Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
30682
View
2745
Reply

BoraK - boRAK BerJELujur @ SKAC

 Close [Copy link]

Author: genchi       Show all posts   Read mode

Post time 14-10-2014 11:31 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
kalo blaja dgn ank2 sedara dulu boleh ke?..
x pasal2 nantik n kena bebel dgn mak ayah dorg.
klu ayah anak2 sedara N tu xdelah bebel kot
tp klu mak2 diaorg haruslah N kena bebel plus diluku2 sekali
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:31 AM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:03 AM
yuhuuu tan
last weekend akak x kemana pun
sabtu lps antar anak dara ke U dia

tan ahad lepas anak bujang lawan bola kak
seharian tan dok kt padang
nasi baik tak hitam legam
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:32 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
a'ah.. org sibuk tdo di ari minggu.. kitorg lak sibuk menggodam sampai rentung..
nk buat umah malas lak masa tu
sama gak kat sini terbabas smp page 112 tu
klu limi mahu dia cantas tanpa sebrg ayat lg
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:32 AM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:05 AM
yup tan
kena bunga yg kecik dan warna kena gelap
klu cam striking kurang sesuai

mcm tan klu kurus blh la pki bunga2 besa skt kan kak
aritu tan beli design yg berkaki taw
corak rumah
1 lg tan suke corak eifel tower tp yg berkaki

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:34 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
iya la.. sifat manusia mmg mcm tu..
fitrah kita kan?.. ada masa lalai.. ada masa kita tersedar dan tersentak bila di kejut kan.
yup indeed true N
sbb tu akak selalu igt apa pesanan arwah tok akak
bukan senang nak jd manusia yg partly sempurna ni
sbb nak sempurna x mungkin
tp klu dpt jd sebhg pun dah cukup baik

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:35 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
nk kata tamo banak.. nantik Allah murka..
sb sifat manusia mmg kena banak .. ntuk membiak kan keturunan
di muka bumi ini..
dulu ms akak br banak abudin utk 2nd time bersalin kan
akak pernah kaat kat Dr yg sambut kelahiran yg akak xnak banak normal lg
terus kena marah N
sbb Dr kata banak operate lg susah nak jaga
walau banak normal ni rs sakit bagai tp cepat pulih
tup2 setahun lps tu akak ngandungkan plk cik tembam
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:36 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
dia manja.. sb dia byk kakak dan abg2 yg manja kan dia..
nantik mesti dia jadik somi kesygn isteri nya tu..
yg akak dgn abg2 serta adik2 pompuan takuti
dia dpt bini queen control
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:37 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
terima je la abg akak ana yg kijam tu..
akak ana nantik wat plak kat adik2 akak ana..
bls dendam kata kat dorg.
haippp jgn samakan akak dgn abg akak yg kijam itu
walau akak selalu buli adik2 akak tp still ada batasnya
x sama cam abg akak yg hampeh tu
sama jer dgn adik2 lelaki dia
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:38 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
n penah mkn eskerim vanilla masa tekak n sakit ritu..
bertambah tonsil jadik nya tau.
laaa iya ke N
akak igt klu mam sekerim vanilla tu ok sikit compared yg flavor lain
agaknay lain tekak lain penerimaannya

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:39 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
sib baik dorg x balas balik kekuku besian akak ana tu.
mana daiorg berani nak lawan kakak dia yg ini
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:40 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
owh.. akak ana balik semalam pown sangkut gak uper nya?..
n ingatkan okay je waktu kul 4 tu..
jalan kat KL/putrajaya/shah alam dan semua lebuh rayanya N oiiii
mana leh dijangka
kdg akak sendiri pelik diaorg yg asyik kat jalan raya ni x gie kijer ke apa
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:42 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
kitorg ritu ingatkan org kurier..
sekali kasik masuk uper2nya dorg terus masuk kat bilik2 kata jual barang
pastu dia amek handphone sorg2 yg ada kat atas meja..
sib baik n punya handphone simpan dlm drawer masa tu..
teruk tau.. dia menyamar jadi org kurier...
dulu kat firm lama camtuelah N
ada org menyamar
selamba jer msk opis pastu rembat laptop ex bos dgn handbang dia sekali
sekali msk balik ms lps lunch tgk byk brg yg hilang
yg tu silap sendiri
sbb pintu xde proper kunci

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:43 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
ala.. kesian nya.. rugi btl kehidupan mcm tu..
dia da mensia2kan kehidupan dia..
Allah da bagi dia mcm2.. tp itu la dugaan dia sbnr nya..
ms kenal dia tu mmg x sangka mulanya
lps dah byk kali terjumpa gie minum sesama mmg terkejut dia wat pengakuan berani mati
arwah suami akak pun kenal dia
ms akak bg taw yg akak dah kawen dan ada anak dia x caya
lps dah kenal family akak
br dia kata dia nak kan akak utk guide dia kembali ke pangkal jln
tp mana mungkin N sbb akak ni ms tu bini org
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:46 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
tu la.. minik tua dia x tau tu.. dia ingat kan mesti somi dia da okay da..
nk okay ape nya.. sb dgn yg no. 2 tu.. dia ada ank lelaki..
yg dgn minik tua dua2 nya ank pompuan..
bagi org cina.. ank laki kan penyambung warisan dorg..
bukan China jer anggap camtu N
india dan melayu pun sama
klu ada anak lelaki br ler legasi keluarga dpt diteruskan
bila ada anak pompuan jer nnt akan stop ler baka tu
hah ni pemahaman semua kaum taw
yg org melayu islam xtaw
lelaki ni klu dpt yg bgs patutnya leh jd imam dan penjaga pd ahli keluarga
bukan sbb nakkan nama si bpk tu drop camtu jer
nampak benor bljr x abes


Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:46 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
9 taun da umo dia.. mmg mcm bertih jagung pown..
pop corn...
laaa sebaya cik tembam rupanya
hah bgslah tu
leh geng dgn cik tembam nnt
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:48 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
lorr.. patut la.. akak ana bank bergerak dorg uper nya..
hah yealah si pak su yg kedekut tu kan manjang ker hulur tgn mintak duit kat akak
atau kat kakak2 dia yg lg dua org tu
mmh nan harom ler klu dia tetiba nak banjer kitaorg ni N
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:49 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..

org lain buh sikit2 pun xper kan N
janji kita berdua leh hanguskan rumah ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:50 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
owh.. ayah akak ana pown cekgu gak ke?.
sebelum ayah akak jd pegawai pendidikan dia mmg sorg Guru
tp anak2 dia xdelah msk sekolah dia ajar tu sbb ms tu dia ajar sek menengah
dan cam abg2 akak kat sek rendah
dia jd pegawai tu ms akak msh kat sekolah rendah lg
x bestnya sbb bila dah jd pegawai semua cikgu kenal dia
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:51 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
mmg akak ana..
tp kita mmg kena baca gak..
xkan nk skip lak..
ilmu kita pown kurang sbnr nya..
mlm td akak dok ngadap cik tembam dgn hafazan dia
sudahnya akak ikut plk apa yg dihafaznya tue
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:52 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
da ari2 n di sogok kan dgn cite2 korea.. terpaksa la n nengok nya.
banyak ler disogok
klu xnak tgk gie ler baca novel
alasan aje tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.089946s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list