Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
23366
View
106
Reply

Betul Ke Amy AF3 Benar-Benar Berubah Jadi Lelaki?

[Copy link]

Author: EJALTI       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-8-2015 10:47 PM | Show all posts |Read mode
Betul Ke Amy AF3 Benar-Benar Berubah Jadi Lelaki?

Aug 13, 2015
http://mynewshub.cc/2015/08/13/betul-ke-amy-af3-benar-benar-berubah-jadi-lelaki/#gs.990de5eff2fa417490a11ec0763354a8




MUNGKIN ramai yang sudah lupa akan bekas peserta rancangan realiti nyanyian Akademi Fantasia musim ke-3, Amy AF3 atau nama sebenarnya Amylia Mohd Azlan.


Senang cakap, dia bukanlah tergolong dalam produk AF yang berjaya menempa nama dalam industri seni tanahair seperti Hafiz, Stacy, Adira dan Aizat.


Namun, namanya tiba-tiba menjadi topik hangat dibualkan dalam ruangan hiburan mahupun forum di Internet apabila tersebarnya gambar yang menunjukkan seorang individu miripnya.

Tapi yang pertikaiannya, individu dalam gambar tersebut adalah seorang lelaki!



Ramai pengguna mengakui kesahihan identiti lelaki tersebut sebagai Amy, apatah lagi mereka mengaitkan kisahnya sebelum ini yang dikatakan sebagai pengkid dan lesbian.


Cerita tentang kononnya Amy berbeza selera dan kekeliruan jantinanya pernah dihebahkan dua kali sebelum ini iaitu pada tahun 2009 dan 2014.




Namun ketika itu, ada suara yang mempertahankan gadis dari Kuching, Sarawak itu dengan jawapan bahawa dia bertindak demikian kerana sedang menjalani penggambaran filem Aku Bukan Boneka.


Alahai, kalau betul pun sedang menjiwai watak, takkanlah dari 2009 sampai 2015 tak selesai selesai lagi?


Apa-apapun, seandainya tuduhan tersebut benar, maka kita sama-sama mendoakan agar Amy diberikan kesempatan untuk berubah kembali kepada fitrahnya sebagai seorang wanita. C MYNEWSHUB.CC


Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2015 10:51 PM | Show all posts
yang pario purple tu......... apa yang berlipat tu
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2015 10:55 PM | Show all posts
Asteruk punya thread. Mana humban thread tahun lepas ni. Tapi memang drastik sungguh perubahan heshe.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2015 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Skop tugas wartawan hiburan
Download grindr
Download we chat
Dinner sambil pasang telinga dan recorder
Mempersoalkan orientasi seksual artis
Mempersoalkan jantina artis.
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 12:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 12:49 AM | Show all posts
Ganteng banget sheols
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 12:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Jadi perempuan cantik..jadi lelaki handsome
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 01:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Takkan lah tu dia. Tangan besar sangat sangat
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 07:25 AM | Show all posts
hazab nya gambo yang pakai pario kalau lah bada gupa itu jangan lah pakai cam gitu dek warok sangat...
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 07:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm lain jer,bkn dia kot
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 07:55 AM | Show all posts
dia frust dgn jntn ke smpi dia berubah jd jantn..
biase cam tu la...
x menahan tu kapel dgn bini org....waddeheyyyy
euuwwwuu selera la plk comolot sm betina
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 09:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah naik berapa kali ni tajuk ni. Abg nas sila terjah.
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 09:03 AM | Show all posts
:
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 09:14 AM | Show all posts
wowww bukan dulu keteks sheols beso ke
dah hiris ke apa
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 09:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Tetap period sebulan sekali
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 09:33 AM | Show all posts
ceh.... try suh angkat beras 10kg la, bising mulut mcm murai trcabut ekor!
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Tiap malam mampu mengecat je
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 09:36 AM | Show all posts
yg pario purple tu dh kenapa
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 09:38 AM | Show all posts
cik_tonggek replied at 14-8-2015 09:14 AM
wowww bukan dulu keteks sheols beso ke
dah hiris ke apa

hiris?

isshhh..dengar word jer dah rasa pedih ngilu hoccay..terbayang2..
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 09:51 AM | Show all posts
cter basi               
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 10:01 AM | Show all posts
Stylo lagi ke kening berhiris tu?

Very de awal 90an gitu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Boleh kawinkan dengan Nur Sajat. Sesuai. Dua2 songsang terbalik
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 10:10 AM | Show all posts
mcm tak sangka pulak dia blh berubah sebegini rupa ye..walhal body dia dulu bukan nya tak cantik utk jadi seorg perempuan.lawa kot!!

bodo nyaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 10:13 AM | Show all posts
kalau betol, nape la jadik camni ye? hukhukhuk
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2015 10:14 AM | Show all posts
kaksom replied at 14-8-2015 10:10 AM
mcm tak sangka pulak dia blh berubah sebegini rupa ye..walhal body dia dulu bukan nya tak cantik utk ...

kan??? tapi manusia nak berubah ni..sekelip mata je pun boley
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.071039s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list