Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1019
View
2
Reply

Video: Peserta Di Masjid Al Bukhary, Luah Inginkan Keamanan

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-9-2015 12:28 PM | Show all posts |Read mode
Disediakan oleh: Dean BZ, Fyruz Hanna, TS Loo, Firdausz, Izzah Abbasy, Adib Za





Wartawan Cari Infonet kini berada di Masjid Al Bukhary, Jalan Hang Tuah, mendapati suasana yang semakin padat dek kerana peserta telah tiba di sini. CARI Infonet juga berkesempatan mendapatkan pandangan para peserta tentang perhimpunan kali ini. Dengarkan apa kata mereka. - CARI Infonet

--> Untuk berita terkini Perhimpunan Baju Merah, sila klik di sini.
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2015 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Pehhh...ramai...stengah juta ade ni. Harap semua sok tak m.c pulak. Haha
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2015 12:51 PM | Show all posts
tah hape-hape la aku tgk. sedih pakcik makcik tak tau apa.. tapi nk berjuang amende pun tau..nak lebih amende.. cakap mcm tak de agama je. macam tak percaya Allah tu ada..

kesian
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.095604s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list