JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
19590
View
321
Reply

[NEGERI SEMBILAN] Parlimen & Adun Negeri Sembilan~ post #158 calon BN~

[Copy link]

Author: genchi       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 8-4-2013 03:43 PM | Show all posts
tapibukanaku posted on 8-4-2013 02:22 PM
owh yg umur 94 tahun tu ke?
iols singgah gak kat CI tapi scary kat sana
hahahahahaha

haaa tau pun...
tp skunk mcm suram aje.. memasing tgh psg plan cemana tuk
ari undi kot

haaa ekau jgn memain.. skali acik ghombau tuh.. di santau an kek kau

sonang yo... masak an robong masak lomak cili api podeh2

dibagi an kek kau mkn.. 3 ari 3 mlm ceri beri hokeh
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2013 03:51 PM | Show all posts
genchi posted on 8-4-2013 03:43 PM
haaa tau pun...
tp skunk mcm suram aje.. memasing tgh psg plan cemana tuk
ari undi kot; ...

17hb ni penamaan calon
berdebar-debar kan

alamakkk..da lah iols ni mmg anti makanan pedas ni
santau pakai makanan pedas mmg haru biru
ceri beri 3 hari 3 malam
tak dapat nak mimpikan KJ

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-4-2013 03:59 PM | Show all posts
tapibukanaku posted on 8-4-2013 03:51 PM
17hb ni penamaan calon
berdebar-debar kan

haah.. tu la berdebar2 nak dpt tau keputusan sebnrnya...
ahahhaha ambek an kek kau.. ada ati mau salam pelok2
sama eden punyo kj <ini kata2 acik ghombau tau bukan gen wakakkaka>
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2013 04:03 PM | Show all posts
genchi posted on 8-4-2013 03:59 PM
haah.. tu la berdebar2 nak dpt tau keputusan sebnrnya...
ahahhaha ambek an kek kau.. ada ati mau  ...

berdebar sebab PRU13 kali ni seperti 'semacam'
menakutkan..kerajaan sekarang ATAU kerajaan masa hadapan

den tak takut sebona eh
den sanggup bertarik tudung dgn acik2 ghombau semato-mato pasal KJ


imejin..KJ pandang dari jauh...
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 04:41 PM | Show all posts
counting down for P131: Rembau

@genchi

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-4-2013 04:53 PM | Show all posts
tapibukanaku posted on 8-4-2013 04:03 PM
berdebar sebab PRU13 kali ni seperti 'semacam'
menakutkan..kerajaan sekarang ATAU kerajaan masa h ...

khennn?? ataupun nak alih trus mmg sukar rasanya.. sparuh dari 14 negeri milik PR haa.. lain gak tu suasana dia... ehehhe
atau sipi2 ke atau ntah la mcm2 boleh jadik mmg sah aka berkuntom aje dpn tb nnt

tu diaa.. kj tgk trus cabot.. dia kata sblm acik2 neh mai sini smpi terlondeh suar esei bek esei cabot ..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-4-2013 04:55 PM | Show all posts
tapibukanaku posted on 9-4-2013 04:41 PM
counting down for P131: Rembau

@genchi

tunggu penamaan calon minggu dopan yihaaaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 05:04 PM | Show all posts
genchi posted on 9-4-2013 04:53 PM
khennn?? ataupun nak alih trus mmg sukar rasanya.. sparuh dari 14 negeri milik PR haa.. lain gak t ...

iols tak dapat imejin kerajaan akan datang ni
tapi have to imagine jugak
iols tak kisah sesape pun nak memerintah negaraku terchinta
tetapi biarlah menjaga kebajikan rakyat seadanya
jgn masuk tekak sendiri jek

KJ berlari mesti comel. secomel KJ bermain bola
mesti acik2 gigil2 satu badan tengok KJ..
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2013 05:05 PM | Show all posts
genchi posted on 9-4-2013 04:55 PM
tunggu penamaan calon minggu dopan yihaaaaaaaaa

tak sabar rasanya nak tunggu penamaan calon
kat sini mata da berpinar-pinar
biru hijau
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-4-2013 05:15 PM | Show all posts
tapibukanaku posted on 9-4-2013 05:05 PM
tak sabar rasanya nak tunggu penamaan calon
kat sini mata da berpinar-pinar
biru hijau

uolss area mana?

ngundi ekk iolss teda daptar.. smpt tak nak dptr skunk?

uolss ikot petua atok aje kalo dah kawen bgn tido somi uolss tido kanan pas kiri bn telantang uolss pangkah dia dulu
telentang pangkah gak undi rosak
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2013 03:09 AM | Show all posts
genchi posted on 9-4-2013 05:15 PM
uolss area mana?

ngundi ekk iolss teda daptar.. smpt tak nak dptr skunk?

iols di bumi selangor ni hah

tak sempat da nak daftar uols..tunggu je lah next 5 years..

