Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
2877
View
13
Reply

Edgar J. Steele Dedah Pembohongan Yahudi Dalam Holocaust Di Jerman

[Copy link]

Author: WIFEY_KETIAK       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-7-2013 03:38 PM | Show all posts |Read mode

Pembohongan- Kononnya gambar ini menimbulkan kemarahan Yahudi


Walaupun bukti kukuh pengakuan dan permohonan maaf dari Jerman sedekad yang lalu, penyelidik terus mendakwa hampir 6 juta orang Yahudi tidak dibunuh oleh Nazi semasa peristiwa Holocaust.

Dan bukti pembohongan ini diwujudkan lagi oleh penerbit filem Hollywood Steven Spildberg yang berketurunan Yahudi mengeluarkan filem bertajuk Schindler List pada tahun 1993 [Filem ini diharamkan di Malaysia].

Mengapa filem ini dikeluarkan? Buktinya untuk menambahkan kebohongan konspirasi mereka
tentang Holocaust di Jerman dan menyatakan kepada dunia nasib Yahudi ketika itu di Jerman. Sepatutnya mereka marah dengan filem seperti ini, tetapi pelik ia mendapat sambutan luar biasa dan mendapat Anugerah Akedemi. Dan bukti gambar-gambar di atas adalah bukan penghinaan bagi Yahudi, mereka [Yahudi ] marah penyiaran gambar-gambar di atas adalah kerana bimbang tembelang pembohongan mereka semakin pecah.




Filem diharamkan di Malaysia, arahan Steven Spieldburg dan pelakon utama Liam Nelson-Admin sendiri pernah tonton filem ni semasa tu tiada DVD, hanya video tape. Filem ini berjaya meraih Academy Award for Best Picture
Jerman dan negara-negara sekutu Eropah yang lain merancang untuk menyediakan tanah dan menempatkan sebuah negara Yahudi di Palestin [asal bekas tanah jajahan British] sebenarnya.




Dan apakah bukti gambar-gambar [gambar-gambar di atas/bawah] orang-orang Yahudi kurus dan hampir mati ini benar? Peguam Edgar J. Steele [gambar bawah] berkata, Semua orang-orang dalam gambar kurus dan mati itu sebenarnya berlaku di Czech , Poland dan Jerman yang meninggal dunia akibat wabak penyakit Tifus yang berleluasa di kem tersebut. Apabila kebanyakan rakyat Amerika mendengar perkataan kemusnahan, mereka secara automatik berfikir 6 juta orang Yahudi yang dibunuh oleh Nazi Jerman dalam Perang Dunia II.

Tetapi, terdapat ramai orang yang menafikan bahawa pembunuhan terhadap orang-orang Yahudi yang pernah berlaku di Jerman, dan mereka bimbang untuk mengemukakan bukti untuk menyokong tuntutan mereka. Di Eropah hari ini, ia adalah menyalahi undang-undang untuk menafikan Holocaust dan kerajaan tidak sabar-sabar untuk memenjarakan sesiapa sahaja yang berani untuk bercakap apa-apa perkataan itu. Di Amerika, orang-orang masih boleh menyuarakan perbezaan pendapat, tetapi orang-orang Yahudi sedang cuba untuk membuat sesuatu untuk menyalahi undang-undang di sana juga. Jika anda adalah orang yang memikirkan sama sekali, anda perlu bertanya mengapa kontroversi pada masa ini, selepas 60 tahun perang berakhir. Dan, jika anda bertanya, anda harus bersedia untuk mendengar jawapan yang dusta tentang Peristiwa Holocaust itu.



Tahanan wanita di Auschwitz, German

Mengapa kontroversi yang begitu ghairah? Kerana orang-orang Yahudi mendakwa seramai 6 juta orang dibunuh dan mereka tidak mempunyai bukti untuk menyokong dakwaan itu. Walaupun mereka memiliki semua berita utama media, akbar atau televisyen, dan walaupun memiliki syarikat penerbitan buku yang mengajar versi mereka tentang peristiwa itu, masih terdapat ramai yang ingin menyangkal dakwaan mereka. Semua bukti nyata menunjukkan ia tidak berlaku! Apa yang orang-orang Yahudi tidak akan memberitahu anda adalah, pertama sekali Palang Merah hadir pada masa itu di kem-kem penjara di Jerman, termasuk di Auschwitz, dan rekod mereka menunjukkan bahawa tahanan dilayan dengan berperikemanusiaan dan makanan serta mungkin terputus bekalan makanan kerana sekatan oleh tentera darat, tentera laut Amerika dan British itu sendiri. Palang Merah tidak pernah melihat mana-mana dewan gas, tidak juga mereka melihat apa-apa program untuk membunuh tahanan itu. Rekod Palang Merah menunjukkan bahawa Auschwitz mempunyai perpustakaan yang besar disediakan untuk banduan dan pusat rekreasi juga. Hakikatnya adalah kebuk gas/bilik gas yang dipanggil di Auschwitz dibina SELEPAS perang berakhir.

