Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
14954
View
183
Reply

di tengah2 hutan ada lah situ,,,cari lah

[Copy link]

Author: Truth.8       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-3-2014 04:02 PM | Show all posts |Read mode
di tengah2 hutan tebal , semak samun .... adalah di situ  ....cari lah....bukan di laut ....di antara garis malaysia dan vitenam (ho chin min)

cari ya..

time post 4ptg...8/3

Last edited by Truth.8 on 8-3-2014 04:03 PM

Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2014 04:54 PM | Show all posts
abende ko merepek ni?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-3-2014 04:59 PM | Show all posts
AbukRokok posted on 8-3-2014 04:54 PM
abende ko merepek ni?

hahahha merepek???nanti keluar lah berita malam ini atau esok....
masa itu lu pikir lah ....merepek ke atau  sebalik nya

masih hidup lagi ke???
tak sure...yg aku nampak dlm 'vision ' hijau2 hutan tebal...itu aja

Last edited by Truth.8 on 8-3-2014 05:17 PM

Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2014 05:07 PM | Show all posts
Kan..ada yg boleh 'nampak'...x salah kalau cuba cari kan...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-3-2014 05:13 PM | Show all posts
alieyrina posted on 8-3-2014 05:07 PM
Kan..ada yg boleh 'nampak'...x salah kalau cuba cari kan...

bila saya tengok berita tv3 pukul 130 tadi....dlm " vision"  saya,  nampak  hutan yg sangat tebal ... di antara garis malaysia dan vietnam ...itu aja...hidup atau mati...cuma Pencipta aja tahu...

saya dah bagi clue...cari lah

Last edited by Truth.8 on 8-3-2014 05:38 PM

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-3-2014 09:57 AM | Show all posts
Truth.8 posted on 8-3-2014 05:13 PM
bila saya tengok berita tv3 pukul 130 tadi....dlm " vision"  saya,  nampak  hutan yg sangat tebal  ...

kesian ...masih cari2.....

ini clue kedua:

jalan masuk....terus ke hutan  yg amat tebal...susah di jejaki melalui udara...






[url=http://my.englishclub.com/xn/detail/2524315omment:601808][/url]

hutan, semak samun ...



Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2014 01:25 PM | Show all posts
Roh mereka sudah semadi di laut. Yg mereka akan temui hanyalah jasad shj.

PS : Nasib baik tak ada orang suruh kamu cari kapal yg hilang itu. Kamu sejenis buta hati - bini sendiri mungkin dicarinya di rumah jiran.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-3-2014 01:54 PM | Show all posts
Kita turut lihat kemungkinan pesawat itu berpatah balik, dalam kes itu, lokasi berbeza mungkin perlu dikenalpasti, katanya dalam sidang media hari ini."Datuk Seri Hishammuddin Hussein.


truth.8  : betul lah...berpatah balik..di lokasi berbeza  ....di situ lah .....cari lah...cepat2
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2014 02:30 PM | Show all posts
attention seeker betul tt ni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-3-2014 03:02 PM | Show all posts
AdamBillionaire posted on 9-3-2014 02:30 PM
attention seeker betul tt ni

bukan attention seeker ...nak bantu malaysia yg tercinta

Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2014 03:33 PM | Show all posts
Truth.8 posted on 9-3-2014 03:02 PM
bukan attention seeker ...nak bantu malaysia yg tercinta

u must contact the authority

Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2014 03:43 PM | Show all posts
bia btul TT...harap nyer ada la yg terbaca ni..
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2014 04:41 PM | Show all posts
masih tgu berita sahih
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-3-2014 04:45 PM | Show all posts
AbukRokok posted on 9-3-2014 03:33 PM
u must contact the authority

tak perlu....nanti dia kata saya ini 'attention seeker"
internet ini luas....biar mereka ke sini utk baca

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-3-2014 04:57 PM | Show all posts
tak ada serpihan atau apa di laut lah...buang masa lah...cari di tengah hutan besor2 dan padat...situ lah
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2014 06:16 PM | Show all posts
Mcm mana kalau salah, vision drpd siapa?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-3-2014 06:52 PM | Show all posts
Dzulqarnain posted on 9-3-2014 06:16 PM
Mcm mana kalau salah, vision drpd siapa?

abis yg saya nampak  (vision) hutan tebal2 selepas saya   tengok berita tv3 isu pasal kapal terbang ini  ...satu permainan ?

Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2014 09:02 PM | Show all posts
sekarang ni semua kaedah kena cuba asal tak syirik..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-3-2014 09:06 PM | Show all posts
cekmek posted on 9-3-2014 09:02 PM
sekarang ni semua kaedah kena cuba asal tak syirik..

aku dpt vision itu syrik ke? heheheh oh muslims oh muslims...pikir lah
Pencipta akan memberi pada mereka yg  yakin

cuma aku belum berdoa lagi supaya mereka boleh di cari...
mungkin malam ini atau esok akan saya berdoa supaya Pencipta akan menuaikan doa saya nanti...yg di cari di jumpa...
Last edited by Truth.8 on 9-3-2014 09:13 PM

Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2014 09:44 PM | Show all posts
Truth.8 posted on 9-3-2014 09:06 PM
aku dpt vision itu syrik ke? heheheh oh muslims oh muslims...pikir lah
Pencipta akan memberi pad ...

ada aku cakap cara ko guna syirik?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.093255s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list