Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
30764
View
2745
Reply

BoraK - boRAK BerJELujur @ SKAC

 Close [Copy link]

Author: genchi       Show all posts   Read mode

Post time 14-10-2014 01:36 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:04 AM
nasib baik msh leh kawal jari akak ni dr mencarut N
mmg semlm tu akak rs amarah akak dah smp ke k ...

hehe.. sib baik jari akak ana  bertapis..
xpe.. sabar je la dgn kerenah2 org ni..

ni n wat ritu..



Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 01:39 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:07 AM
apa ke kebangangan org yg marah dia tu
kan ke dia dah mintak izin nak msk dulu
lain ler klu dia  ...

a'ah.. tula.. biasa la bila org mkn ubat ni
dorg mmg x tahan nk ke toilet kan?.
bkn dorg sesajer pown.. kdg org ni mmg x bertimbang rasa gak..
tp sian dia. sb dia mmg nmpak normal dan sihat cam org biasa.
org xtau sbnr nya dia sakit..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 01:41 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:09 AM
dah lama gak kucen x msk umah borak N
kat LMH mmg dia xde pun
yg ada tu yg kat mana pun N nampak ...

tu la.. mmg da lama btl x nmpak dia..
n agak mmg dia btl2 bizi kowt..
kat fb plak.. n jarang masuk fb skang ni..
xtau la.. tp rasa nya dia mmg ada kat fb kan akak ana?..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 01:42 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:09 AM
org kat Ci kata tu emak yg terlebih sygkan laki br tanpa pikirkan anak2

tapi kan ada tau emak yg camtu..
sb ada jiran kat kawasan perumahan n pown sama gak..
sian gak ank2 terabai.. tp ank pown 2 org je tu..
bkn ramai..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 01:44 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:11 AM
mak aihhh tgk citer kuriya tp bhs melayu, ada feel ke
akak yg tgk anime kat animax pun  ...

a'ah.. mmg n guna bahasa melayu..
tp bila n rasa nk guna bahasa korea  alih jap..
tp keseluruhan nya mmg n tgk guna bahasa melayu..
pastu kan sore2 yg di gunakan tu.. sumer nya sama je
kdg mmg x real.. tp sb mls nk membaca la tu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 01:47 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:12 AM
tu yg akak mls nak ke curve dgn ikea bagai tu
lama gak x gie sbb mls nak tempuh jammed pergi blk
...

mmg pown kalo dari umah n pown sama..
tp n selalu pegi waktu pagi..
kul 9.30 atau kul 10 mmg da ada kat sana da..
ari ahad ritu n gi tesco situ.. sb pagi jln okay la
x jem pown.. parking pown byk..
n beli 2 pasang setokin belang2..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 01:48 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:13 AM
dia xleh nak tanya org lain N sbb yg dia nak tanya tu mmg bidang akak
still akak mls nak layan  ...

owh.. patut la..
kata dgn dia.. nak tanya.. bayo dulu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 01:51 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:15 AM
hr ahad hr tu akak wat nasi ayam
so akak buat ler sos cili dia tu tanpa buh cili padi
dan hasiln ...

akak ana wat nasi ayam ari ahad ritu?..
n pown mkn nasi ayam kat chicken rice kat bawah tesco tu..
sb kat umah n xde air masa tu..

nasi ayam kena la pedas skit cili dia akak ana..
kalo x pedas.. letak cili sos je x sedap kan?..
x rasa kesedapan dia tu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 01:52 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:18 AM
yup org melayu N oiiii
bukan makin shantek taw
tegang semcm

tu la.. bengkak muka dorg lain kan?..
tp mmg n tgk org yg pakai botox ni
muka dia bengkak semacam..
tegang pown sb bengkak kowt..
tgk muka rosnah mat aris tu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 01:54 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 11:19 AM
ehhh yea ke N suka yg no 3 jer
bukan N sekrg pun dah suka membebel gak

manade suka membebel.. sesikit je kowt..
tu n prektis je..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 01:56 PM | Show all posts
cepat nya nk kul 2 da..
kena smbung keje balik..
nantik n reply akak ana lagik taww..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 02:10 PM | Show all posts
anniez08 posted on 14-10-2014 01:36 PM
hehe.. sib baik jari akak ana  bertapis..
xpe.. sabar je la dgn kerenah2 org ni..

