Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
30962
View
2745
Reply

BoraK - boRAK BerJELujur @ SKAC

 Close [Copy link]

Author: genchi       Show all posts   Read mode

Post time 14-10-2014 11:05 AM | Show all posts
intan_smsb posted on 13-10-2014 04:45 PM
semua rs x selesa
leher sengal2 ni
rs cm nk demam pn ade
klu berisi bese org rekemen cr corak yg kecil2 kan kak
yup tan
kena bunga yg kecik dan warna kena gelap
klu cam striking kurang sesuai
lg satu xleh jalur2 sbb mmg konpem nampak bagak sgt

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:07 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 11:06 PM
iye la.. sb dorg tamo ada yg berjangkit dgn org lain kowt..
tu la.. ada sekali tu dia gi nk gi toilet kat luar la masa jln2..
dia kan mkn ubat.. bila mkn ubat mmg x tahan kalo nk gi toilet..
dia masuk toilet.. masa tu ada org.. pastu dia mintak la kebenaran kat dorg nk masuk
tp dorg x kasik.. pastu dia gi guna kan kat tmpat yg ntuk org mandi ke camtu la..
sb x tahan.. sekali ada org kat situ yg tengah menunggu tu marah dia..
org tu ckp.. muda2 lagi tapi kurg ajar.. itu pun xleh tunggu..
kesian gak kat dia.. sb dia da ckp.. dia mmg x tahan.. tp dorg tu mana la paham kan..
dorg ingat dia saje2 je.. sb mmg luaran dia nmpak sihat.. mcm org normal kita ni..
apa ke kebangangan org yg marah dia tu
kan ke dia dah mintak izin nak msk dulu
lain ler klu dia main redah
bila org dah berbudi bhs diaorg ni lak yg lupa camner nak berbudi bhs kat org lain
kesian kat kazen N tu
akak phm bila dah x tahan tu camner rsnya
bukan dia xleh tahan kan tp dah dia x sihat nak wat camner
ikutkan hati akak yg geram mahu jer akak sumpah manusia xde otak tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:09 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 11:06 PM
iye la.. sb dorg tamo ada yg berjangkit dgn org lain kowt..
dia mmg selalu bizi kan?.. sb byk perayaan dan smbutan skang ni..
tu la.. n xnmpak dia pown da skang ni.. kat lmh dia ada masuk x?..
dah lama gak kucen x msk umah borak N
kat LMH mmg dia xde pun
yg ada tu yg kat mana pun N nampak diaorg
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:09 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
tu mak yg x waras kowt tu..
jarang sekali mak cam tu kan?..
lebihkan suami baru dari ank2 sndiri..
org kat Ci kata tu emak yg terlebih sygkan laki br tanpa pikirkan anak2
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:11 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 11:06 PM
iye la.. sb dorg tamo ada yg berjangkit dgn org lain kowt..
abes tu.. da n tgk cite korea.. tp bahasa dia guna bahasa melayu..
kan kat cenel 393 tu mmg guna bahasa melayu..
gara2 mls nk baca subtitle.. tu yg biarkan je bahasa melayu tu..
mak aihhh tgk citer kuriya tp bhs melayu, ada feel ke
akak yg tgk anime kat animax pun kena guna bhs jepun
tu bila cik tembam tgk citer hagemaru kat ch 611
time hagemaru ada nyanyi
konpem dia tukar bhs jepun
sbb lg best bila dgr
ni N tgk citer kuriya tp guna bm
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:12 AM | Show all posts
intan_smsb posted on 14-10-2014 09:40 AM
tan mengantuk sangat arini
ade kesan jgk ye kt area bangi
area rmh tan pun jem kak
klu area ikano tu blh tahan lg
lajak skt ke depan mrt projek je
tu yg akak mls nak ke curve dgn ikea bagai tu
lama gak x gie sbb mls nak tempuh jammed pergi blk
kat bangi ni klu nak mengahal ke UKM mmg konpem jammed bila waktu puncak
hr sabtu pun leh jammed hokeh
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:13 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 11:06 PM
iye la.. sb dorg tamo ada yg berjangkit dgn org lain kowt..
owh.. dia nk minta tolong ajar uper nya..
iye la.. suka ati org la kan.. nk ajar ke tidak..
hak memasing kan?.. lantak je la dia akak ana..
suh dia tanya org len lak..
dia xleh nak tanya org lain N sbb yg dia nak tanya tu mmg bidang akak
still akak mls nak layan
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:15 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 11:06 PM
iye la.. sb dorg tamo ada yg berjangkit dgn org lain kowt..
kdg x pedas mmg x rasa kan?..
n pown skang ni da kena mkn yg pedas2 skit..
kalo dulu n x suka pedas.. skang ni mesti nk pedas skit.
tp xde la pedas sgt.. x tahan n lak nantik..
hr ahad hr tu akak wat nasi ayam
so akak buat ler sos cili dia tu tanpa buh cili padi
dan hasilnya kurang umphh sbb x pedas
abudin siap komplen lg
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:18 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
uish.. pakai botox ke?..
org melayu kan?..
n tgok org pakai botox ni.. muka bkn lagik cantik..
tp tgk lagik teruk muka kan?.
yup org melayu N oiiii
bukan makin shantek taw
tegang semcm
pastu bengkak plk
cik tembam siap kata skerinya tgk muka nenek tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:19 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
byk tul kegemaran nya tu...
n suka yg no. 3 tu je..
ehhh yea ke N suka yg no 3 jer
bukan N sekrg pun dah suka membebel gak
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:20 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
patut la pown.. da la letih.. pastu x cukup tdo lak tu..
mmg la letih sgt bdn.. sb x cukup rehat..
hr sabtu lps akak terjaga awal pg sbb nak jogging
pastu hr ahad plk akak terlajak tido sbb hujan kat luar
cam best jer tido ms tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:21 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
tu la.. lagi teruk ujian nya.. lagi alim seseorg tu..
ujian lagi berat ujian nya..
yup betul tu
org alim dan bijak pandai ni ujian diaorg lg besar
kita ni kena uji sikit jer dah mengeluh kan
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:22 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
sama la.. mata jadik lebam2.. pastu jln pown pandang searah tunduk2 cam nk jatuh je.
N nak ke jd zombie nie
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:23 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
tapi separuh2 tempat masih ada lagik yg gunakan stimix kan?..
dorg kata okay je lak tu.. tp nape tempat kita lak yg dorg saje wat problem kan?.
itu yg hr tu jiran akak membebel sbb lps guna unifi tenet terus jd slow
guna unifi ni patut tenet makin laju kan
tp tuelah jd slow lak
akak igt nak tukar maxis tp dayah kata mhl plk
pening tul pala mikirkan line tenet ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:25 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
n skang kat situ pown da x masuk lagik da..
skang ni mmg n x kemana da..
dulu2 masa wat kuiz kat kp..
mmg selalu tiru meniru jwapan nya..
laaa yea ke
sbb kat KP tu kan jawapan kena PM
x sangka plk mamat sorg tu bg jawapan kat akak
dia mmg gila main kuiz sana sini
pastu dia pun bocorkan resia yg dia xkan cari jawapan utk gugel
sebaliknya dia gie mintak jawapan kat poremer lain
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:26 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
hehe.. kengkonon nk wat cara org mesia ke?..
tp mmg kita kenal kan org2 kita..
cara org mesia lain.. mana sama dgn cara dorg.
mana boleh diaorg tiru cara kita N
mmg x sama jdnya hokeh
pastu ayat dia pun kita leh senang nak cam

