Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
11442
View
11
Reply

dimana boleh dapatkan / beli kain cotton buat cadar bidang 90

[Copy link]

Author: ibuq       Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-9-2013 08:29 PM | Show all posts |Read mode
Salam
sy ingin minta bantuan kawan2  untuk tahu mana kedai yang jual kain cotton bidang 90 untuk bt cadar











Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2013 11:43 PM | Show all posts
kat kl wan tak pernah jumpa kain yg jual khas buat cadar...tp pernah g pekan rabu kat kedah....kat area bank tua ada satu kedai jual cotton bidang 120 utk buat cadar....cantik2...tujuan dtg pon temankan MIL beli brg tak sempat nak g sambar...adik2 ipor plak sumer lelaki...tunggu lama2 nti bising plak...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-9-2013 02:16 PM | Show all posts
Pn wan, maknanya berdepan pasae rabu tu ya. Apa nama kedainya. Tian punya kedai cina ke. Bank maybank ke?
Maaf la banyak bertanya.
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2013 10:51 PM | Show all posts
tgh cari jugak kain cadar...tp area johor.
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2013 05:07 PM | Show all posts
ibuq posted on 3-9-2013 02:16 PM
Pn wan, maknanya berdepan pasae rabu tu ya. Apa nama kedainya. Tian punya kedai cina ke. Bank mayban ...

yg seberang jalan tu...kedai cina rasanya...besar gak kedai kain tu...


Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2013 10:27 AM | Show all posts
rasanye penah nmpak kat jakel.. tgkt atas yg ada juai kain2 langsir/sarung kusyen
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 10:04 PM | Show all posts
Setakat bidang 90inci ada a da jual kat nagoya.. biasa di baring area langsir. Kat tewah pun ada tuhari br beli buat pillow case.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-9-2013 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
glump posted on 17-9-2013 10:04 PM
Setakat bidang 90inci ada a da jual kat nagoya.. biasa di baring area langsir. Kat tewah pun ada tuh ...

dekat teewah banyak ke berapa rm semeter ye
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2013 05:05 PM | Show all posts
kt kamdar pun ada
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2013 09:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau tak silap $12.90 semeter
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2013 12:36 AM | Show all posts
dulu dekat jakel ade banyak pilihan cotton untuk cadar..ade yang ade sulam bunga kecik2 with reasonable price..tp sekarang takde sangat pilihan dah bile pegi haritu...
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2013 01:56 PM | Show all posts
sy beli kat kamdar jalan tar..  

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
1.067018s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list