Satu lagi fakta yang saya ingin tunjukkan adalah tidak ada menyebut mana-mana perkara seperti Penghapusan Yahudi sehingga tahun 1955, kira-kira sepuluh tahun selepas perang berakhir. Pada tahun 1945, apabila Jerman telah dikalahkan, kem-kem penjara banyak terdapat tawanan yang kurus dan kelaparan, ramai mati kerana wabak tifus. Mereka digambar kelihatan agak buruk dan orang Jerman kebuluran, tetapi orang-orang Jerman juga kelaparan akibat sekatan bekalan makanan oleh pihak Bersekutu sebenarnya. Dan ia juga adalah benar bahawa kebanyakan mereka yang kurus berdiri di belakang pagar penjara itu bukan orang-orang Yahudi, tetapi rakyat Jerman, Poland dan Czech. Mungkin terdapat beberapa orang-orang Yahudi, tetapi tidak mungkin begitu ramai. Idea Holocaust yang merupakan alternatif orang Yahudi untuk meraih simpati dunia dan ada agenda disebalik itu seperti yang kita ketahui untuk mereka mendapat negara sendiri [Palestin].



Edgar J. Steele

Berikut adalah petikan dari e-mail dari seorang peguam bernama Edgar J. Steele, yang diterbitkan pada 27 Januari 2005 di bawah tajuk Jewdayism. Mr. Steele kadang-kadang memaparkan sebagai penceramah mengenai topik-topik tersebut. Beliau menulis:
[Artikel oleh Edgar J. Steele:] Saya menjawab beberapa panggilan daripada pihak CNN pada hari yang lain. Seseorang telah memberikan mereka nama saya sebagai seseorang yang mereka mungkin mahu menemubual untuk menyediakan pengisian untuk liputan mereka hari ini yang diramal akan terpapar dalam menyokong segala sesuatu tentang bangsa Yahudi. Mereka membincangkan menghantar kamera untuk aksi saya sedang dipaparkan dengan ulasan saya. Jelas sekali, idea itu adalah untuk mendapatkan foil untuk perbuat bodoh biasa, sukar berbicara dan tidak rasional pembenci yang akan dicerca pada kamera. Saya tahu bahawa sentiasa adalah agenda media apabila hamba-hamba yang mendekati saya, tetapi saya bersedia untuk bermain bersama-sama, bagaimanapun, kerana saya mengharapkan dapat memegang saya sendiri dengan sesiapa mengenai perkara-perkara politik yang tidak betul.
Salah seorang daripada mereka bertanya sama ada saya percaya dalam Holocaust. Adakah saya percaya orang-orang Yahudi mati atau adakah saya percaya 6 juta orang Yahudi itu telah dibunuh dgn gas beracun dan dibakar hidup-hidup? Saya menjawab. Yang terakhir ini, katanya. Tidak C itulah sampah yang lengkap, sebagai logik sedikit akan menunjukkan, saya menjawab. Di sini, izinkan saya menerangkan.
Pertimbangkan mengapa Jerman, berjuang dalam peperangan dalam dua bidang, terdesak untuk mendapatkan bekalan bahan api waktu itu dan setiap jenis kelengkapan yang tidak cukup akan mengganggu untuk memuatkan berjuta-juta orang-orang Yahudi ke dalam gerabak kereta api ke kem-kem tahanan. Kem dibina khusus seperti rumah mereka, di mana mereka akan diberi makan, pakaian dan kemudahan lain hanya untuk membunuh mereka?.
[Mustahil di dalam kesibukan dalam pertahanan awam dan dalam satu masa yang sama untuk melakukan Holocaust terhadap Yahudi-Admin.]
Terdapat fakta yang panjang. Saya [Edgar] menambah: Sebagai semua rakan saya suka untuk mengatakan, Mengikut population/bancian di Jerman terdapat 2.4 juta orang Yahudi Selepas perang, 3.8 juta orang Yahudi memohon gantirugi Holocaust. Malangnya, baki 6 juta lagi telah hilang?.