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:26 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
uish.. selalu nya org yg nek motor..
ni akak ana lak yg tolak motor tu.
hamboiii berani nampak gelakkan akak
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:28 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
mmg sate2 kat sini besar2 kan?..
kalo nk mkn kena nganga molot luas2..
tp bila nmpak sate kecit rasa cam x cukup lak
hamboiii N ni x padan kurus kudut tp nafsu besar bukan main lg
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:29 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
mmg jerebu akak ana..
n lak tadi kuar beli nasi..
rasa2 nya ni kali pertama n kuar beli nasi sejak lepas puasa ritu..
mmg panas kat luar nun tadik..
tuelah Nbila panas mmg xtahan gak kat kepala ni
ptg semlm hujan lebat
air naik kat jln dr putrajaya ke bangi
akak pun x pasti air msk kat kawasan enjin keta ke x
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2014 11:30 AM | Show all posts
anniez08 posted on 13-10-2014 03:36 PM
xpe akak ana..
luahkan je.. jgn pendam sgt..
xpe..kitorg paham..
btl tu.. ujian tu ntuk menyedarkan kita gak sebenar nya..
yg hukum Allah tu tetap ada.. jgn kita lalai..
akak terigt kat sorg ni
Allah bg dia cash pembalasan tu
sbb dia menganaiya mak dia sendiri
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.090980s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list