JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
9700
View
3
Reply

taekwando / silat untuk orang dewasa

[Copy link]

Author: ajeeem       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-5-2015 10:37 AM | Show all posts |Read mode
Edited by ajeeem at 5-5-2015 10:55 AM

salam guys.

aku beberapa minggu ni duk tercari2 info nak belajar silat ke taekwando. tujuannya utk siapkan diri dgn ilmu pertahanan je la. xde la sampai nak masuk pertandingan ke apa ke.
tapi still confuse nak blaja mana satu. berdasarkan bacaan kat tenet, silat tu cam seram je espcially masa ada salam2 duk atas kain putih tu.

kot2 ada kelas silat / taekwando untuk dewasa. tapi kebanyakannya taekwando untuk budak2 je. aku nak join pon malu. hahahaha

ada pandangan nak pilih mana satu? SILAT OR TAEKWANDO?



tenkiuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2015 11:15 AM | Show all posts

kelas dewasa byk je, yg intensif pun byk, apa2 pun latihan yang cukup perlu utk kasi mantap..

nak cari mana? search internet pun byk... beli majalah belidiri pun byk iklan ..
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2015 01:48 PM | Show all posts
Silat "Merpati Putih"

less than 1 month training result












Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2016 02:54 PM | Show all posts
dulu masuk taekwando kena lari 10 round keliling hall training kitaorg..teringat hair balik best jgak...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044411s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list