Berdiam diri lagi. (Saya membayangkan beliau tergesa-gesa mengambil nota.) Adakah anda tahu bahawa Perang Dunia II, bukan kali pertama yang orang-orang Yahudi mendakwa 6 juta daripada mereka telah dihapuskan dalam kegilaan pembunuhan itu? Saya bertanya. Tidak C tidak, Perang Dunia I, kata saya. Mereka membuat angka yang tepat, tuntutan yang sama, tetapi mereka mahu kita lupa tentang yang kini. Dan itu bukan kali pertama sama ada mungkin bertanya apa yang begitu ajaib angka 6 juta. Dengan tegas, ia berasal dari Talmud mereka yang mengajar bahawa Mesias [Dajjal] mereka tidak akan datang sehingga 6 juta orang Yahudi telah disembelih.Saya menolak kenyataan yang menunjukkan semasa penduduk Yahudi di Israel adalah kira-kira 6 juta orang dan kemudian bertanya jika dia percaya dalam kitab Talmud yahudi?. Bagaimana anda tahu ini adalah benar? dia bertanya.
Nah, Talmud ada untuk sesiapa sahaja boleh membaca. Selain itu, mereka sentiasa berubah angka di Auschwitz. Pertama, ia adalah 4 juta dibunuh di sana, yang kini telah ditambah lagi dengan 1.5 juta orang. Berdasarkan angka bancian terakhir di Auschwitz kira-kira 140,000 orang Yahudi pada masa itu dalam dokumen yang dikeluarkan berikutan selepas kejatuhan Soviet.)
Maka dia bertanya jika saya mempunyai apa-apa idea yang lain di Auschwitz. Di mana saya bermula? Saya akan mulakan.
Bagi mereka yang tidak biasa dengan kontroversi kemusnahan ini, ia mungkin kelihatan tidak masuk akal bahawa orang Yahudi boleh hanyalah pembohongan. Dan jika anda tidak biasa dengan tulisan-tulisan saya yang lain, anda mungkin tidak tahu bahawa orang-orang Yahudi tidak sebenar-benar bangsa Israel seperti dalam Bible, tetapi mereka sebenarnya bangsa Edom, dinamakan selepas Esau / Edom yang merupakan abang kepada Nabi Yakub / Israel. Orang Edom, di bawah pemimpin mereka iaitu Herod, mengambil alih Judea, Yerusalem dan Bait sebelum Isa dilahirkan. Orang Edom adalah musuh tradisi orang Kristian. Mereka adalah bangsa Edom, bahawa Isa pernah bercakap, dalam Injil John 8:44, apabila Dia memberitahu mereka Tuhan bukan bapa mereka tetapi bapa mereka adalah syaitan dan mereka adalah bangsa pembohong dan sifat semulajadi yang suka pembunuhan.
Tanpa memperincikan sejarah mereka di sini, seperti yang saya telah melakukan dalam pelbagai artikel-artikel yang lain, orang Edom adalah orang-orang Yahudi Ashkenazi dan Yahudi Sephardim yang ada di dunia hari ini, dan orang-orang Kristian bangsa kulit putih Eropah dan Amerika adalah suku  yang hilang sebenar dari berasal dari Israel.
Jadi, ia tidak seharusnya memeranjatkan sesiapa yang di dalam kerajaan Dunia ini di mana Setan adalah tuan sebenar mereka, ia adalah anak-anak syaitan yang menjalankan kuasa dan hak kekuasaan mereka. Pembunuhan orang-orang Yahudi adalah pembohongan berani mereka. Mereka berjaya kerana tuan [syaitan] mereka memberikan kelebihan kepada mereka.
Jesus memberitahu kita untuk tidak membenci musuh-musuh kami dan musuh-musuh kami hanya sebenar adalah orang-orang Yahudi yang berusaha untuk menghancurkan kita. Daging kami tiada apa-apa tetapi semangat kami adalah segala-galanya, sebagai orang Kristian semua tahu.
Ia adalah banyak kami untuk mengikuti Tuhan kita kepada kematian, tanpa tangisan atau aduan seperti domba untuk disembelih. Tetapi, ia bukanlah satu keperluan yang kita menjadi bodoh dan jahil.
Kita boleh tahu siapa mereka yang memakai topi hitam dalam permainan ini, walaupun kita tidak memerangi mereka. Akhirnya, masa akan datang apabila kita Kristian berdiri berani untuk mengikuti Jesus yang datang seperti kuda yang cemerlang di atas kuda putih dengan pedang yang besar. Kemudian kita akan melakukan seperti yang kita diarahkan untuk lakukan [bunuh Yahudi-Yahudi semua].



