JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
68007
View
1318
Reply

Borak Santai Bersama Geng F1

[Copy link]

Author: akughi       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 28-2-2013 09:39 AM | Show all posts
weta_studio posted on 22-2-2013 04:03 PM
yup...bod lain pun sama..

sesama mod dgn sm pun ada discuss pasal spammer ni...

tak logik la weta nak buat bod tuk spammer ni tabur spam.....sape yg nak bace luahan hati dia....tak sampai la masej dia tu....

Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2013 10:37 AM | Show all posts
musim dah nak start..mergp mcm laju je test ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2013 10:38 AM | Show all posts
akughi posted on 28-2-2013 09:39 AM
tak logik la weta nak buat bod tuk spammer ni tabur spam.....sape yg nak bace luahan hati dia....t ...

dari dia nak semak bod..baik ada bod sendiri..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-3-2013 10:49 AM | Show all posts
weta_studio posted on 4-3-2013 10:38 AM
dari dia nak semak bod..baik ada bod sendiri..

tapi aku yakin....dia tak kan nak spam kat bod tu.....tak sampai masej dia kalo cam tu weta.....

Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2013 10:59 AM | Show all posts
akughi posted on 4-3-2013 10:49 AM
tapi aku yakin....dia tak kan nak spam kat bod tu.....tak sampai masej dia kalo cam tu weta.....
...



tak syok la tak nak spam..

Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2013 02:41 PM | Show all posts
aku tgh buat banner utk bod ni
harap² siap sebelum race f1 minggu depan
ada cadangan nak letak tagline apa kat banner tu?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-3-2013 02:49 PM | Show all posts
satusembilan posted on 5-3-2013 02:41 PM
aku tgh buat banner utk bod ni
harap² siap sebelum race f1 minggu depan
ada cadangan nak leta ...

buat la yg macam kite bincangkn sblm ni....kalo rajin letak name pemenang tuk F1, motoGP n WRC...ni kalo rajin la

Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2013 03:04 PM | Show all posts
akughi posted on 5-3-2013 02:49 PM
buat la yg macam kite bincangkn sblm ni....kalo rajin letak name pemenang tuk F1, motoGP n WRC...n ...

ada ke bincang letak nama juara² f1, motogp, wrc?

aku letak tagline 'konspirasi' ok tak?
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2013 03:06 PM | Show all posts
letak tagline' mat dinding kembali lagi 2013'
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-3-2013 03:55 PM | Show all posts
satusembilan posted on 5-3-2013 03:06 PM
letak tagline' mat dinding kembali lagi 2013'

hahahahahahahahaha mcm haram....baik ko letak tagline "pakcik sumi telah pencen tuk kali kedua"
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2013 12:09 PM | Show all posts
bagus la satusembilan buat banner..cantekk la..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-3-2013 12:16 PM | Show all posts
mane? tak nampak pun...
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2013 02:31 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2013 02:31 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-3-2013 02:40 PM | Show all posts
aku masih tak nampak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2013 04:19 PM | Show all posts
akughi posted on 6-3-2013 02:40 PM
aku masih tak nampak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

banyak sangat tgk tetek ko ni, pasal tu benda yg nyata pun ko tak nampak


Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 02:11 AM | Show all posts
cantiknya banner...
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 08:34 PM | Show all posts
salam.. da papa update ka? hehehe
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-3-2013 08:51 AM | Show all posts
medpaat posted on 7-3-2013 08:34 PM
salam.. da papa update ka? hehehe

ada....buat mase ni ferarri paling pantas ....iaitu alonso
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2013 03:22 PM | Show all posts
f1 start hujung minggu ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.047974s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list