Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
35501
View
2780
Reply

BorAK SmBil MengaIT @ SKAC

 Close [Copy link]

Author: genchi       Show all posts   Read mode

Post time 9-9-2014 01:19 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:18 PM
n baru lepas belek2 thread2 lama n..
nick abg joe mmg @Joe^Duan ..
harap2 kali ni bleh la...{:1_ ...

hah melekat plk kali ni N
hrp2 joe ada termsk ler porem ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:20 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:18 PM
da lekat da akak ana.. yg pes tadik x lekat kan?..

yg N tagged memula x lekat
yg akak wat lak huruf J tu huruf kecik pun sama x lekat

Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:21 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:18 PM
da lekat da akak ana.. yg pes tadik x lekat kan?..
btl.. n pown sama skang ni.. mmg kehidupan n setiap hari celik2 mata je.. ayat kursi la yg n baca..
sampai la mlm hingga mata n tertutup ntuk tdo..
mmg mama x bagi n lupakan ayat kursi..
sb ntuk pendinding.. ustaz yg rawat n pown kata..
mmg mula2 kita baca.. kita x rasa apa ttg ayat tu..
tp benda tu sbnarnya takut.. lama2 dia akan terbakar juga..
n bila takut sgt2.. n akan baca je ayat kursi byk2..
dan sampai skang ni tdo bertemankan cd rukyah..
cik tembam pun sekrg klu nak tido akan suh akak mutekan sore kat tv
sbb dia baca ayat qursi jugak
dia tu dugaannya lg besar dr akak
dgn benda tu kacau dia jdkan dia makin panas baran
pastu kuat melawan dan tengking kita balik
makin kuat dia lawan dgn mengaji dan wat solat semua makin kuat dia kena kacau

Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:22 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:18 PM
da lekat da akak ana.. yg pes tadik x lekat kan?..
tula.. sumer org baru je kowt..
ermm.. ntah la.. tp rumah tu byk sungguh kenangan n kat situ..
yup semua org baru tu yg akak mls nak singgah sana
kenangan tu yg kita selalu kenangkan N

Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:22 PM | Show all posts
fatehana posted on 9-9-2014 01:15 PM
noti tgh sikit mmg ler senang
ni cam akak ni dah ler sana sini akak meroyan

rindu lak zaman n moyan ke sana ke sini..
tape la.. mungkin ada hikmah di sebalik nya..
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:23 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:18 PM
da lekat da akak ana.. yg pes tadik x lekat kan?..
owh.. akak ana da moyang eh?..
hehe.. tape la moyang vogue dan gojes.
taw xper

akak msh vogu dan gojes taw

hah N ada
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:24 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:22 PM
rindu lak zaman n moyan ke sana ke sini..
tape la.. mungkin ada hikmah di sebalik nya..{ ...

xper pelan2 dulu kat sini
nnt bila dah reda rs dihati
leh kuar dr kubu ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:25 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:22 PM
rindu lak zaman n moyan ke sana ke sini..
tape la.. mungkin ada hikmah di sebalik nya..{ ...
taleh jugatss.. mana bleh ank sedara melawan macit nya
nnt akak ckp kat annia mcmnie

"macit n dah expired taw bila annia dah meningkat remaja"
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:26 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:22 PM
rindu lak zaman n moyan ke sana ke sini..
tape la.. mungkin ada hikmah di sebalik nya..{ ...
hari mesia minggu dpn ari selasa..
tp buka ke spa akak ana?

kat tempat akak ni SPA dia bukak bila public holiday N
ms tuelah diaorg nak wat duit benornya

Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:27 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:22 PM
rindu lak zaman n moyan ke sana ke sini..
tape la.. mungkin ada hikmah di sebalik nya..{ ...
minggu ni pown bizi sgt?..
kene outstation lagik ke?..
hr jumaat ni akak nak gie Ipoh lg
akak naik ETS balik nnt tawakal aje nak naik bas


Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:29 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:22 PM
rindu lak zaman n moyan ke sana ke sini..
tape la.. mungkin ada hikmah di sebalik nya..{ ...
tu la.. nasib setiap org tu x sama..
kena byk2 berdoa supaya asben dia diberikan hidayah..
teruk gak kalo dpt somi yg mcm tu kan?..
sb perkahwinan tu ntuk menyenangkan..
bkn ntuk menyusahkan..

yup betul tu apa N kata
tp dah nasib kawan akak maka dia pun kenalah hadap laki ngeng dia tu
sbb tu dia selalu kata kat akak
kdg lbh senang mcm akak dah xde suami
at least mmg dah sah2 single mom
ni ada somi serupa xde mmg wat sakit kepala

Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:30 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:18 PM
da lekat da akak ana.. yg pes tadik x lekat kan?..

oooo eksyen ek



Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:32 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:18 PM
da lekat da akak ana.. yg pes tadik x lekat kan?..
owh.. x abes lagik kes tu?..
satu2 kes tu biasa mengambil masa bape lama selalunya ntuk selesai akak ana?.
patut ikut sistem sekrg x smp 6 bulan
tp sbb loyer yg satu pihak tu lembab so lambat ler kes ni habis
tp tarikh utk bicara penuh dah tetap awal bulan november nnt

Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:32 PM | Show all posts
fatehana posted on 9-9-2014 01:18 PM
kartun mmg xseram sbb citer tu kan cam lawak jugak

tu la.. kalo seram.. mmg la n x tgk..

skang ni ada kartun ape lagik akak ana?..
da lama n x tgk wayang ni..
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:33 PM | Show all posts
fatehana posted on 9-9-2014 01:19 PM
hah melekat plk kali ni N
hrp2 joe ada termsk ler porem ni

tu la..n pown sama.. harap2 abg joe masuk la kat sini..
da lama x borak dgn abg joe  kan?..
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:33 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:22 PM
rindu lak zaman n moyan ke sana ke sini..
tape la.. mungkin ada hikmah di sebalik nya..{ ...
haa.. tu yg n dgr kat radio tu..
kempen fit tu la..
uish.. besh tu akak ana.. gi arr join sekali..
kwn n kata nmpak khairy kat airport.. ensem kata nya.
x kowser nak join
akak ada aktibiti akak sendiri iaitu menganyam daun ketupat
bab KJ ensem tu bg akak depends pd maat kot
akak bukan nak kata apa ler kan
sbb akak dha pernah jumpa dia sendiri ms kat solaris duta tahun lps
since akak suka yg muka cam cina2/jepun so yg cam KJ tu akak xminat
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:34 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:32 PM
tu la.. kalo seram.. mmg la n x tgk..

skang ni ada kartun ape lagik akak ana?..

sejak abudin mls nak bukak buku makanya akak x bawak anak2 gie tgk wayang
x tgk wayang pun tu kat TV hr2 dia ngadap
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:35 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:33 PM
tu la..n pown sama.. harap2 abg joe masuk la kat sini..
da lama x borak dgn abg joe  kan?..

last borak bila ek
bulan mei ke atau b4 tt lg
lps tu klu ada apa2 dia pm aje

Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:35 PM | Show all posts
fatehana posted on 9-9-2014 01:20 PM
yg N tagged memula x lekat
yg akak wat lak huruf J tu huruf kecik pun sama x lekat

tula.. tp cam xde yg salah kan akak ana?..
tp kdg2 cari ni yg prob..
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2014 01:35 PM | Show all posts
anniez08 posted on 9-9-2014 01:33 PM
tu la..n pown sama.. harap2 abg joe masuk la kat sini..
da lama x borak dgn abg joe  kan?..
da page 101 da ni...
moyan je la seketika sementara tunggu umah baru di buka
xper genchi x sezalim limi yg asyik ugut kita jer
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.083648s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list