Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2889
View
24
Reply

kawan yang suka menipu.(Habit)

[Copy link]

Author: NakCari       Show all posts   Read mode

Author
Post time 30-12-2012 10:52 PM | Show all posts |Read mode
selesai sudah masalah aku,aku masih berkawan,tapi berhati2
Last edited by NakCari on 9-2-2013 07:50 AM

Reply

Use magic Report

Post time 30-12-2012 11:19 PM | Show all posts
Panjang giler..gigih tt nie
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-12-2012 11:23 PM | Show all posts
kakiputaralam posted on 30-12-2012 11:19 PM
Panjang giler..gigih tt nie

nk buat cmna ,terpanjang..
Reply

Use magic Report

Post time 30-12-2012 11:25 PM | Show all posts
Rumusan takder ke
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-12-2012 11:39 PM | Show all posts
kakiputaralam posted on 30-12-2012 11:25 PM
Rumusan takder ke

mesti tak baca ni..

Reply

Use magic Report

Post time 30-12-2012 11:58 PM | Show all posts
Adoi pjgnye...aku sbg laki nk nilai, bole bc summary je..keh keh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-12-2012 12:03 AM | Show all posts
snakeyes posted on 30-12-2012 11:58 PM
Adoi pjgnye...aku sbg laki nk nilai, bole bc summary je..keh keh

ok lah aku cuba edit bg sng korg baca
Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2012 12:09 AM | Show all posts
NakCari posted on 31-12-2012 12:03 AM
ok lah aku cuba edit bg sng korg baca

Sori tt, besela laki malsa nk bc pnjg2, suka simple je as long jelas kpd pointnye..heheh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-12-2012 12:25 AM | Show all posts
snakeyes posted on 31-12-2012 12:09 AM
Sori tt, besela laki malsa nk bc pnjg2, suka simple je as long jelas kpd pointnye..heheh

hahah takda masalah la... dah edit tu..tak tau la kalau  panjang jugak... and kalau baca bagi la pendapat k..

Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2012 12:35 AM | Show all posts
Aku cuba teka k, aku rasa kawan tt ni nak kan perhatian, kedua mgkin rase tercabar sbb dia pon konon 'laku' gk ada laki nak.
And maybe jg kwn tt org sederhana, so kene la bohong skit konon loaded bg market dia up kn.
Kwn tt ade gk mcm aku nye kawan, siap tipu dia kerabat diraja lg..haha
Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2012 12:38 AM | Show all posts
kawan ko cun tak? kalau cun kenalkan kat aq nama sy peyno sy ada kereta preve
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-12-2012 12:58 AM | Show all posts
snakeyes posted on 31-12-2012 12:35 AM
Aku cuba teka k, aku rasa kawan tt ni nak kan perhatian, kedua mgkin rase tercabar sbb dia pon konon ...

aku rasa betul la dia nak perhatian..tapi sampai jadi tabiat kekdahnya..reka cerita cam real je..aku menonong percaya..cuma nak dakwah dia ke jalan yang lurus balik...cmna tu.. L ni ada gak citer kawan dia tpu dia yang kawan dia kerabat diraja gak..sama la ngn ko.. tapi L aku ni blh bg istilah  kat dia"penipu yang ditipu"...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-12-2012 01:01 AM | Show all posts
AdamBillionaire posted on 31-12-2012 12:38 AM
kawan ko cun tak? kalau cun kenalkan kat aq nama sy peyno sy ada kereta preve

ohooo kwn aku cun jek..aku pun kalau boleh nak carikan laki yang boleh bimbing dia..
Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2012 01:49 AM | Show all posts
NakCari posted on 31-12-2012 12:58 AM
aku rasa betul la dia nak perhatian..tapi sampai jadi tabiat kekdahnya..reka cerita cam real je..a ...

Hehe..dia pon kene tipu gk eh? Haha serupa la deme tu..dptkenalan pon sembang lebat nak up je..padan kene nipu la kekdahnye.hehe
Ko crkan la dia jodoh utk dia..bg yg mmg lelaki yg payah nk dikencingkan..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2012 10:36 AM | Show all posts
sila berikan beliau pantun ini:

siakap senohong gelama ikan duri
cakap bohong lama lama mencuri

Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2012 12:59 PM | Show all posts
best karangan ever.
Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2012 03:39 PM | Show all posts
memang ada spesis suka menipu mcm tu
mereka ni kurang kasih sayang dan sukakan perhatian
jangan terlalu rapatlah dgn kawan tu
susah dia nak berubah
lama2 annti kita jd konpius jek
mana betol mana salah pon dah tatau
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-12-2012 05:13 PM | Show all posts
mushroomsup posted on 31-12-2012 03:39 PM
memang ada spesis suka menipu mcm tu
mereka ni kurang kasih sayang dan sukakan perhatian
jangan te ...

eh betul ke.. aku pun tak tau la cmna kdudukan hubungan aku skang ngn dia ni..mmula cam dia trima,tapi dah sminggu ni,di senyap je.. adakah dia xnak brubah..ada gak org cakap dia susah nak ubah tabiat ni..padahal aku dah berceramah agama dgn dia.. hmmmm

Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2012 05:16 PM | Show all posts
NakCari posted on 31-12-2012 05:13 PM
eh betul ke.. aku pun tak tau la cmna kdudukan hubungan aku skang ngn dia ni..mmula cam dia trima, ...

kalo dia kata dia nyesal pon susah nak tau lakonan ke betoi2..
ko doakan jela utk dia.. selebihnya pandai2la dia..


Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2013 01:17 PM | Show all posts
apa kata kalo ko kasitau ni kat dia...

" kadang-kadang apa yang kita menipu tu boleh jadi kenyataan..
especially perkara-perkara buruk...macam kanser..." keh keh keh...

mungkin bukan sebab inginkan perhatian..
mungkin dah tabiat dia rasa seronok suka menipu orang..
Rasa lebih puas bila orang yang dia tipu tu percaya...
pulak-pulak orang risaukan dia dengan cite kelentong dia ...dsb..
padahal apa pekdah dia dapat bila menipu orang khenn.....


contoh : ada orang suka curi barang-barang dari supermarket..
benda bukan berharga sangat, macam gula-gula, cikedis... bila 'berjaya' mencuri dan terlepas dari security..
hati dia rasa puas.. bukannya tak mampu nak beli..

tu je la... Last edited by Wakiwaki on 3-1-2013 01:19 PM

Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.136682s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list