Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
4532
View
32
Reply

[SISTA] Doktor yang akan buat korang pengsan

[Copy link]

Author: CARI-SFG       Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-9-2015 05:15 PM | Show all posts |Read mode
Oleh Fyruz Hanna


Sekadar gurauan, bayangkan jika barisan doktor di Malaysia ini semuanya kacak-kacak, gagah... terhibur juga kita ke hospital atau klinik... yang tak sakit pun boleh jadi sakit. Bukan mahu menggatal tapi sekadar menjamu mata...


1. Neorologis dari Brasil - 'Tolong Doktor...saya ada masalah dekat otak saya.... "





2.  Doktor Mike - Mata saya sakit sebab terkena panahan ke'hensem'an doktor



3. AAaaaaaaaa..... gigi saya sakit sebab doktor manis sangat...



4. Penat ke tu dok.... boleh singgah rehat di bilik saya..



5. Alamak doktor nak inject saya ke... takutnyeeee... tapi saya rela



6. 'Heyyy...siapa yang berani peluk doktor tu'



7.  Doc, kucing saya sakit.......



8. 'Okey... saya janji saya akan makan ubat'



9. 'Doktor saya masih pening-pening lagi...'



sumber: buzzfeed.com

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2015 05:39 PM | Show all posts
nanti ramai lah perempuan mengadu sakit kat hospital.......
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2015 06:31 PM | Show all posts
Dr di malaysia takde yg hensem2 dan cantik2 kah..??
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2015 06:49 PM | Show all posts
doktor nombor 6... mcm pelakon
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2015 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
seri_mawr replied at 2-9-2015 06:31 PM
Dr di malaysia takde yg hensem2 dan cantik2 kah..??

pernah jumpa kt hospital serdang  2 org..
persis model sis
sorang tu dah kawen ngn doktor gak
bini dia pun lawa..
misi2 duk gelar dia doktor ensem.., pesakit pun sama panggil gituh.
Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2015 10:11 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2015 08:46 AM | Show all posts
Suchi replied at 2-9-2015 08:50 PM
pernah jumpa kt hospital serdang  2 org..
persis model sis
sorang tu dah kawen ngn doktor gak

amik la gambar lain kali boleh letk kat sini..
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2015 09:53 AM | Show all posts
tetiba sakit perut...
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2015 10:26 AM | Show all posts
adik farid kamil Dr. Anis Zahari keje kt Hospital Seremban encem banget..
lagi 1 bekas tunang Fifi Fear Factor, Dr. Raimy Rahmat a.k.a Dr. Remy..tersangatlah encem..
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2015 10:30 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2015 10:30 AM | Show all posts
baju hitam dr. remy
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2015 12:44 PM | Show all posts
hot-doctor-husky-mike-4.jpg hot-doctor-husky-mike-5.jpg hot-doctor-husky-mike-11.jpg
dokter Mike memang sangat hot.. rasenye doc hottest in da world kuttzz... alahaaiiii sukeeenyeee




Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2015 01:06 PM | Show all posts
Rasa nak admit skrg jugak
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2015 03:28 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2015 12:51 AM | Show all posts
nape some of em cam hadek2
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2015 01:59 PM | Show all posts
untung lah hensem...lol
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2015 02:05 PM | Show all posts
suka 3 dgn 5

encik doc.. suntiklah bella dgn suntikan vaksin putihhh
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2015 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2015 10:33 PM | Show all posts
errrr... hensem cane pun tak gemar nak g hospital.. takut kena injek..
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2015 10:34 AM | Show all posts
seri_mawr replied at 2-9-2015 06:31 PM
Dr di malaysia takde yg hensem2 dan cantik2 kah..??

ramai yg kurus keding dan boroi
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2015 10:35 AM | Show all posts
sweetmi09 replied at 14-9-2015 10:33 PM
errrr... hensem cane pun tak gemar nak g hospital.. takut kena injek..

esok2 nak bersalin pun kena injek tau
kena lawan rasa tu
cewahhh mcm lah dirik berani benar


Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2015 12:37 PM | Show all posts
Vellfire replied at 15-9-2015 10:35 AM
esok2 nak bersalin pun kena injek tau
kena lawan rasa tu
cewahhh mcm lah dirik berani benar
...

panjang cerita sampe bersalin.. calon pun belum ditemu tuk..
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2015 04:01 PM | Show all posts
kenapa benang doct ensem ni masuk dlm benang lawak jenaka..?? prank ke hape ni..?



p/s : i suke no 2..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2015 03:03 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Doktor popular
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.085367s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list