kemain petua atuk eh... petua iols senang jek, iols pangkah kalau KJ tercalon lah..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-4-2013 08:26 AM | Show all posts
tapibukanaku posted on 10-4-2013 03:09 AM
iols di bumi selangor ni hah

tak sempat da nak daftar uols..tunggu je lah next 5 years..

ooo slgor.. adun mane?

ehheheh takpelah gen jadik pemerhati bebas saja..

amboihhhh ni namanya petua kj neh...
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2013 08:31 AM | Show all posts
genchi posted on 10-4-2013 08:26 AM
ooo slgor.. adun mane?  

ehheheh takpelah gen jadik pemerhati bebas saja..

parti roket....kahkahkahkah..tapi iols tak ngundi sini pong
stay sini jah

ok lah tu gen jadi pemerhati bebas. tp jgn bebas sgt gen.
time pilihanraya nanti banyak nau kebebasan terlampau...

petua KJ ni kalau diamalkan selama 4hr 4mlm..konpem acik2 ghombau
makan tak konyang, tido tak leno,mandi tak basah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-4-2013 08:42 AM | Show all posts
tapibukanaku posted on 10-4-2013 08:31 AM
parti roket....kahkahkahkah..tapi iols tak ngundi sini pong
stay sini jah

kehkehkehkeh... lohhh bukan ngundi sini jadik uolss undi mano?
ngundi ikot alamatkan?

ayakkk.. iolss akan pstikan diri iolss dilengkapi mcm anggota FRU tuh.. takot mana2
kebebeasan iolss di lihat terlalu lutsinar

humang aihhh... mraung la acik2 ghombau kek kau nnt ... baik berhati2 takot2
acik2 ghombau counter attack balek
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2013 08:43 AM | Show all posts
PRU13: DS Mohamad Hasan dan Khairy Jamaluddin kekal bertanding

Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan hari ini mengesahkan kekal bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri Rantau pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Beliau mengesahkan demikian pada sidang akhbar selepas taklimat teknikal Barisan Nasional (BN) di Wisma UMNO dekat sini hari ini.

Mohamad juga berkata, semua jentera parti sudah siap sedia dan mereka perlu menerima siapa juga yang dicalonkan serta bersatu bagi memastikan BN menang besar pada PRU-13 ini.

Kita perlu pertahankan negeri ini kerana ini adalah maruah kita, katanya dihadapan lebih 1,000 pemimpin Peti Daerah Mengundi (PDM) negeri ini.

Pada sidang akhbar itu juga, Mohamad turut memaklumkan ketua pemuda UMNO, Khairy Jamaludin turut kekal bertanding di kerusi Parlimen Rembau.




**tapi apa2 pun tunggu penamaan calon nanti. Tak tau ah Najib nak pilih sape kan??
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-4-2013 08:47 AM | Show all posts
gen suke tgk mb NS neh ckp sbb dia ckp longat negeri.. tak nmpk mcm mb pun nmpk cam acik2 aje
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2013 08:48 AM | Show all posts
genchi posted on 10-4-2013 08:42 AM
kehkehkehkeh... lohhh bukan ngundi sini jadik uolss undi mano?
ngundi ikot alamatkan?

biarlah rahsia.........cehhh...
iols tak mau ngundi sini lah
tapi tengok lah suatu hari nanti terbuka hati nak ngundi sini
boleh naik roket sampai ke bintang..

itu hari memasing merembes dgn abam2 vat69,UTK,ashkar kat LD
nanti musim pru pulak, memasing rembes dgn abam2 fru laks


tu lah kena jaga2 ni..kadang2 achik2 ni lagi lah unsangkarable tau
ganas tapi manja2 gitu....kahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-4-2013 08:52 AM | Show all posts
tapibukanaku posted on 10-4-2013 08:48 AM
biarlah rahsia.........cehhh...
iols tak mau ngundi sini lah
tapi tengok lah suatu hari nanti te ...

arap boleh melancong ke bulan mcm angkasawan negara kita buat ari tuh
bukan sng nak melancong ke outerspace neh..

hahahaha taw takpe.... pst neh kita rembes dgn abg FRU yg dok gegeh ketok2 perisai tu kan?
sabo jelahhh.. tp siyes org yg beruniform neh ada gaya tersendri...

haa bek berjago2 kang mau di lungkehnya ekau... apepun kj neh mmg smert untuk nori
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2013 10:00 AM | Show all posts
genchi posted on 10-4-2013 08:52 AM
arap boleh melancong ke bulan mcm angkasawan negara kita buat ari tuh
bukan sng nak melancong  ...

wahlaweiii..boleh dapat tiket pergi balik ke bulan
tapi jgn dapat tiket pergi tak balik2 sudah lah....

mmg naik lah saham abam2 beruniform ni tau. mau gigil2 bini2, tunang, awekz abam2 beruniform ni
ramai nau merembes dlm porem cari ni...

