.. seperti anda :2l ...

Kami sembah batu dan kayu pun, kami tak pernah menbunuh dan merosakan dunia spt orang Islam sekarang. Semata2 utk 72 bidadari yg tak ubah macam pelacur jalanan.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 11:22 AM | Show all posts
akughi posted on 2-11-2012 10:59 AM
aku sokong hitler ni sbb satu je...dia bunuh yahudi... dan dia sanjung islam....

Kamu sokong Hitler kerana kamu dan bangsa kamu (orang Islam) sudah sesat jauh dr Tuhan. Masa utk kamu lesap akan tiba tak lama lagi. Masa itu, kamu jangan menyalahkan sesiapa kerana kejahatan diri mu itu sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 11:29 AM | Show all posts
Sephiroth posted on 2-11-2012 11:22 AM
Kamu sokong Hitler kerana kamu dan bangsa kamu (orang Islam) sudah sesat jauh dr Tuhan. Masa utk k ...

sape Tuhan ko? ko  ni mcm tak sihat je aku tgk
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 11:29 AM | Show all posts
Sephiroth posted on 2-11-2012 11:20 AM
Kami sembah batu dan kayu pun, kami tak pernah menbunuh dan merosakan dunia spt orang Islam sekara ...

huh??? hahahahaa

Biar aku kasi tau :

Kristian : Bunuh 40 juta American Indian ; semasa penjajahan tanah Amerka, 32 juta Mayan mase penaklukan Amerika Selatan, 14 juta Aborigines Australia, 20 juta orang India semasa penaklukan colonial British, 20 juta WW1, lagi 70 juta masa WW2 = kesemuanya perpetrated by "Christian" who say 'offer love but then stab you from behind'

Hindu : membunuh anak dan bini hanye untuk PERSEMBAHAN kepade tuhan batu dan kayu mereka

Buddha : Bunuh membunuh zaman berzaman hanye kerane revolusi

Obviously KESEMUA ketiga2 tu.. = membunuh bukan untuk masuk syurga
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 11:30 AM | Show all posts
akughi posted on 2-11-2012 11:29 AM
sape Tuhan ko? ko  ni mcm tak sihat je aku tgk

mamat tu hindu keling. aku selalu ayam2 kan dia kt bod agame
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 11:31 AM | Show all posts
Sephiroth posted on 2-11-2012 11:22 AM
Kamu sokong Hitler kerana kamu dan bangsa kamu (orang Islam) sudah sesat jauh dr Tuhan. Masa utk k ...
Masa utk kamu lesap akan tiba tak lama lagi. Masa itu, kamu jangan menyalahkan sesiapa kerana kejahatan diri mu itu sendiri.
Wahhh!!!! Sephiroth sudah dapat wahyu dari tuhan dia melalui mimpi
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 11:33 AM | Show all posts
Sephiroth posted on 2-11-2012 11:22 AM
Kamu sokong Hitler kerana kamu dan bangsa kamu (orang Islam) sudah sesat jauh dr Tuhan. Masa utk k ...

patung tu cakap ape Sephiroth??.. kasi tau laa.. kitorang mau dengar
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 11:37 AM | Show all posts
unekspekted_XII posted on 2-11-2012 11:30 AM
mamat tu hindu keling. aku selalu ayam2 kan dia kt bod agame

oooooo patut la.........
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 01:33 PM | Show all posts
unekspekted_XII posted on 2-11-2012 11:33 AM
patung tu cakap ape Sephiroth??.. kasi tau laa.. kitorang mau dengar

Allah kau ada cakap apa? Saya pun nak dengar juga.

