Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
51470
View
11
Reply

Kedai buat no plat kereta..

[Copy link]

Author: mshoneybee       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-11-2013 09:37 AM | Show all posts |Read mode
Salam..nak tanya kalau ada sape2 tau kedai buat plat kete yg murah dan kualiti pun ok jugaklah dan dia boleh buat cepat siap..kete den plat dh tanggal separuh akibat org yg langgar lari ni,den pun xtau sape yg langgar kete den masa parking..dh mcm kelakar tgk kete den,separuh nombor je ade..nk g jenjalan jauh2 pun dh segan..rase macam pelik,plat no patah sebelah..
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2013 09:55 AM | Show all posts
no plat kete kat mana2 kedai aksesori pun ada...
kebanyakan kedai tayarpun ada jual...
bukan setakat segan dik....kena saman tau..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-11-2013 10:03 AM | Show all posts
zulka posted on 12-11-2013 09:55 AM
no plat kete kat mana2 kedai aksesori pun ada...
kebanyakan kedai tayarpun ada jual...
bukan setak ...

Tulah...rase sgt tak selesa bwk kete nih..kang polis nampak tak pasal2 je kena tahan...alahai...
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2013 10:05 AM | Show all posts
pegila tukar, setakat no plat tak smpai pun 15 minit...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-11-2013 10:39 AM | Show all posts
zulka posted on 12-11-2013 10:05 AM
pegila tukar, setakat no plat tak smpai pun 15 minit...

Karang masa break time den pegi tukar...hodoh betul tgk no plat tu..thanks bro for the advice...maklumlah seumur hidup nilah baru first time tukar no plat..ahahaha..
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2013 11:39 AM | Show all posts
zulka posted on 12-11-2013 10:05 AM
pegila tukar, setakat no plat tak smpai pun 15 minit...

bang zulka kalau teman nak buat no plat yg ade stiker karbon tu salah ke x.. JPJ marah x
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2013 01:54 PM | Show all posts
maleo posted on 12-11-2013 11:39 AM
bang zulka kalau teman nak buat no plat yg ade stiker karbon tu salah ke x.. JPJ marah x

salah..tapi kalau polis lepas je...depa tak kaco..
kalau JPJ tiada mahap bagimu...
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2013 02:10 PM | Show all posts
zulka posted on 12-11-2013 01:54 PM
salah..tapi kalau polis lepas je...depa tak kaco..
kalau JPJ tiada mahap bagimu...

yeke..baru cadang nak buat no plat yg tulisan condong tu..pastu papan dia tampal stiker karbon ade kedai offer murah..

Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2013 02:18 PM | Show all posts
maleo posted on 12-11-2013 02:10 PM
yeke..baru cadang nak buat no plat yg tulisan condong tu..pastu papan dia tampal stiker karbon :lo ...

nak pakai boleh, tapi standby yg stended punya, simpan kat kete..
kalau ada rodblok jpj, cepat2 tukau..
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2013 02:34 PM | Show all posts
zulka posted on 12-11-2013 02:18 PM
nak pakai boleh, tapi standby yg stended punya, simpan kat kete..
kalau ada rodblok jpj, cepat2 t ...

tu pun kalau sempat..JPJ suka buat roadblock kat selekoh la simpang la..belok2 tgk dah melambai2 je dgn bendera
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2013 07:59 AM | Show all posts
Semlm lggr monyet.
Plat kete jatuh kot.
So nk wat baru.
Nk design lain.
Tp tatau laaaa design yg di ampunkan jpj...
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2017 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
plat paling murah ni berapa?
sedar sedar dah jatuh
tapi kedai buka ke jumaat ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.082058s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list