JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
123
Return to list New
12841
View
56
Reply

[TERENGGANU] Parlimen dan Dun Terengganu[BN menang]

[Copy link]

Author: xpdckelate       Show all posts   Read mode

Post time 9-5-2013 08:06 AM | Show all posts
AceHand posted on 9-5-2013 12:50 AM
Sama jer jugak sebab Mahathir tu dia bukang saja berundur jadi PM tapi berundur terus dari 'a ...

wahh mohtip sgt bncg politik dgn gen mahadir tuh benti pun sbb dah dipaksa2..
mmg dah tak masok politik tp gegeh dok umah d putrajaya.. privasi lagik yuhhh.... bukan sbarangan boleh masok
tepi tasik lagik.... apa kepentingan dia
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 10:19 AM | Show all posts
bila nak lantik MB ni?
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2013 12:06 AM | Show all posts

Hah! Hah! Hah!

genchi posted on 9-5-2013 08:06 AM
wahh mohtip sgt bncg politik dgn gen mahadir tuh benti pun sbb dah dipaksa2..
mmg dah tak ...



Sapa paksa...? GEN ke...? Aku ingat lagi masa dia umum nak berundur tu semer worang terkedu sebab takde sapa sangka pong dia nak umum letak jawatang...

Motif Mahathir maseh boleh duduk 'melepak' Putrajaya pong dijeleskang sedangkang dia bekas Perdana Menteri...? Jasa guru pong tetap kita kenang walaupong dia 'bekas' guru kita... Hapa kepentingang jika kita maseh terus nak bagi hadiah kat guru lelama kita...? It just a 'respect'...

Kalau dedulu worang bertanya hapa yang kita boleh sumbangkang untok negara... Sekarang ni worang sebok plak bertanya hapa negara boleh sumbangkang untok kita... Tapi mungkeng dah cukop baeknya sekiranya kita boleh piker hapa sumbangang yang telah kita curahkang sepanjang hidop kita ni selaing dari kita asyik nampak keburokkang worang laing jah...


Jizzz... Klong! Klong!
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2013 08:38 AM | Show all posts
AceHand posted on 10-5-2013 12:06 AM
Sapa paksa...? GEN ke...? Aku ingat lagi masa dia umum nak berundur tu semer worang terkedu se ...

lohhh bukan ke masa tu dia di suruh letak jawatan sbb dia dah berakar jadik PM... ingat tak kes dia pelok nek pidah nanes2 nek pidah rupenya nanes sbb takot takde bekap psl kes AP dia wakakka... pstu dia tk trus letak jawatan.. dia tunggu2
smpi satu masa dia letak jwtn... gen pun budak lagik time dia letak jwtn tuh.. tp ini la yg gen phm brdsrkan brita tibi 3 suku

papepun kite doakan yg pemimpin kita neh berusehe tuk menyenangkan kita bukan menyenangkan kroni..
mohtip gegeh cite politik dgn gen?
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2013 01:45 AM | Show all posts

Hah! Hah! Hah!

genchi posted on 10-5-2013 08:38 AM
lohhh bukan ke masa tu dia di suruh letak jawatan sbb dia dah berakar jadik PM... ingat tak kes di ...



Kroni...? Tak payah citer bab kroni lar... Politik memana pong sama jer... Kita yang tak 'berpolitik' ni pong kroni jugak... Kalau politik lagi lar...


Jizzz... Klong! Klong!
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2013 08:16 AM | Show all posts
AceHand posted on 16-5-2013 01:45 AM
Kroni...? Tak payah citer bab kroni lar... Politik memana pong sama jer... Kita yang tak 'berp ...

huuuuuu hensap gen seketika.. tp gen cuba sedaya upaya tuk tidak mewujudkan kroni
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2013 11:44 PM | Show all posts

Hmmm...

genchi posted on 16-5-2013 08:16 AM
huuuuuu hensap gen seketika.. tp gen cuba sedaya upaya tuk tidak mewujudkan kroni



Mungkeng kita akang 'cuba' sedaya upaya... Tapi mampukah kita 'tidak memberi peluang' kepada ahli keluarga atau rakan kita sekiranya berpeluang...? Tepok dada tanya selera...


Jizzz... Klong! Klong!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.039119s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list