JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2727
View
29
Reply

[Tempatan] rumah NIXAR pun banjir..

[Copy link]

Author: lavanet       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-12-2014 10:42 PM | Show all posts |Read mode

kesian...terpaksa bermod dalam dewan sekolah malam ni mamat tu..



KANGAR - Banjir melanda bahagian utara Perlis berikutan hujan berterusan selama beberapa hari dengan 93 mangsa daripada 25 keluarga dipindahkan lewat malam tadi.

Menurut Majlis Keselamatan Negara (MKN) Perlis, para penduduk di kawasan-kawasan terjejas dipindahkan ke tiga pusat pemindahan iaitu Maktab Rendah Sains Mara (MRSM), Dewan Malau dan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Abi.

Sebanyak 53 mangsa ditempatkan di MRSM Beseri, Dewan Malau (29) dan SMK Abi (11 orang).

Antara kawasan yang dilanda banjir ialah Beseri, Padang Melangit dan Tasoh.






Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2014 10:43 PM | Show all posts
hahaha....

tajuk.....  dengan  ...

isi ......
Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2014 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila nk tukar nick jadik lavabanjir?
Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2014 10:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Xpun lavanjir. :lol
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-12-2014 10:50 PM | Show all posts
nalis posted on 23-12-2014 10:46 PM
Bila nk tukar nick jadik lavabanjir?

wa ingat nak antar beras la kat nixar tu...poslaju banjir2 ni dorang jalan cam biasa tak..??





Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2014 10:52 PM From the mobile phone | Show all posts
lavanet posted on 23-12-2014 10:50 PM
wa ingat nak antar beras la kat nixar tu...poslaju banjir2 ni dorang jalan cam biasa tak..??



Ko kens pastika dia still alive n kicking dulu. Nak tau sng je... Klu ko kena banhammer, ada lg la tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2014 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Boooooooo TT
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-12-2014 10:54 PM | Show all posts
nalis posted on 23-12-2014 10:52 PM
Ko kens pastika dia still alive n kicking dulu. Nak tau sng je... Klu ko kena banhammer, ada lg la ...

tu lu jangan risau..

orang hati khaudu selalunyer nyawa dorang panjang...




Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2014 10:58 PM | Show all posts
lavanet posted on 23-12-2014 10:50 PM
wa ingat nak antar beras la kat nixar tu...poslaju banjir2 ni dorang jalan cam biasa tak..??

camner ko tahu ...boleh mintak gambar tak   iols teringin nak tgk muka ensem ke tak   kalu benar harap tabah yer
Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2014 11:02 PM | Show all posts
Siot tt tergelak aku..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-12-2014 11:06 PM | Show all posts
zjen posted on 23-12-2014 10:58 PM
camner ko tahu ...boleh mintak gambar tak   iols teringin nak tgk muka ensem ke tak   kalu  ...

org perlis mana ada tg muka ensem....




Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2014 11:11 PM | Show all posts
Nanti Nixar masuk cantas credits....hehe
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-12-2014 11:14 PM | Show all posts
cmf_herrhughie posted on 23-12-2014 11:11 PM
Nanti Nixar masuk cantas credits....hehe

keadaan nixar bermod mlm ni.....

banjir ka tarak banjir...tanggungjawab mod tetap jalan...







Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2014 11:15 PM | Show all posts
lavanet posted on 23-12-2014 11:14 PM
keadaan nixar bermod mlm ni.....

banjir ka tarak banjir...tanggungjawab mod tetap jalan...

Wakakakakakkakaka...good one
Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2014 11:16 PM | Show all posts
Org perlis ramai gay
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2014 06:23 AM | Show all posts
ifanonline posted on 23-12-2014 11:16 PM
Org perlis ramai gay


Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2014 06:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Ooo...klu tak kat malau tu 28 org je...termasuk nixar, tu yg jadi 29org....

Bertabahlah nixar.....


Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2014 07:05 AM | Show all posts
bg lavalava....jgn kasi mod marah






Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2014 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts
ifanonline posted on 23-12-2014 03:16 PM
Org perlis ramai gay

kl pon sma...
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2014 09:50 AM | Show all posts
kak_sue posted on 24-12-2014 07:05 AM
bg lavalava....jgn kasi mod marah

style la ini video....
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053938s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list