Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
37277
View
66
Reply

Aircond kereta bau masam

[Copy link]

Author: xtahumenahu       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 12-12-2012 02:24 PM | Show all posts
havovasta posted on 12-12-2012 02:03 PM
dlu 2x kejadian bau masam ni belaku kt kete maibi bini aku. ble pasang ekon je mak aih bau masam,  ...

maibih adik aku pon same...tp sbb bukan kete aku...aku bolayan je laa...
x sangka laak kene kat aku....

kene tanye diorg pasal teknologi...ke...corong aircond tu besar beno sampai masuk mcm2 bende???
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 08:45 PM | Show all posts
Ketiak sendiri masem.. Nak salahkan aircond
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2012 09:26 PM | Show all posts
cooling coil/gas bocor?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-12-2012 10:48 AM | Show all posts
peYno posted on 12-12-2012 08:45 PM
Ketiak sendiri masem.. Nak salahkan aircond

sowiiiiiii sketssss.....hmmmmm...bau perfumeeeee
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-12-2012 10:51 AM | Show all posts
AHMADVW posted on 12-12-2012 09:26 PM
cooling coil/gas bocor?

hmmm...harap xlaa...tp dah ok dah....
Reply

Use magic Report

Post time 13-12-2012 02:24 PM | Show all posts
aku baru je lepas guna teknik buang bau tak sedap guna roti putih..
perghhh.menjadi siot.abis la sebungkus roti aku susun dalam kete.ekekeke..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-12-2012 08:02 PM | Show all posts
mofisa posted on 13-12-2012 02:24 PM
aku baru je lepas guna teknik buang bau tak sedap guna roti putih..
perghhh.menjadi siot.abis la se ...

tu bau durian leh leeeeee
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:34 PM | Show all posts
akughi replied at 21-11-2012 12:45 PM
cube ko tukar kereta baru.....entah entah dah 20thn ko tak vekum kereta..sbb tu kene beli kereta bar ...

angin je aku dengo jwpn ko ni...
aku baru je pakai preve
last two months, aku gi servis
tak lama guna....kuar le baru busuk tu
heran jugak
lps tu air cond aku langsung tak fungsi
on je kuar angin je
rasa panas
abih camno ni
dah byk tempat pergi....semua kata tunggu stok
jawapan: fius box rosak
apa ke hal sampai tunggu stok pulak
ramai kut yg yg ada masalah yg sama....
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:35 PM | Show all posts

ntahnya
ko bwk duyan
mmg bau sgt
ko letak roti
mmg leh ilang bau

bau tu sama ke dgn bau susu masam?
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:37 PM | Show all posts

ye ke ni awak?
awak guna kete apa?
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:38 PM | Show all posts
xtahumenahu replied at 12-12-2012 02:24 PM
maibih adik aku pon same...tp sbb bukan kete aku...aku bolayan je laa...
x sangka laak kene  ...

ke...aku terfikir gak...ada ulo mati tercepit ke?
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:39 PM | Show all posts
xtahumenahu replied at 21-11-2012 05:00 PM
hoihhh...apa aktiviti busuk tuh???...
x servis ekon...sebis kete jek...tp die tulih laaa ...

ntahnya..dia tulih servis ekon
ntah ya ntah tidak
betul kata ko
mahal gila aku bayo ari tu
takkan ni problem pulak

Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:40 PM | Show all posts
GTDAutospray replied at 9-12-2012 06:41 AM
Misteri dan ngeri jugak dgr citer ni..ntah apa yg tersumbat kt salur ekon tu agaknya....masam tuuuu

ha kan...bermula dgn bau masam...la ni ekon dah tak sejuk
aku mmg confuse
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:43 PM | Show all posts
InVendeTTa replied at 10-12-2012 05:16 PM
aku dulu keta aku slalu jadi camni
x dapat aku saspek ape yg wrong
tp skrg dah x berbau masam dah
...

cer tunjuk gambo, beza panel tu dgn mirror clip tu?
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:44 PM | Show all posts
xtahumenahu replied at 10-12-2012 07:33 PM
eh...misteri lakk...
setelah mengharungi minggu2 dgn aircond yg masam
skang da ok...secara t ...

adakah ko menggunakan apa2 perfume...spt ambi pur ataupun glade?
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:45 PM | Show all posts

aku pakai preve
memula kuar bau...lps tu sejuk
la ni....sabo je la dek non
udah tak sejuk...kuar angin je
panas bangat
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:47 PM | Show all posts
xtahumenahu replied at 21-11-2012 03:20 PM
mana nak dpt...sy tahu bawak jek...kalo kat service center ckp kene tukar bru laa sy tukar

ko sama le ngan aku
apa kata proton la
jgn ditipu kita sudah
berdosa dia weh
aniaya kita...
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:51 PM | Show all posts
akughi replied at 21-11-2012 04:07 PM
cabin filter mane ade...airfilter ade la...air filter ni tuk aircon...letak dia kat dlm deshboard  ...

dah cek dah kat situ...ok je
ni kedai tu kata fius box...
ahhh..confuse
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:54 PM | Show all posts
akughi replied at 21-11-2012 04:16 PM
airfilter tak rosak...yg rosak ialah aktiviti busuk ko dlm kete hahahahahaa.....kalo ko baru servi ...

tu ke solutionnya?
kalau tak buat mcm tu...
mmg masam le sentiasa

Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2017 03:33 PM | Show all posts
iznanaziz replied at 24-2-2017 05:54 PM
tu ke solutionnya?
kalau tak buat mcm tu...
mmg masam le sentiasa

woiiii punye lame baru nak reply.....tu posting thn 2012 wey....

dah 5thn..... ko baru disedarkan dari tido selama 5thn ke....

dlm gua mane ko tetido ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.077432s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list