mmg semlm terlalu mrh sgt but still ada akal utk pikir baik buruk klu dah terlepas kata tu N

ni lak akak br buat

banner kame.jpg

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 02:11 PM | Show all posts
anniez08 posted on 14-10-2014 01:39 PM
a'ah.. tula.. biasa la bila org mkn ubat ni
dorg mmg x tahan nk ke toilet kan?.
bkn dorg sesajer ...

sama kes cam akak ngandung dulu ler N
org x taw akak tgh peknan 9 bulan dan tgh sarat sbb perut akak x nampak
mmg kecik cam org x ngandung jer
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 02:12 PM | Show all posts
anniez08 posted on 14-10-2014 01:41 PM
tu la.. mmg da lama btl x nmpak dia..
n agak mmg dia btl2 bizi kowt..
kat fb plak.. n jarang mas ...

kucen mmg selalu on FB sbb kijer dia tu ada sangkut paut dgn FB
tp akak jrg tegur dia klu dia x wat status N
cuma mmg dia kata lately ni bizi
tu yg nak jenguk porem pun cam xde ms

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 02:12 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 12:41 PM
akak klu jd cam tan tunggu beriya nnt akak lak stress
sbb anak akak tu bkn pandai sgt sepak bola
...

hah means diaorg mmg pandai main la kak
anak jiran tan kan kapten team anak tan tu
asal lps keluar padang je mesti nanges
sib baik la aku bukan mak budak tu
stresss hocay penonton tgk player asek nanges
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 02:13 PM | Show all posts
anniez08 posted on 14-10-2014 01:42 PM
tapi kan ada tau emak yg camtu..
sb ada jiran kat kawasan perumahan n pown sama gak..
sian gak a ...

mak aihh anak x ramai tp xleh nak jaga elok2 ke
cam kat tempat akak ni ada satu family tu
mak pak berniaga belah ptg tp yg akak pelik naper anak dia yg sebaya cik tembam x gie sekolah
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 02:14 PM | Show all posts
fatehana posted on 14-10-2014 12:42 PM
kelakar plk komen kawan2 tan tu
tp mmg ada tan oiii
bukan ta ...

serik da tan nak beli bunga2
alas tilam pn corak bunga
tamo la kenangan pahit tul ms pki baju tu
trs jadik hiasan je dlm lemari

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 02:14 PM | Show all posts
anniez08 posted on 14-10-2014 01:44 PM
a'ah.. mmg n guna bahasa melayu..
tp bila n rasa nk guna bahasa korea  alih jap..
tp keseluruh ...

mmg ler klu alih bhs tu x best N oi
bak kata cik tembam dgn abudin xde feel hokeh
mmg prh tul N ni sbb mls sesgt
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 02:16 PM | Show all posts
anniez08 posted on 14-10-2014 01:47 PM
mmg pown kalo dari umah n pown sama..
tp n selalu pegi waktu pagi..
kul 9.30 atau kul 10 mmg da  ...

bkn n klu gie tesco ayau d curve bagai tu dgn kakak N ke
pastu mana ada N drive pun
cakap byk tul macit N nie
N nak kawan dgn kuda belang tuke
atau nak jd tempat org melintas
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 02:16 PM | Show all posts
anniez08 posted on 14-10-2014 01:48 PM
owh.. patut la..
kata dgn dia.. nak tanya.. bayo dulu..

klu akak wat camtu kan N
konpem satu porem CARI dia jaja nama akak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.090189s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list