Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
308791
View
2481
Reply

Gambar2 latest Mummy Fasha Sandha yang jelita PG82/84/86/88

   Close [Copy link]

Author: babyridz       Show all posts   Read mode

Post time 12-12-2012 07:21 AM | Show all posts
makcik_timah61 posted on 11-12-2012 05:03 PM
yg makcik pelik kenapa peminat FS ni tak habis habis nak suruh MIL dia sayang kat fasha, excited sem ...

Ish  ish ish makcik timah61 nii, buat buat pelik ,
Kalau makcik tak berat sebelah, mesti makcik nampak, pembenci fasha yg lebih2
Depa menjual, kita kita ni membeli ajer,.
Alang2 membeli baik diborong sekali makcik.
No war yer makcik


Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 12-12-2012 09:23 AM | Show all posts
NAT_11 posted on 11-12-2012 09:55 PM
Statemen dia membuatkan Puan Sri serba salah. Nak sayang Fasha
kang, terasa bersalah sebab dulu,  ...

tu la kan Nat .. ramai yang tak suka si Fasha ni asyik menggunakan isu gambar sapa paling banyak dalam insta MIL Fasha ni..
dan bersorak sakan bila muncul satu demi satu gambar ND
tak kan lah tak paham2 lagi.. ND tu bekas menantu .. pilihan MIL Fasha .. tak kan lah terus nak buang gtu jer mak kepada cucu dier .. dan dalam hal ni takde heran pun MIL Fasha ni berat kan ND .. kena tetap jugak ambik hati ND .. nak tak nak kena tatang jugak ..kang merajuk ND ni kang tak kasi jumpa cucu .. kan ke haru.
dan tabik kepada Jejai kerana mampu mengawal Fasha menjadi kan Fasha seperti mana sekarang ..yang dok dendiam elok2 bila orang keliling cuba memprovoke.
Apalah pada gambar2 tu semua berbanding kebahagiaan yang Fasha dan Jejai rasa sekarang.  
Patutnya semua peminat ND berdoa semoga ND dapat yang terbaik untuk diri dier sebab memang dah terbukti Jejai bukan terbaik untuk dier. Peminat ND patut rasa lega dan bersyukur kesayangan mereka ND ..TAK bersuami kan muka yang mereka gelar muka lombok.. yang sehodoh2 nya di mata mereka.

Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 09:44 AM | Show all posts
dahliateck posted on 11-12-2012 06:02 PM
astaghfirullahalazim

shelly ni x tau ke kewujudan soulmate, cinta sejati, dia x bertemu lg cint ...

si shelly ni ntah2 blom penah rasa cinta mati/cinta sejati dan blom penah jmpe soulmate dia lagi kut
sbb tu kemain lagi berapi2 komen dia
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 09:48 AM | Show all posts
FanTasyCreaTioN posted on 12-12-2012 09:23 AM
tu la kan Nat .. ramai yang tak suka si Fasha ni asyik menggunakan isu gambar sapa paling banyak d ...
dan tabik kepada Jejai kerana mampu mengawal Fasha menjadi kan Fasha seperti mana sekarang ..yang dok dendiam elok2 bila orang keliling cuba memprovoke.
aku tabik pd jejai sbb terserlah kejantanan jejai sbb menjadi suami yg berjaya mendidik FS utk jd lebih matang
inilah soulmate sejati
FS bertuaaahhh sgt sbb dpt soulmate mcm ni

Apalah pada gambar2 tu semua berbanding kebahagiaan yang Fasha dan Jejai rasa sekarang.  
yup, kebahagiaan sebenar ialah apa yang DIRASA oleh hati (hati jejai sangat dekat dgn FS)...bukan yg dilihat org lain (gambar2 kat IG)
sungguh aku terharu lihat FS-Jejai
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 09:57 AM | Show all posts
FanTasyCreaTioN posted on 12-12-2012 09:23 AM
tu la kan Nat .. ramai yang tak suka si Fasha ni asyik menggunakan isu gambar sapa paling banyak d ...

Sib baik pompuan gila yang mesej kat Puan Sri tak antar mesej pasal si
LOMBOK tak guna. Bergantung pada reta keluarga, blah..blah..blah.....
Si Lombok tukan anak Puan Sri, ND cuma menantu. Macam mana pun,
blood is thiker than water. Ni yang panatik ND tak sedo.
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 10:36 AM | Show all posts
kukulangau posted on 11-12-2012 04:41 PM
OMG such a loser orang yang komen tu!!!
macam hareeemmmm
kampong gile percaya ilmu hitam segala
...

kalo fs tu main ilmu hitam.. baik si fs tu g ilmu hitam kan mak mertua dia.. supaya suka kat dia.. benci kat nora tu.. kan.. sengal betul
Last edited by misspokoyo on 12-12-2012 10:40 AM

Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 10:38 AM | Show all posts
dahliateck posted on 11-12-2012 06:02 PM
astaghfirullahalazim

shelly ni x tau ke kewujudan soulmate, cinta sejati, dia x bertemu lg cint ...

kan.. kalo fs ni main ilmu hitam.. baik dia ilmu hitam kan sekali mak mertua dia... biar suka kat dia
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 10:41 AM | Show all posts
misspokoyo posted on 12-12-2012 10:38 AM
kan.. kalo fs ni main ilmu hitam.. baik dia ilmu hitam kan sekali mak mertua dia... biar suka kat  ...

khen, tahape2
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 11:32 AM | Show all posts
NAT_11 posted on 11-12-2012 05:05 PM
Sekarang dah halal, masih gak kunyah sedap.
Nyam...nyam...nyammmmmmm......................:drool3 ...

sbb takde yg harom dok kaco.......
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 11:35 AM | Show all posts
lvsg8 posted on 12-12-2012 11:32 AM
sbb takde yg harom dok kaco.......

Mu nak bertaroh?..................
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 12:06 PM | Show all posts
NAT_11 posted on 12-12-2012 11:35 AM
Mu nak bertaroh?..................

bertaroh pakai duit ke?....aku lebeh suka tunggu dan lihat...nothing is for certain actually..
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 12:10 PM | Show all posts
lvsg8 posted on 12-12-2012 12:06 PM
bertaroh pakai duit ke?....aku lebeh suka tunggu dan lihat...nothing is for certain actually. ...

Hehehehe...........
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 12:41 PM | Show all posts
lonely_surina posted on 11-12-2012 10:08 PM
Tgk fs lagi matang bila bergambar dlm instag dia..

tang ni aku setuju...
fasha lg cool bergambar banding ngn nd..sungguh low profile je.
nd gedik n nampak sgt bergambar mintak dpuji..
tin biskut pun di uploadnye..tah hape2 je
lama2 membosankan..last2 aku unfollow je..
dulu aku anti sgt ngn fs..
tp skang mcm da terminat ngn fs..
kdg2 ternanti2 kan latest pic dr fs..apepun masing2 da ade kehidupan masing2..
doa kan jela yg baik2 utk dorang..
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 01:24 PM | Show all posts

Baru tengok ig puan sri, kat gambar fasha dan jejai,
lepas org yg komen pasal ilmu hitam tu, ada 3-4 org lain dok sokong/bersetuju pengkomen ilmu hitam tu.
Adoi. Macam2.
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 04:16 PM | Show all posts
cityz posted on 12-12-2012 12:41 PM
tang ni aku setuju...
fasha lg cool bergambar banding ngn nd..sungguh low profile je.
nd gedik n ...

mmg nmpk sgt ND ni bile bergambo, mintak dipuji2
mmg masih lagi berjiwa kekanak ribena
FS mmg nmpk dah sisi kematangan sheols
nampak la a woman/lady in herself
ND? still a childish gegerl
no wonder la jejai pun x kuasa lagi nak hadap ND
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 04:21 PM | Show all posts
cmf_premierleag posted on 12-12-2012 04:16 PM
mmg nmpk sgt ND ni bile bergambo, mintak dipuji2
mmg masih lagi berjiwa kekanak ribena
FS mmg nm ...

ND akan jadik kekanak ribena smpai ke tuaaaaaaaaaaaaaaa..............kita enjoyyyy.........
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 04:25 PM | Show all posts
RoseMerahJambu posted on 12-12-2012 01:24 PM
Baru tengok ig puan sri, kat gambar fasha dan jejai,
lepas org yg komen pasal ilmu hitam tu, ada  ...

Sib baik aku takda akaun twitter, otherwise aku mesej kat pompuan tu,
NANTI SAYA MINTAK FASHA ILMU HITAMKAN AWAK supaya tak
kawen-kawen sampai mati (sebab aku rasa pompuan tu janda yang
kena tingaal dengan laki sebab molot hazabedah)......

Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 04:30 PM | Show all posts
NAT_11 posted on 12-12-2012 04:25 PM
Sib baik aku takda akaun twitter, otherwise aku mesej kat pompuan tu,
NANTI SAYA MINTAK FASHA ILM ...

Hahaha gud idea, apa kata rosemerahjambu yg tlg sampaikan MSG tu .....
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 04:56 PM | Show all posts
Finally fasha reply psl.minah ni guna ilmu hitam kt dia,sian fasha
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 05:08 PM | Show all posts
aQuA_dIaMoNd posted on 12-12-2012 04:56 PM
Finally fasha reply psl.minah ni guna ilmu hitam kt dia,sian fasha

Finelly........minah ni kena sebuku dengan Fasha!
Padan muka dia, suka jaga tepi kain orang.
Aku cuma ho-ha kat sini je, kosa aku nak jadik follower
sampai ke instagram kelaurganya.
Kita cuma suka-suka kat sini je.
Tak lebih daripada itu.
Salam kepada sume.........
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list