Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
21484
View
303
Reply

FIA FORMULA ONE 2013

[Copy link]

Author: weta_studio       Show all posts   Read mode

Post time 23-1-2014 01:22 PM | Show all posts
weta_studio posted on 23-1-2014 10:15 AM
kimi je tau??

hehehe. sebenanye lama gile aku tak tengok F1 ni. sejak aku masuk matrik, sampai sekarang taun 4 kat uni. dengar cerita macam tu je. masa kimi menang taun 2007, aku hepi giler. crush mase sekolah menengah. penuh gamba-gamba die.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-1-2014 03:41 PM | Show all posts
wanawina posted on 23-1-2014 01:22 PM
hehehe. sebenanye lama gile aku tak tengok F1 ni. sejak aku masuk matrik, sampai sekarang taun 4 k ...

takpe..bole follow lagi

kimi dah masuk Ferrari..bole la dia menang lagi...



Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2014 07:57 PM | Show all posts
weta_studio posted on 23-1-2014 03:41 PM
takpe..bole follow lagi

kimi dah masuk Ferrari..bole la dia menang lagi...

tulah. tetiba semangat pulak nak tgk f1 kali ni. tapi tak tau kesempatan tu ada ke tak.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-1-2014 02:37 PM | Show all posts
wanawina posted on 23-1-2014 07:57 PM
tulah. tetiba semangat pulak nak tgk f1 kali ni. tapi tak tau kesempatan tu ada ke tak.

follow je...kalo tak bole update kat bod ni...

byk gak otai2 F1 sini
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.073038s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list