Kononnya Yahudi marah menggunakan simbol Nazi seperti ini-sebenarnya simbol gerakan Illuminati



6 Juta orang Yahudi dibunuh dan dibakar hidup-hidup? Ada apa dengan angka 6? Angka 6 adalah simbol Iblis dan gerakan Illuminati yang sering dipaparkan oleh keldai2 Hollywood.

Hanya segelintir sahaja orang Amerika dan Inggeris sedar dengan kejahatan orang-orang Yahudi. Mejoritinya mereka hanyut dalam buaian Hollywood yang dihidangkan untuk Amerika [America Dream]. Hanya 5 juta bangsa Yahudi Di Amerika tetapi mereka boleh menguasai 100% dalam Politik Amerika. Terdapat kira-kira 70% kaum Yahudi berkhidmat di White House dari pangkat tertinggi sehinggalah pangkat terendah seperti tukang-tukang masak [tukang masak terdiri dari Rabbi-Rabbi yg bijak menggunakan ilmu sihir kuno] untuk Presiden.



Rabbi sebagai ketua Chef di White House- Pelikkan..? Rabbi biasanya tinggal di kuil [biara] Yahudi.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2013 04:08 PM | Show all posts
yahudi menarik simpati dengan kematian dari wabak tifus tu
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2013 04:13 PM | Show all posts
yahudi yahudi
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2013 04:36 PM | Show all posts
tipu belaka......hampeh
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2013 05:01 PM | Show all posts


teringat cerita ni...
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2013 07:09 PM | Show all posts
zidlan posted on 16-7-2013 04:08 PM
yahudi menarik simpati dengan kematian dari wabak tifus tu

lawa kereta hang.. shomel
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2013 07:48 PM | Show all posts
kat board isu semasa hina yahudi kena potong kredit tapi hina islam tidak apa
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2013 09:30 PM | Show all posts
kalau fikir secara logik,
macam mana ada gambar yahudi kurus kering kat penjara tu kalau nazi bunuh mereka semua dgn sistematik
lagipun masa perang rakyat mereka sendiri kebuluran bekalan makanan kurang

Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2013 07:52 AM | Show all posts
Nah aku tetap percaya pasal Holocaust ni...tapi amat tak setuju Yahudi perguna Holocaust ni nak menindas orang lain....lagipun yang ramai kiok dengan Nazi ni kat Russia bukan dalam Jerman sendiri.

Dan pasal gambar tahanan tu mmg aku setuju, bukan semua tahanan tu Yahudi, ada tahanan politik, ada yang penjenayah biasa, ada gipsi, gay.

Umat Islam sendiri hampir2 ada holocaust sendiri, ingat Bosnia?
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2013 08:30 AM | Show all posts
satu agenda yg geniuss, tp sesuai utk zaman tu je la.... lama2 kantoi la sebab org makin pandai n technology makin canggih
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2013 09:13 AM | Show all posts
AdamBillionaire posted on 16-7-2013 07:09 PM
lawa kereta hang.. shomel

yolah.... nak tumpang sekali ke?

Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2013 01:18 PM | Show all posts
zidlan posted on 17-7-2013 09:13 AM
yolah.... nak tumpang sekali ke?

nak beli insya Allah.. nak buat kereta jalan2.. doakan aku bro..thankz.
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2013 01:30 PM | Show all posts
Mereka ni kalau tak ada pembohongan tak sah
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2013 08:20 AM | Show all posts
Dan satu soalan yang aku tanya : Korang ni percaya yang Holocaust satu pembohongan tapi korang percaya tak kata2 Hitler yang kononnya dia tinggalkan sedikit Yahudi sebab nak tunjuk kejahatan mereka?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.075532s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list