CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 11348|Reply: 90

[Jenayah] Dua pelajar perempuan maut dirempuh Hilux

[Copy link]
Post time 11-5-2015 07:28 AM | Show all posts |Read mode
10 Mei - Permaisuri: Dua pelajar sekolah perempuan yang juga sepupu maut selepas motosikal dinaiki mereka dirempuh sebuah pacuan empat roda dalam kejadian di Kilometer 47, Jalan Pantai Kuala Terengganu-Pasir Raja, Setiu, 7.30 pagi tadi.

Kejadian berlaku ketika Fakhira Dalili Mohamad, 19, pelajar tingkatan enam dan Raja Nurul Nurdayana Raja Ahmad, 15, (tingkatan tiga) di Sekolah Menengah Penarik di sini, dalam perjalanan ke sekolah mengakibatkan kedua-dua mangsa parah di bahagian kepala dan kaki serta meninggal dunia di tempat kejadian.
Ketua Polis Daerah Setiu, Deputi Superintendan Ab Rahman Raja Mohamed berkata, motosikal mangsa dirempuh Toyota Hilux dipandu seorang lelaki berusia 21 tahun yang dalam perjalanan dari Besut ke Kuala Terengganu.

"Kemalangan membabitkan sebuah Toyota Hilux, Proton Satria Neo dan Proton Saga serta tiga buah motorsikal. Insiden itu turut menyebabkan seorang pelajar tingkatan empat, Muhammad Firdaus Ibrahim, 16, patah tangan kiri, manakala dua lagi yang juga pelajar sekolah, cedera.

"Mayat mangsa dihantar ke Hospital Setiu untuk dibedah siasat. Siasatan awal mendapati pemandu kenderaan pacuan empat roda itu tidak memiliki lesen memandu dan kenderaan dipandunya tidak mempunyai cukai jalan," katanya.




Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 11-5-2015 07:29 AM | Show all posts
?

?

?

?

?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-5-2015 07:30 AM | Show all posts
?

?

?

?
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 07:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Innalillah.al-fatihah.
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 07:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Takziah kepada keluarga mangsa yang terlibat. Semoga pesalah menerima hukuman setimpal..
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 07:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Sedih mia laaaaaa
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 11-5-2015 07:45 AM | Show all posts
innalillah...teruknya....berhati-hati di jalan raya..
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 07:46 AM | Show all posts
Mati syahid, insyaallah..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-5-2015 07:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Salam takziah..

Smlm tgk berita, cakap driver nih take a nap while driving..
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 07:51 AM | Show all posts
senario harian di mesia..macam oang makan nasik lemak tiap morning..

tunggu aje giliran hangpa laki bini dan anak2...

harap2 menghuni sorga laa..yer dak?

bab cam ni pun oang mesia kantoi, tak penah2 nak BIJAK.. ada ati nak buat hudud

kenapa kat masjid2 or masa solat jemaat depa tak kasik KESEDARAN KESELAMATAN JALAN RAYA?

pasai pa ostad2 selebriti tak kasik kesedaran keselamtan jalan raya?

malah cite sonok bawak laju laju cam setad rebina tuh

muokkk dah cite cam ni..dah sampai tahap tadak sense dah..dah NUMB kokesen kata..dah tadak apa pun
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 07:58 AM | Show all posts
innalillahiwainnailaihirojiun..takziah buat keluarga dan kenalan mangsa..
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Innalillahi wainna ilaihi rajiun. Xsempat nk msuk bln ramadhan thn ini. Moga Allah ampunkn dosa2 arwah.
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 08:19 AM | Show all posts
ya Allah...
kasih ibu ... memangku anak yang dah menjadi mayat ... bertabahlah ibu
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 08:20 AM | Show all posts
budak sekolah ni ada lesen x?
kesian. Al-Fatihah buat mereka
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 08:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Sedihnya bila tgk kejadian gini..
Moga keluarganya tabah..
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 08:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Takziah dan semoga mampuslah tokoh terulung meleis bangsat yang naik hiluz tersebut...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-5-2015 08:26 AM From the mobile phone | Show all posts
langgar budak sekolah pas tu xde lesen lak..perghhh
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 08:31 AM | Show all posts
Takde lesen takde roadtax tu satu hal. Kalau rasa tak pandai bwk kereta takyah la nyusahkan org lain.
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 08:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Sib baik hilux kalau myvi berjela2 kena maki hamun... Nanti siap ada comparison lg protong vs. Perodua...belum masuk bergaduh sapa lg best
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2015 08:39 AM | Show all posts
sedihnya berita nih.... i stuju pendidikan jalanraya dijadikan tajuk khutbah jumaat tu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-5-2024 03:16 PM GMT+8 , Processed in 0.090128 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list