iols sanggup bertarik tudung tau...tudung paridah. curlastss ok
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-4-2013 10:04 AM | Show all posts
tapibukanaku posted on 10-4-2013 10:00 AM
wahlaweiii..boleh dapat tiket pergi balik ke bulan
tapi jgn dapat tiket pergi tak balik2 sudah la ...

ahahhhaha... kalo tak balek2 haruslah uolss makhluk asing yg prtama NASA jumpe nnt

taw takpe.. msti tak sng duduk.. tp siyess yg beruniform neh walopong muka pecah umah pun
trus boleh jadik bergaya dan macho bile berunifom.. gen pling suke uniform SWATnmpk bijik mata jah... so bergaya hokeh

aiyaaa tudung paridah 300 hengget abehlah cabot layer2 dia tggl brooch aje tergantung2
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2013 10:28 AM | Show all posts
genchi posted on 10-4-2013 10:04 AM
ahahhhaha... kalo tak balek2 haruslah uolss makhluk asing yg prtama NASA jumpe nnt

taw takpe. ...

curlastss...makhluk asing bawak bendera roket ke, bulan ke, dacing ke
bergabung melatopp...

khenn? pakai mask tutup separuh muka nampak jejanz sgt tau...walaupun nan hado je, tapi dek ditutupi separuh serkup tu terus nampak kekar sgt
tetiba memasing nak carik partner jejaka beruniform...

bertingkek-tingkek tudung paridah tu tau..belum lagik achik2 yg baru belajar pakai shawl hana tajima
lagi senang den nak tarik....

imejin KJ tersenyum tengok gelagat achik2 kek ghombau tu..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-4-2013 10:56 AM | Show all posts
tapibukanaku posted on 10-4-2013 10:28 AM
curlastss...makhluk asing bawak bendera roket ke, bulan ke, dacing ke
bergabung melatopp...{:1_56 ...

wakakaka.. pengsan nengok ehhh..

taw takpe.. bila pki mask nmpk bijik mato tu trus jadik ensem tpong pki snowcap pstu pki sepek mata ala2 abe tom kurus dlm cite mission impossible gegeh sgt hokeh....rembes dgn abe uniform

ahhahaa ack pki serkup serban tu lagik sng skalik tarik jah terburai ... yg tudung paridah tiggl awning aje
mmg abehlah.. kene istihar darurat neh.. perang tarik tudung sbb kj.. kj senyum cam abata uolss tp nori plak senyum kelat
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2013 11:06 AM | Show all posts
genchi posted on 10-4-2013 10:56 AM
wakakaka.. pengsan nengok ehhh..  

taw takpe.. bila pki mask nmpk bijik mato tu trus jadik ...

abam2 uniform mesti nak pakai spek mata itam walau dlm hutan belantara tau. sbb kalau tak pakai, depa tak hensem mana pong

tapi kalau pakai spek mata itam, wahlaweiii..bergegar jantung para pengganas wanita apatah rakyat marhaein cam weols ni..

abe KJ suka je org berebutkan dia...baru rasa cam rembau most wanted gitu...nori sila bertabah lah dpt laki pojaan seantero malaya ni
eh btw, nori dan kj sgt sesuai sbb both are semart dan bijak. pasangan genius.

eh ada chances tak KJ tercalon sbb kat negeri da lepas tapisan sume? ke depend on najib gak?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-4-2013 02:41 PM | Show all posts
tapibukanaku posted on 10-4-2013 11:06 AM
abam2 uniform mesti nak pakai spek mata itam walau dlm hutan belantara tau. sbb kalau tak pakai, d ...

ahhahaha spek mata itam tuh kunci utama tuk ensem hokeh.. tanpa spek mata itam siapalah ensem wakkaka..
pstu pki cap plak.. perghhhh mmg ngamcam rembes meleleh ayor lior

nori taw.. cemana skalipun kj tu ttp akan jadik nori's husband hokeh... so sheols mgkn teda kesah mgkn lagik vangga kot
ade hsbn hensem... dan kj pun kembang kempis idong la sbb jadik idaman kalbu.. tp bab idaman acik2 ghombau tu mgkn geli geleman skit la
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2013 02:59 PM | Show all posts
genchi posted on 10-4-2013 02:41 PM
ahhahaha spek mata itam tuh kunci utama tuk ensem hokeh..  tanpa spek mata itam siapalah ense ...

khenn? spek mata itam tu mesti nampak hensem. padahal nan hado je pun. rakyat marhaen pun camtu. ber-spek mata itam, nampak hensem tapi bila bukak spek...iols larikkk dulu lah..

nori tak perlu bersaing. mmg da tertulis itu jodoh kj. kj pun byk berubah sejak kawin. dulu masa mula2 jadi MP, kj mmg cam budak2. tapi tahun demi tahun, he learned a lot!....semakin matang.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.049141s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list