Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
21029
View
33
Reply

11 Tanda Kucing Mulai Menyayangi Kita!

[Copy link]

Author: ninja boy    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 5-3-2016 09:33 PM | Show all posts
kucing aku buat semua kat atas tu
ada sekor kucing jantan aku ni.. dia pegi curi anak kucing jiran bawak balik umah..dia gigit mcm ibu kucing gigit anak
dia bwk ank kucing tu masuk umah..tkjt mak aku.tp aku speku dia nk tnjuk dia ade ank kot.sbb ank kucing yg dia culik tu warna sama ngan dia
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2016 04:16 PM | Show all posts
yeayyy. kuceng2 ai sayang ai. semua 11 tanda ni ada buat

no7, pantang ai baring terus mengurut2 mengalahkan tukang urut tak berhenti. lama2 ai pulak yang naik rimas.
no9, pagi2 kalau bukak pintu mesti ada hasil buruan yang meow tangkap letak depan pintu. katak, cicak, belalang kunyit, tikus, burung, mengkarung, macam2 la. satu kerja nak bersihkan hasil buruan tu

Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2016 08:26 PM | Show all posts
Nampaknya selama ni kucing tak pnah suka aku
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2016 03:35 PM | Show all posts
kucing sy pulak suka sangat duduk, baring atas keyboard. kawasan bukan main luas tapi dia ttp nak lalu atas keyboard laptop ahaha
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-3-2016 09:03 PM | Show all posts
iidd10 replied at 17-3-2016 03:35 PM
kucing sy pulak suka sangat duduk, baring atas keyboard. kawasan bukan main luas tapi dia ttp nak la ...

mmg ada kucing yg suka berada dihadapan manusia diorg spt berkawan2 dgn manusia gituh. kucing aku dulu kitaorng sibuk tonton tv dia pun datang terus landing depan kitaorg, kemudian kitaorg berpusing membelakangkan tv lantas kucing itu pun landing depan kitaorg lagi, kalau lepak pi ruang tamu pun kucing datang lagi landing depan kitaorg. kalau kucing itu dikurung di dapur pintu tutp kucing itu akan tidur di alas kaki yg terletak dihadapan pintu sambil matanya memerhatikan kitaorg di celah bwh pintu janji hidup dia mesti berada depan manusia gituh. kucing itu juga gila kerana asal aku buka pintu dapur ja terus mengliat asal aku balik kerja nampak dia lepak atas kerusi terus mengliat senang cerita asal nampak aku terus mengeliat gitu nak kasi aku jeles beliau adalah kucing yg kerjanya makan tido makan tido jah. itu kucing paling kelakar pernah aku jumpa. dah lama ninggal itu kucing
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2016 03:07 AM | Show all posts
kucing sekarang ni buat benda2 kat atas bila lapar je, kalo kenyang bolayan.. fake sungguh.. hahah
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2016 08:55 PM | Show all posts
Good info Tt
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2016 12:37 PM | Show all posts
semua benda yg kat atas tu kucing dan anak kucing buat kat aku......kadang2 rasa rimas pulak.
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2016 12:35 AM | Show all posts
my cats love me so much
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2016 10:47 AM | Show all posts
Eyy kucing-kucing iols sume camtuu. Mengada gila!
Tp bila perut dah kenyang, kita panggil dia boleh buat dunno je. Nyampah!
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2016 02:34 PM | Show all posts
my simba selalu sebok time tgh lipat kain. time tu lah dia nak baring2 kangkang dpn. geram je rasa.
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Rimas jugak kadang2 digesel dijilat kucing..
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2019 12:34 AM From the mobile phone | Show all posts
blackwidowbae replied at 29-1-2016 06:35 AM
Dalam banyak banyak kucing makcik, seekor jer yang manja dengan makcik. Di mana salah makcik nakkkkk ...

Hahahahaha iols plak asal balik keja je die gigit kaki makcik...iols stress tau
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau lapar je manja2 gesel2 minta makanan..
Kalau dah kenyang tu bolayan je mcm kami tak wujud..
Sibukla menjilat bulu n kuku heshe lepastu tidur terlentang terkangkang..
Tapi satu aku suka kucing kami ni pagi2 mcm alarm clock..
Dlm 5 pagi je mesti dia akan kejut kami bangun..
Kalau pintu bilik tutup, dia cakar2 hempuk2 pintu bilik sampaila kami bukak pintu..
Kalau pintu bilik terbuka, dia akan masuk bilik n kuis2 jari kaki lepastu cakar2 hempuk2 pintu almari baju pulak sampaila kami bangun n bagi makanan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.086075s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list