View: 12302|Reply: 64
|
ujian bacaan pedet dh jawab post 42
[Copy link]
|
|
ini adalah ujian bacaan antara bear baik dan bear jahat
ujian bear baik bermula, ujian bear baik tamat dan
ujian bear jahat bermula, ujian bear jahat tamat
apakah perbezaan ujian bear baik dan bear jahat?
KLU: FAHAMKAN AYAT DGN SEJELAS2NYA Last edited by alisyadania on 28-3-2013 02:50 PM
|
Rate
-
1
View Rating Log
-
|
|
|
|
|
|
|
Tak de beza apa2 sebab mereka baca benda yg sama. |
|
|
|
|
|
|
|
Eva_yy_Ellin posted on 28-3-2013 10:47 AM
Tak de beza apa2 sebab mereka baca benda yg sama.
salah..... |
|
|
|
|
|
|
|
Apakah?
tak faham................. |
|
|
|
|
|
|
|
miawpink posted on 28-3-2013 11:32 AM
waktu ujian x sama
salah...cuba lagi |
|
|
|
|
|
|
|
Elle_mujigae posted on 28-3-2013 11:42 AM
Apakah?
tak faham.................
sila baca berulang kali sampai paham |
|
|
|
|
|
|
|
beza die...ade bear baik dan ade bear jahat.... |
|
|
|
|
|
|
|
nicuya posted on 28-3-2013 12:13 PM
beza die...ade bear baik dan ade bear jahat....
salah.. |
|
|
|
|
|
|
|
miawpink posted on 28-3-2013 12:30 PM
tak ada beza pun
ada..actually ujian ni mmg betul2 dibuat utk menguji ketajaman pendengaran, penglihatan etc
tp sya tukar jd ujian bacaan
|
|
|
|
|
|
|
|
susah nau |
|
|
|
|
|
|
|
bezanya yang baca bukan bear tapi manusia |
|
|
|
|
|
|
|
miawpink posted on 28-3-2013 12:34 PM
susah nau
x susah aih..
fokus..fokus |
|
|
|
|
|
|
|
pedet posted on 28-3-2013 12:34 PM
bezanya yang baca bukan bear tapi manusia
isk..mmg manusia yg baca..tp ini bukan jawapannya |
|
|
|
|
|
|
|
pedet posted on 28-3-2013 12:41 PM
bear mana reti baca
sya tya apa perbezaan antara ujian bear baik dan bear jahat kan??? |
|
|
|
|
|
|
|
perbezaan perkataan baik dan jahat |
|
|
|
|
|
|
|
miawpink posted on 28-3-2013 12:47 PM
perbezaan perkataan baik dan jahat
jawapan yg ni salah..
tapi jawapan yg betul pun ada jgk dlm jawapan ni
ha..dh bg klu tu |
|
|
|
|
|
|
|
alisyadania posted on 28-3-2013 12:48 PM
jawapan yg ni salah..
tapi jawapan yg betul pun ada jgk dlm jawapan ni
perbezaan baik dan jahat
|
|
|
|
|
|
|
| |
|