JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
48746
View
234
Reply

MEMANAH WARISAN / SUNNAH MEMANAH / MEMANAH TRADISIONAL (MALAY ARCHERY)

[Copy link]

Author: HangPC2       Show all posts   Read mode

Post time 21-5-2014 08:11 AM | Show all posts
alinone78 posted on 20-5-2014 01:59 AM
3 minit j?
Mau kena pelangkung tau!!!!!



melayan komen dia tu... patut ignore je
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2014 08:12 AM | Show all posts
Orange1 posted on 21-5-2014 07:01 AM
Walaupun topic perbincangan psl memanah tp skop perbincangan blh diperluaskan lg. Mmglah thread ni b ...



perlu ke nk berkxtx bagai kak ooii?
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2014 11:26 AM | Show all posts
yipun_78 posted on 21-5-2014 08:12 AM
perlu ke nk berkxtx bagai kak ooii?

Ok hakak yip, lain kali sebut scientific name gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2014 11:30 AM | Show all posts
Orange1 posted on 21-5-2014 11:26 AM
Ok hakak yip, lain kali sebut scientific name gitu.

kat CI sebut batang pensel aja la kak oi.... sume org paham
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2014 11:31 AM | Show all posts
atira posted on 21-5-2014 11:30 AM
kat CI sebut batang pensel aja la kak oi.... sume org paham

Ok noted.
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2014 12:08 PM | Show all posts
Orange1 posted on 21-5-2014 11:31 AM
Ok noted.



terima kasih kerana memahami aaahhh tu Tira dah bagi
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2014 12:15 PM | Show all posts
yipun_78 posted on 21-5-2014 12:08 PM
terima kasih kerana memahami aaahhh  tu Tira dah bagi

Sama, jasamu dikenang tira.
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2014 12:18 PM | Show all posts






Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2014 12:26 PM | Show all posts
Reinkarnasi Parameswara ...... Wong Kito ....
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2014 12:38 PM | Show all posts
JantanLombok posted on 21-5-2014 12:26 PM
Reinkarnasi Parameswara ...... Wong Kito ....

Skrg yg ni pun korang naik claim?? Atlantis korang tak nak claim sekali ke?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-5-2014 04:17 PM | Show all posts
Orange1 posted on 21-5-2014 05:31 AM
Ooo gitu, dia upgrade skit, sesuai dgn kemajuan.

Dengar Cerita Pak Cik Kopiah memang Hobi dia memanah Anjing
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-5-2014 08:19 PM | Show all posts
MOONGOD posted on 20-5-2014 10:42 AM
Auk minat betul dengan baju tradisi melayu ni. Tapi kenapa orang melayu tak mau pakai hari hari maca ...

kononya tak moden katanya
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2014 05:53 AM | Show all posts
pemanah paling hebat ialah pemanah bangsa mongol
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2014 06:12 AM | Show all posts
Orange1 posted on 20-5-2014 01:49 AM
Ntah aku pun tak phm lelaki melayu ni kxtxyy kecik jah sibuk nak kawin 4, siksa anak dara org jah. ...

ni la kerje betina sundal limau ni.... mencarut ke hulu ke hilir.. agak2nya dah berapa kali kena madu... tara marua punya betina..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2014 06:52 AM | Show all posts
cecari posted on 24-5-2014 06:12 AM
ni la kerje betina sundal limau ni.... mencarut ke hulu ke hilir.. agak2nya dah berapa kali kena m ...

Hehehe lobai ko sibuk jaga hal bini org tu buat apa jaga maruah bini ko sudah, pastikan tudung cecah tumit.

pssttt: tak pegi buat usrah kat bod gossip ke hari ni? Last edited by Orange1 on 24-5-2014 06:54 AM

Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2014 09:16 AM | Show all posts
Orange1 posted on 24-5-2014 06:52 AM
Hehehe lobai ko sibuk jaga hal bini org tu buat apa jaga maruah bini ko sudah, pastikan tudung cec ...

limau sundal forum . pelucah tara malu punya worang. bini sapa la ni.... laki dia dayus ka apa dok biaq bini jatuhkan maruah di forum?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-5-2014 09:55 AM | Show all posts
Edited by HangPC2 at 29-10-2017 10:08 AM

The 7th World Horseback Archery Championship, Sokcho South Korea (2011)



http://www.whaf.net









Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-5-2014 10:34 AM | Show all posts
Edited by HangPC2 at 29-10-2017 10:12 AM

The 8th World Horseback Archery Championship, Sokcho South Korea (2012)



http://www.whaf.net









Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2014 11:01 AM | Show all posts
cecari posted on 24-5-2014 09:16 AM
limau sundal forum . pelucah tara malu punya worang. bini sapa la ni.... laki dia dayus ka apa dok ...

Lobai, aku nak melucah ke (klu sentuh psl benda mcm tu dianggap melucah dlm kepala otak lobai ko tu) aku nak tido dgn jantan sekalipun aku punya sukalah. Lagi satu ko nak hina ko hina aku sorg dah lah, takyah ko nak burukkan bf aku sekali sbb ko tak kenal dia susah nak mintak maaf.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2014 11:39 AM | Show all posts
Orange1 posted on 24-5-2014 11:01 AM
Lobai, aku nak melucah ke (klu sentuh psl benda mcm tu dianggap melucah dlm kepala otak lobai ko t ...

kesian.. jadi dayus habis sapa yg jadi suami dia nanti. menghina diri sendiri di forum. sangat bongok.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2014 01:12 PM | Show all posts
cecari posted on 24-5-2014 11:39 AM
kesian.. jadi dayus habis sapa yg jadi suami dia nanti. menghina diri sendiri di forum. sangat bon ...

Lebih baik le dr dpt lobai low class mcm ko kepala otak korap sampai ke mesir asyik
pikir pasal zakar je keras sepanjang masa or bila nak je kat sorga nantii pun boleh jadi topic utk geng2 lobai korang berbincangkan. Sapalah pompuan2 yg sanggup jadi bini lobai2 mcm korg ni.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2014 01:15 PM | Show all posts
HangPC2 posted on 24-5-2014 09:55 AM

Cantik piccas terima kasih!
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2014 01:17 PM | Show all posts
Orange1 posted on 20-5-2014 01:49 AM
Ntah aku pun tak phm lelaki melayu ni kxtxyy kecik jah sibuk nak kawin 4, siksa anak dara org jah. ...

tahniah.....syabas.....ada takajut x?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2014 01:19 PM | Show all posts
kakikuDibibirmu posted on 21-5-2014 05:05 AM
kalau batang zakar panjang seinci, faraj yang dalam jangan diduga

errrr syabas....
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2014 01:23 PM | Show all posts
razhar posted on 24-5-2014 01:17 PM
tahniah.....syabas.....ada takajut x?

Tahniah utk apa tu razhar? N takajut tentang apa tu tu?

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.043194s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list