Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
45077
View
473
Reply

[Tempatan] Ada apa di palekbang kelantan??? Terowong bawah tanah sejauh 100 batu..??

[Copy link]

Author: PrinceOfNorth       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-11-2012 03:39 PM | Show all posts |Read mode
THIS story is not circulated in the news yet.. but orang kelantan yang tahu pasal ni.. sila berikan info yang anda tahu.. bolehla dikongsi bersama..

cerita hangat di sana isekarang ialah.. kawasan tersebut dengarnya telah dikepung selama 2 hari.. bomba sibuk menyedut air.. soalannya.. apakah yang ditemui di sana?? emas? ufo? bandar purba? hmm...hanya orang sana yang tahu..apa ceritanya..

minyak? mungkin rezeki Allah nak bagi lagi di kelantan... tak tahu lah.. Last edited by PrinceOfNorth on 29-11-2012 01:32 AM

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 03:42 PM | Show all posts
takkan sedut air psl ade minyak......
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 03:46 PM | Show all posts
org yg terbunuh kena tanam dalam2 kot









just joking
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2012 03:48 PM | Show all posts
tak tahu la dino.. itu je berita rumours yg aku dengar.. sesape ada info lebiy.. kongsi lah.. nak jugak tahu..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 03:48 PM | Show all posts
kenapa bomba terlibat???
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 03:49 PM | Show all posts
1. Kepada pembaca saya di Kelantan.

2. Pihak tentera dan polis sedang mengepung satu kawasan di dalam hutan dekat Palekbang, Tumpat, Kelantan.

3. Kawasan telah dikepung sejak 2 hari lepas.

4. Bomba sedang menyedut air.

5. Satelit kaji bumi untuk membuat imbasan x tray ke kawasan terbabit dijangka akan melalui kawasan itu pada hari ini.

DEN BAGI HINT

7. Benda ni struktur bawah tanah

8. Sekarang dah jam 10.50, den tak tidur lagiden nak tidor dulu sementara pembaca2 den kat Tumpat poi siasat

9. Jawapannya sama ada akan keluar dalam media, kalau tak keluar gak, nanti den bg tau dalam blog lah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2012 03:49 PM | Show all posts
tapi paling kuat rumours.. bandar purba lah.. mungkin jumpa dalam tanah..so kena sedut air.. korang cuba lah siasat..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 03:52 PM | Show all posts
nashrudean posted on 28-11-2012 03:49 PM
1. Kepada pembaca saya di Kelantan.

2. Pihak tentera dan polis sedang mengepung satu kawasan di d ...

ayat nya itu seperti standard ummah felda pprt konspirasio teori illuminati pelbagai sahaja. ada hint ummah sebegitu di situ.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 03:53 PM | Show all posts
xpernah dengar
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2012 03:54 PM | Show all posts
nashrudean posted on 28-11-2012 03:49 PM
1. Kepada pembaca saya di Kelantan.

2. Pihak tentera dan polis sedang mengepung satu kawasan di d ...

sama macam aku dengar... so anybody can guess??
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 03:59 PM | Show all posts

mungkin kah air mata air? tuhan nak tunjuk yg masalah air di kelantan adalah tipu semata-mata
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:00 PM | Show all posts
sesuatu nyer..apa yg drg jumpa tu??
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2012 04:00 PM | Show all posts
kalo keluar air mata.. kuar air mata la tok pa..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:02 PM | Show all posts
ada apa ye?apsal aku xtau ni..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2012 04:03 PM | Show all posts
sapa ada sedara kat palekbang sila lah kontek.. bleh tau cerita sahih sket.. benda havoc..tp tak masuk paper..tv.. why so?
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:18 PM | Show all posts
nashrudean posted on 28-11-2012 03:49 PM
1. Kepada pembaca saya di Kelantan.

2. Pihak tentera dan polis sedang mengepung satu kawasan di d ...

apa kat bawah tu?

kota purba ka?
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:26 PM | Show all posts
Untuk maklumat Palekbang mendapat nama apabila seorang peneroka baru membuka sebuah kawasan/tempat di daerah tumpat. Belia berusaha memikirkan apakan nama yang comey utk dinamakan kat kawasan baru diteroka itu... maka peneroka itu bertanya kepada beberapa org nama yang sesuai bagi kawasan yang diteroka itu... kebetulan si peneroka itu memakai seluar koyak celah kangkang, kemudian ada sorang budak pompuan tegur lelaki itu tegur ' Pelir Be'..

Mengikut cakap org kampung sana, geologi dah identified tempat tu mempunyai plutonium dan uranium... sebab tu taknak expose pada public Last edited by perang_sivil on 28-11-2012 04:32 PM

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:27 PM | Show all posts
perang_sivil posted on 28-11-2012 04:26 PM
Untuk maklumat Palekbang mendapat nama sempena seorang lelaki peneroka baru buka sebuah tempat. Beli ...

'pelir be'???
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:31 PM | Show all posts
perang_sivil posted on 28-11-2012 04:26 PM
Untuk maklumat Palekbang mendapat nama sempena seorang lelaki peneroka baru buka sebuah tempat. Beli ...

hahaha tak boleh blah la.. pelir be..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:31 PM | Show all posts
terowong viet cong kot
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:34 PM | Show all posts
adakah terjumpa pyramid melayu? hihi
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:35 PM | Show all posts
budak perempuan cakap "pelir be"....tetiba datang kawan budak perempuan(budak bandar) mencelah...dia cakap.."pelik bang"....hehehehehehhee  
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:36 PM | Show all posts
Indiana Jones ado ko?????
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:41 PM | Show all posts
nanti senang2 kak timah ko ni pegi siasat..
kalau kena halau dgn polis yg jaga tu kak timah ko ni lah yg kena tanggung sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2012 04:43 PM | Show all posts
perang_sivil posted on 28-11-2012 04:26 PM
Untuk maklumat Palekbang mendapat nama apabila seorang peneroka baru membuka sebuah kawasan/tempat d ...

dari pelir be...macam mana boleh tukar palekbang??? jauh tu....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.072620s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list