JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
1629
View
6
Reply

[KELANTAN] punca kelantan kalah

[Copy link]

Author: tuanzek       Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-5-2013 11:48 PM | Show all posts |Read mode
majoriti rakyat kelantan yg menetap di kelantan mmg mahukan perubahan cuma yg duk di luar kelantan je balik pangkah pas..... tul ke?

Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2013 07:28 AM | Show all posts
Entah ... he he he.  Aku bukan orang Kelantan - mana tahu ma.
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2013 08:50 AM | Show all posts
Saya bukan orang Kelantan, jadi pendapat saya mungkin pointless di sini. Tapi ramai kawan2 Kelantan saya yg bekerja di KL ni, balik kg memang pangkah Pas.
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2013 08:54 AM | Show all posts
tak pun...jiran tetangga aku kat KG ,cakap nak pas selamanya..diaorang pun pangkah pas jer.
Kisahnya..ko leh tgk..byk2 negeri..negeri apa yang penuh dgn ceramah,sekolah agama dan lebh byk keagamaan..
Kelantan jer aku rasa tu pun sbb pas...sbb klu nak kata sbb Umno...byk negeri dia perintah,tp tak der satu pun yang dilabel gitu.
Yang nmpk skit..Kedah tu pun jap pas ngentah jap umno ngentah.

Jadi mungkin sbb dh terbiasa dengan kepimpinan 22 tahun tu dibawah naungan pas yang penuh dengan keagamaan & semangat persaudaraan maka mereka lebih senang begitu.itu aku rasa la..namanya buah pendapat.selebihnya wallahulam.ty orang klate sendiri.kekekee..
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2013 09:21 AM | Show all posts
aku suka kelantannn!!! walopun aku bukan org kelantan...
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2013 11:28 AM | Show all posts
sembang ngan anak buah aku org kelantan jap td.
kata dia ramai yg balik kelantan mengundi tapi belot.
aku tanya belot ke sapa?katanya ke BN??
tapi kalau tgkkan kerus parlimen, PRU13 ni mmg nampak BN menang byk kerusi parlimen berbanding PRU12...
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2013 08:20 PM | Show all posts
hujah biasa pencacai- orang kg je sokong BN.. nak tergelak aku.. kelantan tu BN perintah agaknya.. bodoh punya pencacai
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.043141s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list