CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 18497|Reply: 166

[Jenayah] Wanita Parah Ditetak Bertubi-Tubi Oleh Suami Dan Rakan Di Hadapan Ibu Sendiri

[Copy link]
Post time 5-10-2015 02:12 PM | Show all posts |Read mode
Menjadi perbualan di media sosial sejak semalam tentnag sebuah video yang dimuatnaik menunjukkan aksi kejam seorang wanita ditetak bertubi-tubi oleh dua orang lelaki yang dipercayai suami dan rakan mangsa.

Kejadian dikatakan berlaku di Port Dickson, Negeri Sembilan di mana menunjukkan wanita berkenaan ditetak bertalu-talu dihadapan rumahnya dan cuba dileraikan oleh seorang wanita lain yang dipercayi ibu mangsa tetapi gagal.

Bagaimanapun, dilaporkan pihak polis telah berjaya menahan kedua-dua suspek berkenaan selepas 30 minit kejadian berlaku.

Suspek berusia 24 dan 26 tahun itu ditahan polis ketika kira-kira jam 7 malam kelmarin di Plaza Tol Mambau selepas terlibat dalam kes menetak seorang wanita berusia 20-an di kediamannya di Taman PD Utama, di sini kira-kira jam 6.30 petang.

Ketua Polis Daerah Port Dickson, Superintendan Baharudin Mustapha berkata, polis bertindak atas maklumat ahli keluarga.

Menurutnya, sebaik menerima maklumat, polis segera menjalankan gerakan memburu suspek.

Polis kemudiannya berjaya mengesan kereta yang digunakan suspek ketika kejadian jenis Perodua Myvi di kawasan Lukut dan terus mengekori kenderaan tersebut.
“Suspek yang menyedari mereka diekori memecut masuk ke Plaza Tol Mambau sehingga melanggar pengadang tol lalu keretanya tersekat di kaunter pembayaran dan anggota polis berjaya menahan mereka," katanya.

Pihak polis berjaya menemui dua bilah parang yang digunakan suspek di dalam kereta Myvi berkenaan.
“Salah seorang suspek adalah suami mangsa dan kedua-dua mereka direman selama empat hari hingga Isnin depan untuk membantu siasatan.
“Kes disiasat di bawah Seksyen 326 kerana mendatangkan kecederaan parah,” katanya.

Mangsa mengalami kecederaan parah di kepala, tangan dan anggota badan kini sedang mendapatkan rawatan di Hospital Port Dickson
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 5-10-2015 02:13 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:16 PM | Show all posts
Ya Allah..menakutkan
x boleh ke berbincang..main tetak2 jerk..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:19 PM | Show all posts
yindia la nih.. memang main parang jah..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:20 PM | Show all posts
biasala tu... india...

ada kat tempat aku, pasal ngumpat je pon, kena serang, habis tangan kena tetak putus..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Astaghfirullah...

Hurmm harap saper2 yg sedih sbb belum kahwin tu bacalah berita ni.baiklah hidup sendiri dari terjebak ngan jantan mental camni...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 5-10-2015 02:38 PM | Show all posts
rose kesian budak kecik yg berdiri kat belakang tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:39 PM | Show all posts
tolong la MIC tolonng la tarbiah kaum andaa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2015 02:40 PM | Show all posts
mommymonster82 replied at 5-10-2015 02:33 PM
Astaghfirullah...

Hurmm harap saper2 yg sedih sbb belum kahwin tu bacalah berita ni.baiklah hidup ...

ish mommy ni. habis laa .. tak kawin nanti jd andartu oooooo.

Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:40 PM | Show all posts
yang kawan tu masuk campur tumpang tetak sekali buat apa???
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
pittjie replied at 5-10-2015 02:40 PM
ish mommy ni. habis laa .. tak kawin nanti jd andartu oooooo.

Salah ke jadi andartu kalu xjumpa yang sesuai..dari berlaki n dapat yg mental atau mengikis duit kita jer?  

fikiran org kita ni..macam hina sangat jadi andartu..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:41 PM | Show all posts
dah tgk bidio ni kat muka buku tengah hari tadi ....
mmg hati kering giler ... tetak membabi buta cam nak tebas lalang dan pokok jer
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:42 PM | Show all posts
dia tetak guna parang ker??
dr video tu mungkin macam parang tumpul..
tak de pulak darah memancut2 ke apa..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:43 PM | Show all posts
mommymonster82 replied at 5-10-2015 02:41 PM
Salah ke jadi andartu kalu xjumpa yang sesuai..dari berlaki n dapat yg mental atau mengikis duit k ...

mmg tak salah pun mommy. cuma kesian kat ipan. dok mengira jumlah andartu tak habis2.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
pittjie replied at 5-10-2015 02:43 PM
mmg tak salah pun mommy. cuma kesian kat ipan. dok mengira jumlah andartu tak habis2.

Owh..hahahaha
Dari mengira eloklah  ipan amik 4 org  buat bini....
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
MissNigga replied at 5-10-2015 02:41 PM
dah tgk bidio ni kat muka buku tengah hari tadi ....
mmg hati kering giler ... tetak membabi buta c ...

Kaka try tepek sini..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2015 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
nuralisa replied at 5-10-2015 02:42 PM
dia tetak guna parang ker??
dr video tu mungkin macam parang tumpul..
tak de pulak darah memancut ...

U ingat cerita zombie ke..darah pancut2..hahahaha...

Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:51 PM | Show all posts
mommymonster82 replied at 5-10-2015 02:45 PM
Owh..hahahaha
Dari mengira eloklah  ipan amik 4 org  buat bini....

aku ni andartu & dah bertahun tunggu si ipan tu pinang aku ..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
nuralisa replied at 5-10-2015 02:42 PM
dia tetak guna parang ker??
dr video tu mungkin macam parang tumpul..
tak de pulak darah memancut ...

Guna belakang parang kot...kalau guna yg tajam...mau putus tgn ...silap2..putus kelapa
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2015 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
akuMNdia replied at 5-10-2015 02:51 PM
aku ni andartu & dah bertahun tunggu si ipan tu pinang aku ..

Mana ipan ni.jenguklah sini..ada org tgh tunggu u..kesian dia..

@ifanonline...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-5-2024 02:56 PM GMT+8 , Processed in 0.070346 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list