CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 9774|Reply: 51

Akibat Kecam PM, Konsert Soo Wincci Hadapi Masalah!

[Copy link]
Post time 8-10-2015 01:08 PM | Show all posts |Read mode








Sebelum ini, pelakon dan penyanyi, Soo Wincci telah memuat-naik sebuah video dalam laman sosial peribadinya yang meminta Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengundurkan diri.




Difahamkan, susulan itu baru-baru ini pihak penaja Konsert Solo Pertamanya telah mengumumkan tarik diri.




Tindakan penaja tersebut telah menyebabkan konsertnya yang sedang giat dalam persiapan menghadapi masalah kewangan yang kritikal.




Konsert solo yang bernama Simply Inwincciable itu bakal diadakan di KLCC, Plenary Hall pada 31 Oktober ini. - CARI Infonet

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-10-2015 01:25 PM | Show all posts
kesiannya sungguh gitu la...
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 01:31 PM | Show all posts
self funding la.....banyak nanti dato2 cina kaya nak sponsorkan. dun worry la so wincci
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 01:37 PM | Show all posts
Aduhh....sendiri cari penyakit.....
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 01:38 PM | Show all posts
alah, soo winci ni tak buat konsert sini pon takpe

p lah taiwan nun
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 01:41 PM | Show all posts
dun worry..boleh setel punya wincci
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 8-10-2015 01:44 PM | Show all posts
sedap ke suara dia siap nak buat konsert bagai
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 01:49 PM | Show all posts
banyak yang lain boleh sponsor kaka cantik
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-10-2015 02:09 PM | Show all posts
ko saman je penaja yang mengada2 tu, kira langgar kontrak
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 02:14 PM | Show all posts
masa ko kecam PM itu ari...ahkak ros pandang ko besor kecik besor kecik je dik...nahhh dia bg rasa sikit
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 02:15 PM | Show all posts
cari penyakit la tu..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko tak kene simen pn dah ckup baik winchi oii
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 02:24 PM | Show all posts
ptutnya lpas konsert la ko upload video tu
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 02:28 PM | Show all posts
kesian nya.. try la cari pnaja lain.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 02:40 PM | Show all posts
siapa suruh jolok sarang tebuan
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa la penaja tu ?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-10-2015 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
cash lah
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 02:50 PM | Show all posts
Jgn risau ah sooh.. pulau taiwan dgn tanah besar china masih ada..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 03:20 PM | Show all posts
ada ke org nak gi nengok konsert penyanyi gred C ni??? konfuse aku..sapelah ekk peminat2 dia nih
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2015 03:32 PM | Show all posts
Jadik ayam jelah ko wincci oii lagi laku

meh aku tempah ko one nite stand

dah lame tak pekena cha kuew teow

sedap kalo dpt ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-6-2024 03:41 AM GMT+8 , Processed in 0.067105 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list