JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
60169
View
1316
Reply

Borak Santai Bersama Geng F1

[Copy link]

Author: akughi       Show all posts   Read mode

Post time 16-3-2013 10:57 PM | Show all posts
sfhzuraz posted on 16-3-2013 02:43 AM
cantik...

apa ayat yg sebelum kena edit?
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2013 11:01 PM | Show all posts
satusembilan posted on 16-3-2013 10:57 PM
apa ayat yg sebelum kena edit?

cantik banner...tu jer...

pastu ntah kenapa p tukar letak perkataan cantik jer...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-3-2013 11:03 AM | Show all posts
banner tak gantung lg.....F1 dah start....mggu depan kat sepang pulak
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2013 12:18 PM | Show all posts
ada iklan rexona dalam bod ni

Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2013 08:15 AM | Show all posts
helo guys..

bz lately...tak sangka kimi menang kat OZ
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2013 08:23 AM | Show all posts
weta_studio posted on 20-3-2013 08:15 AM
helo guys..

bz lately...tak sangka kimi menang kat OZ

jangan gembira sangat weta....tu nasib je..kalo tak dek kerane 2x pit stop..tak merase la dia naik podium ekekekkekekekeke
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2013 08:29 AM | Show all posts
akughi posted on 20-3-2013 08:23 AM
jangan gembira sangat weta....tu nasib je..kalo tak dek kerane 2x pit stop..tak merase la dia naik ...

itu namanya strategi....kete power tp strategi tak bagus..tak guna..

huhuhu



Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2013 08:30 AM | Show all posts
satusembilan posted on 18-3-2013 12:18 PM
ada iklan rexona dalam bod ni

terbukti pakai rexona dgn syampoo clear...keselesaan masa race penyumbang utama
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2013 08:31 AM | Show all posts
weta_studio posted on 20-3-2013 08:29 AM
itu namanya strategi....kete power tp strategi tak bagus..tak guna..

huhuhu

tak leh bla......

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2013 08:32 AM | Show all posts
weta_studio posted on 20-3-2013 08:30 AM
terbukti pakai rexona dgn syampoo clear...keselesaan masa race penyumbang utama

aku tak leh bla tgk muke dia dlm iklan tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2013 02:45 PM | Show all posts
motip tak letak banner lagi?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2013 03:06 PM | Show all posts
kata ko buat banner tu......knp tak sangkut kat dinding lagi....
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2013 03:40 AM | Show all posts
banner tu mod kena bg kt admin6 utk gantungkan...
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2013 12:19 PM | Show all posts
sfhzuraz posted on 21-3-2013 03:40 AM
banner tu mod kena bg kt admin6 utk gantungkan...

hanya admin6 sahaja ke yg boleh gantung banner kat porem ni?
gila kuasa gak admin6
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-3-2013 04:45 PM | Show all posts
cis spammer cube menabur benih kat sini.....lantas aku menafikan kedatangan dia......
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2013 04:46 PM | Show all posts
dah delete spammer tu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-3-2013 04:57 PM | Show all posts
weta_studio posted on 21-3-2013 04:46 PM
dah delete spammer tu

ko dah potong tak kredit mangkuk tu.....

Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2013 09:20 PM | Show all posts
satusembilan posted on 21-3-2013 12:19 PM
hanya admin6 sahaja ke yg boleh gantung banner kat porem ni?
gila kuasa gak admin6{:3_97 ...

ada satu benang khas utk tepek banner kt bod mod sanun...jadi, mana2 banner yg ada mod kena tepek kt situ pastu baru admin6 gantungkan...



Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2013 09:29 PM | Show all posts
sfhzuraz posted on 21-3-2013 09:20 PM
ada satu benang khas utk tepek banner kt bod mod sanun...jadi, mana2 banner yg ada mod kena tepek  ...

banner utk bod ni dah ada ke dalam thread tu kaka zura?

Comments

*tak lama lagi...  Post time 29-3-2013 02:36 AM
weta dah tepek banner kt bod mod...tak lagi admin gantung la tu...  Post time 29-3-2013 02:34 AM
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2013 02:16 AM | Show all posts
satusembilan posted on 21-3-2013 09:29 PM
banner utk bod ni dah ada ke dalam thread tu kaka zura?

blom.....

banner 19 yg kt CI tu adalah...kena tanya kt mod sini...bila nk tepek kt bod mod sanun...



Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2013 12:09 PM | Show all posts
sfhzuraz posted on 22-3-2013 02:16 AM
blom.....

banner 19 yg kt CI tu adalah...kena tanya kt mod sini...bila nk tepek kt bod mod ...



agaknya banner tu tak memenuhi kriteria momod bod ni kot
sebab tu dorang tak nak gantung
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-3-2013 03:43 PM | Show all posts
satusembilan posted on 22-3-2013 12:09 PM
agaknya banner tu tak memenuhi kriteria momod bod ni kot
sebab tu dorang tak nak gantun ...

aku dah cakap....letak nama alonso sekali...ko tak nak percaye....aku dah lame kenal weta tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2013 03:48 PM | Show all posts
akughi posted on 22-3-2013 03:43 PM
aku dah cakap....letak nama alonso sekali...ko tak nak percaye....aku dah lame kenal weta tu  ...

aku rasa sebab takde gambar sumaker kot





Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-3-2013 03:50 PM | Show all posts
satusembilan posted on 22-3-2013 03:48 PM
aku rasa sebab takde gambar sumaker kot

member kite tu kuat sentap.....kalo tak de hero pujaan....tak pandang dia kat banner tu....
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2013 11:31 PM | Show all posts
satusembilan posted on 22-3-2013 12:09 PM
agaknya banner tu tak memenuhi kriteria momod bod ni kot
sebab tu dorang tak nak gantun ...

berpikiran positif jer lar...mod sini bz...tak sempat lagi nk jengah kt bod mod...

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053208s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list