Sekurang2nya aku boleh tengok dan pegang patung. Kamu tahu ke ada apa2 makluk yg kamu gelar Allah itu ataupun ianya hanyalah khayalan indah kamu?
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 01:35 PM | Show all posts
by unekspekted_XII   

Obviously KESEMUA ketiga2 tu.. = membunuh bukan untuk masuk syurga  


Betul. Mereka menbunuh kerana kejahatan dlm diri mereka sendiri. Hanya orang Islam yg menbunuh kerana Allah mereka suruh.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 04:35 PM | Show all posts
Sephiroth posted on 2-11-2012 11:22 AM
Kamu sokong Hitler kerana kamu dan bangsa kamu (orang Islam) sudah sesat jauh dr Tuhan. Masa utk k ...

ye....ye.....ye la tu.....tgk la sape yg lesap nanti.......US kapir tu pun mcm dah nak lesap kena taufan sandy.........
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 04:38 PM | Show all posts
Sephiroth posted on 2-11-2012 01:35 PM
by unekspekted_XII   

yaaa.......mengaku pun jahat.........cehhh.........
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 04:54 PM | Show all posts
Sephiroth posted on 2-11-2012 01:33 PM
Allah kau ada cakap apa? Saya pun nak dengar juga.

Sekurang2nya aku boleh tengok dan pegang pat ...

boleh tgk dan pegang, malah dibuang dan dipecah, dan dimusnahkan.........org islam panggil benda tu berhala........sekadar batu dan kayu yg disembah dan dipuja-puja oleh manusia yg buta hati.........
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 08:59 PM | Show all posts
Sephiroth posted on 2-11-2012 01:35 PM
by unekspekted_XII   

engko ni kuat baca komik la.. otak pun mcm komik dah.. gambar avatar pun tgk jenis org yg suka berfantasi.. kihkihkih...
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2012 12:31 AM | Show all posts
Sephiroth posted on 2-11-2012 01:33 PM
Allah kau ada cakap apa? Saya pun nak dengar juga.

Sekurang2nya aku boleh tengok dan pegang pat ...
Allah kau ada cakap apa? Saya pun nak dengar juga.

Sekurang2nya aku boleh tengok dan pegang patung. Kamu tahu ke ada apa2 makluk yg kamu gelar Allah itu ataupun ianya hanyalah khayalan indah kamu?
Adee.. mesti ade punyee = Kalam Allah ; Quran

Klu nak dengar, ko suruh laa sesape bacekan untuk ko.. reti??

Klu patung... - ko kencing kan tuhan ko x pun berakkan kepale dia boleh dia buat ape2 kat ko???? please jawab
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2012 12:34 AM | Show all posts
Sephiroth posted on 2-11-2012 01:35 PM
by unekspekted_XII   
Betul. Mereka menbunuh kerana kejahatan dlm diri mereka sendiri. Hanya orang Islam yg menbunuh kerana Allah mereka suruh.
Nooo. Silap besar disitu :

Kristian : Pope mengarahkan penghapusan bangsa2 Indian kerana menyangka mereka menyembah Syaitan

Hindu : Tuhan mereka yang suruh mengorbankan anak2 dan bini2 ikut mereka yg mati, mengikut ajaran kitab mereka.. bodo isn't it??? bukan kejahatan mereka.. = diwajibkan keatas mereka oleh tuhan mereka

So.. dah nampak bezanyer??
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2012 09:52 PM | Show all posts
starbee posted on 1-11-2012 09:38 AM
menarik...

suke sngat gambar profile you...sye macam terkena deja vu
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2012 03:26 AM | Show all posts
akughi posted on 2-11-2012 10:59 AM
aku sokong hitler ni sbb satu je...dia bunuh yahudi... dan dia sanjung islam....


Saya tak akan sokong sesiapapun yang mencabut nyawa manusia.  

Yahudi pun berjasa juga pada bangsa manusia.  

Google lah siapa yang mencipta mesin dialisis...

Jasa Hitler? Membunuh bangsa yang anda benci dan sanjung Islam?

  Bagaimana pula jika Hitler tidak pernah mengeluarkan kenyataan mengagumi Islam?





Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2012 11:47 AM | Show all posts
hitler adalah tinggalan sejarah....
sejarah adalah panduan tuk masa masa kini dan hadapan.....

aku igat hitler pasal misai kontot dia jer...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058217s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list